לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Anna_Yo_Blog^^



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009


פוסט קודם דיכאוני ומגעיל :(

 

אבל עבר לי ..

 

האופטימיות חזרה ^^

וככה אני אוהבת :]

 

 

הכל (טוב כמעט אהמלוטםאהמ) טו-אוב !

 

יאללה אני הייתי

 

Shpas :)

 

נכתב על ידי , 10/5/2009 16:11  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קורה כ"כ הרבה בתקופה האחרונה ..

דברים רעים וגם טובים .

אני מתחילה לגלות דברים על אנשים, שבחיים לא חשבתי שזה יהיה ככה ..

זה כל כך מבאס שמספרים לך את הדבר שהכי לא ציפית לשמוע .

ועד כמה שאת מנסה לעזור , זה פשוט לא נקלט ואז בסוף שוב פעם חוזרים על אותה טעות דבילית .

אז אולי באמת עדיף ככה , פשוט לחזור על אותה טעות שוב ושוב, וללמוד מזה.. ואולי אפילו לא ללמוד .

"אני חיה את ההווה" זה משפט שאני שומעת הרבה מאוד מזמן האחרון . אבל נראה לי שלפני שעושים את זה, צריך לחשוב דקה למה זה יגרום בעתיד (לא מדברת על שנה שנתיים, אלא על עוד יום יומיים) ..

ואחרכך הכל פשוט נהרס, וזה סתם מבאס .

 

ובאמת שאין יל כבר מה לומר .

וקצת נמאס לי מזה .

 

 

 

נכתב על ידי , 9/5/2009 12:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,810
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לana shpas^__^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ana shpas^__^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)