לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog-The Blog

well....אין לי הרבה מה לרשום בתיאור כנסו תראו :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

עוד מהשיחה קטע אחרון


ודבר אחרון,הוכחה לזה שאתה ילד קטן:הלכת והראית לכל החברים שלך ת'מכתב..במקום לשמור לעצמך.הראית לכולם כדי "לצחוק" עליי.
מקווה שנהנית.
ביי ביי
Yotame  says:
את עשית מעצמך צחוק שכתכתב אותו
יעליק:] says:
לא נשמה.אני כתבתי אותו בלב שלם.
Yotame  says:
עזבי את זה
Yotame  says:
את יודעת מה הכי השפיל אותי
Yotame  says:
לא השפיל
Yotame  says:
את יודעת למה עשיתי את זה XO
Yotame  says:
בגלל שאת לא נתת לי אותו
Yotame  says:
מה היה הקטטע להביא לי אותו
יעליק:] says:
כן,ואם אני הייתי נותנת.לא הייתי הולך ומראה להם..נכון.?
Yotame  says:
לא
Yotame  says:
כי אז הייתי אולי מתייחס לזה ברצינות ולא כמו ילד קטן הרגשתי בכיתה ד באמת חברה שלך מביאה לי את זה מה הקטע עם כתכתב אותו בלב שלם למה לא נתת לי אותו XO
Yotame  says:
ואני עוד ילד קטן
Yotame  says:
תמצאי חיים
יעליק:] says:
מצאתי.
והאמ..תקשיב,היא באה ולקחה לי אותו.
וגם לא רציתי לראות ת'פרצוף שלך כשאתה מקבל אותו.
יעליק:] says:
ובחיים לא היית מתייחס לזה ברצינות.
Yotame  says:
את לא יכולה להוכיח
יעליק:] says:
לא להוכיח..אבל להיות בטוחה כן.
Yotame  says:
ראינו איך לא רצית
Yotame  says:
את ברחת
Yotame  says:
שהיא באה לתת לך אותו
Yotame  says:
למה לא
Yotame  says:
אולי זה היה   אחר ממה שחשבת
יעליק:] says:
תראה,זה לא משנה ממי קיבלת את המכתב,זה תלוי באיך שאתה רוצה להסתכל עליו,בחרת לצחוק עליו וזה..החלטה שלך.
Yotame  says:
לא
יעליק:] says:
בחרת להסתכל עליו ככה,אין בעיה.לא מפריע לי.
בבטחון שלי זה לא פגע.
Yotame  says:
בחרתי להסתכל עליו בדרך שאת הצגת אותו
יעליק:] says:
לא.אתה בחרת לחשוב שהצגתי אותו ככה.
Yotame  says:
לא את הצגת אותו ככה
יעליק:] says:
טוב.
Yotame  says:
כאילו עזבי לא לתת לי אותו
Yotame  says:
לפחות לדבר איתי או לשלוח לי הודעה שזה שלך
יעליק:] says:
מסתומרת?
Yotame  says:
תאמת לא הייתי קורא אותו עם לא הייתי שם לב שזה שלך אולי אפילו הייתי מנגב איתו תתחת
יעליק:] says:
ואם הייתי אומרת לך שזה שלי,זה היה משנה משהו?הרי ברור שלא יותם.
Yotame  says:
ידעתי שזה שלך עם נועה הייתה נותנת לי אותו ולא אומרת כלום וסתם ברחוב
Yotame  says:
אז הייתי זורק אותו או עושה איתו דברים אחרים
יעליק:] says:
אין פה על מה לדון.
באמת לא.
יעליק:] says:
הסיפור נסגר.טוב או רע.נסגר.
מבחינתי ומבחינתך.
אין מה לעשות יותר.
Yotame  says:
 
Yotame  says:
אז לא תציקי לי יותר XO
יעליק:] says:
חבל רק שאתה כן נשארת חשוב לי,גם בתור ידיד.
ואני יכולה למות ולא יהיה איכפת לך.
להציק לך?מי ידבר איתך בכלל?
Yotame  says:
ביי
נכתב על ידי Real big-Not!!! , 8/6/2008 00:59  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השיחה הגורלית XD



השיחה ביני לבין ה EX שלי שחצי ממכם יודעים מי היא XD

גאד יצאה טיפשה XD



Yotame  says:
?
יעליק:] says:
?><
Yotame  says:
רציתלדבר
יעליק:] says:
כן טוב שנזכרת..נראה שסגרת ת'עניינים וזה מבחינתך אז אין כ"כ על מה לדבר=/
Yotame  says:
לא הבנתי תקטע שלך באמת שלא
Yotame  says:
אוקי רוצה טיפה אמת XO
יעליק:] says:
דבר...אני מניחה שזה כבר לא יפגע בי
Yotame  says:
כנראה .
יעליק:] says:
אז דבר
Yotame  says:
הנה זה בא .אני מקווה שאת יושבת
יעליק:] says:
יושבת,וגם אם הייתי עומדת..
יעליק:] says:
אל תאיים בקיצור
Yotame  says:
1.! הרבה אנשים צחקו עליך 2. לא הייתה אחרת פשוט לא רציתי אותך ולא היה לי נעים להגיד לך את זה מה שמוביל ל3. את באמת ההית סטוצ 4.להמשיך כי יש לי
יעליק:] says:
מסתומרת הרבה אנשים צחקו עליי.?
יעליק:] says:
גאד יותם...אתה כ"כ לא מכיר אותי מסתבר.
יעליק:] says:
והאמ..המשכתי
Yotame  says:
5.הם קראו את המכתב !!!XD את ילדה מושפלת וסליחה אבל הייתי חייב לעשות את זה
יעליק:] says:
אמא שלך מושפלת
יעליק:] says:
אני עושה מה שאני מרגישה נשמה
Yotame  says:
גם אני
Yotame  says:
ואני חייב להגיד תאמת
Yotame  says:
זה כנראה תהליך כזה
יעליק:] says:
יפה,אז מושפלת קרא לאמא שלך..
Yotame  says:
את מושפעת מה את חושבת אנחנו ילדים בכיתה ד עם מכתבי אהבה ושטויות כאלה
יעליק:] says:
תהליך כזה..הצחקת אותי.
מושפל,זה מה שאתה.
כדי להרגיש בטחון,אתה יורד על אחרים
Yotame  says:
מצטער אבל יש לי מספיק ביטחון עצמי ואני מכיר גבולותך
Yotame  says:
גבולות
יעליק:] says:
ובוא נגיד,שכיתה ד'?וואו יותם.אתה לא מבין כלום באהבה.ביום שתבין,דבר איתי.
להסביר לך בטחון עצמי יותם?בטחון עצמי זה לא לרדת על אחרים.זה נקרא וונבי בטחון עצמי.
Yotame  says:
אוקי מה שתגידי
Yotame  says:
את שולחת אנשים לדבר איתי ולהגיד כמה את עצובה וכו'
יעליק:] says:
עזוב,באמת עזוב.סיכמתי את זה בסמס שכתבתי לך.
היית ידיד טוב,נהיית חבר,שוב ידיד טוב+סטוץ ואז התרחקנו.
טוב שהתרחקנו.
זה גרם לי להבין כמה שאתה ילד קטן,ואני רצינית.
התאהבתי בילד קטן,והנה אני שוכחת מילד קטן
Yotame  says:
מה עובר לך בראש כמה פעמים אמרתי לך שאנלא קוצה אותך
יעליק:] says:
לא שלחתי אף אחד נשמה
Yotame  says:
רוצה
Yotame  says:
רווית או משהו כזה
יעליק:] says:
היא שלחה את עצמה
Yotame  says:
אהמ
יעליק:] says:
אהמ..?
Yotame  says:
מי נתן לה את המסנגר שלי
Yotame  says:
אוי אני באמת ילד קטן וטוב שכך
יעליק:] says:
אהמ...אני.אחרי שהיא ביקשה והתחננה.
וכן אתה ילד קטן יותם.חבל שלא קלטתי את זה כשאמרו לי את זה.
Yotame  says:
XO אמרו לך את זה ולא קלטת מה חשבת לעצמך
Yotame  says:
ילד בכיתה ט עם ילדה בי אוי באמת
Yotame  says:
אחרי פחות משבועיים שהכרנו הפכת את זה לסיפור אהבה
יעליק:] says:
אוי יותם,תתבגר.
באמת,שחשבתי שכשהשיחה הזאת תגיע,יכאב לי בטירוף.מזל.
Yotame  says:
ואני ילד קטן (אגב אני מודה בזה ולא אכפת לי)
יעליק:] says:
יפה,אז הגיע הזמן שתתבגר.למה אתה מזכיר לי את בנדוד שלי.אגב,הוא בן 3.
Yotame  says:
נחמד מעניין שאת כמעט התחננת לילד בן ה 3 הזה
יעליק:] says:
טוב יותם?עוד משהו?למה אני סגרתי ת'עניין.מיציתי.
אני חושבת שאת המילה אהבה,את המשמעות האמיתית..אתה תבין,בעוד כמה שנים טובות,שתחווה אחת כזאת.ותדע מה היא.
Yotame  says:
נכון
Yotame  says:
אנלא יודע מה זה אהבה וטוב שכך
יעליק:] says:
נכון.באמת טוב שכך..
Yotame  says:
לפי מה אני שרואה אהבה גורמת לך להתחנן לאנשים
Yotame  says:
לילדים קטנים
יעליק:] says:
תקרא לזה התחננות,תקרא לזה איך שבא לך..
השפלה תקרא לזה אתה יודע מה.
אני קראתי לזה אהבה.
מצטערת שהאהבה הזאת נפלה עליך.
כשתתבגר,אולי דבר

יעליק:] says:
נדבר*
Yotame  says:
טוב ביי
Yotame  says:
 
יעליק:] says:
ביי נשמה:]בהצלחה בחיים!
נכתב על ידי Real big-Not!!! , 8/6/2008 00:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



this life is boring!!!


ווואי...
נמאס... החיים האלה כ"כ משעמים שימישהו ימצא לי משהו לעשות כבר...
אני מרגיש לפעמים כ"כ לא נחוץ כאילו אנשים יכולם להסתדר בלעדיי.
אגב..כמה זמן זה עד שהשמש תזרח במערב XO כאילו באיזה שעה זה
כי מישהי (תראו למטה תבינו) שאלה אותי באיזה שעה אני מסיים אז אמרתי לה ...שהשמש תזרח במערב..
היה מצחיק..

תראו..החיים האלה הם ממש תעלומה ??
יש אלוהים אין אלוהים יש בריה אין בריה אנחנו מהקוף אנחנו מהמחשבה..
עזבו אותם כל זה שתו אלכוהול זה יעזור לבעיות שלכם (לא שאני שותה סתם המלצה XDXDXDX *כן בטח לא שותה*)
נכתב על ידי Real big-Not!!! , 5/6/2008 23:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Real big-Not!!!

בן: 31

ICQ: 336851786 




226
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReal big-Not!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Real big-Not!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)