לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

si es atal es atal



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 341312281 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008


היי לכולם..
אז עבר שבוע מאז הפוסט האחרון..
שבוע שבחלקו היה מלא הפעילות..
אז נעבור יום יום..
יום ראשון-לא היה משהו מיוחד..הייתי צריכה ללכת לסופרלנד עם חברים אבל לא ייצא לי=//
יום שני- הלכתי לאבא שלי=] וגם ישנתי אצלו
יום שלישי-הלכתי עם אבא שלי בערב לקניון..לברר לגבי אורגן ואח"כ ישבנו לאכול בברגר קינג (פרסומת סמויה אהמ אהמ)
ופגשתי מישהו שלא ראיתי שנייייייים ממש הרבה זמן..היה נחמד להפגש=]
בערב חבר שלי מתקשר אליי רצה להפגש לכמה דקות..אז יצאתי החוצה..הוא בא עם הניידת (הוא מתנדב במשטרה) הכרתי חברים שלו
דיברנו וצחקנו איזה רבע שעה..ואז הם היו צריכים ללכת כי היו צריכים תגבורת=//
יום רביעי-הלך לו כל היום כי קמתי מאוחר
יום חמישי- ב-11 בבוקר הלכתי לשמור על בת דודה שלי הקטנה..יוו איזו צ'וצ'ה היאאאא פשוט לאכול אותהההה
עד 5 וחצי בערב שמרתי עליה ואז אמא שלה הגיעה ואז עד 7 וחצי בערב הייתי אצלם בבית..
ב-9 וקצת הגיע חבר שלי,חברה שלי וחבר שלה (אלו שהייתי איתם גם בים) ראו אצלי סרט..חח..עד שמצאנו סרט נורמלי שחבר של חברה שלי לא שרט את הדיסק..לקראת 2 לפנות בוקר יצאנו החוצה..חברה שלי כבר הייתה חצי מעולפת מעייפות..וכשהיא היתה "ערנית" היא התנהגה כאילו שתתה משהו..נראה לי שמו לה משו בשתייה XD קיצררר היא התחילה לדבר שטויות ולעשות מעשים טיפשיים..פסיידר היא עברה את זה...ח...
יום שישי- אח שלי הלך לירושלים עם סבא שלי..לאיזה בר מצווה..אז אני נשארתי בבית..הזכרתי לחברה שלי ארועים שקרו אתמול..או יותר נכון באותו היום רק בשעות מוקדמות ביותר..בערב הלכנו לדודה שלי..כל הדודים היו שמה דוד שלי כרגיל נרדם על הספה..חח..
אהה לא סיפרתי לכם שביום רביעי דוד שלי הציע לחברה שלו נישואין..כן מזל טוב שיהיה=] בקרוב החתונה
חחחחחחחחחחחח...הם סיפרו לי שמחר הם הולכים לעשות על האש ולעשות סקי מים..ואני באה איתם..יאיי לעשות סקי מים הכי כיף שיש..מה הדבר הבא?המממ צניחה חופשית!!חחח..הלוואי..
בקיצור אני מקווה שזה ייצא לפועל אני ממש ממש ממש מקווה..דוד שלי בטח יביא את המצלמה שלו אז אני אשים תמונות שלי עושה סקי מים..יאייי אם אני אצליח..חחחחחחחחחחחחחח...

ו....זהו..לילה טוב שיהיה לכם=]
שבת שלוםםםםםםםםם
ועד הפעם הבאה המונמונמונמון נישוקיםםםםםםםםם!!
נכתב על ידי , 23/8/2008 00:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום האהבה!!


יום אהבה שמח לכולםםםםםםםםםםםםם!!
כן היום זה יום חג לכל הזוגות..יום מיוחד=]
גם בשבילי..אין לי חבר?מי אמר? אהה..נכון לא סיפרתי לכם..
בסוף את זה שרצו לשדך לי פגשתי ביום רביעי,בהופעה שהייתה בבית אליעזר..
הוא מצחיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק..יוו אין לא יהיה לכם משעמם איתו..
קיצר איזה 5 שעות הסתובבנו ודיברנו (אני והוא,חברה שלי וחבר שלה..)
ואח"כ זה התגלגל לו..זה סיפור ארוך ואין לי ממש זמן עכשיו כי אני גם צריכה להתארגן..אתם יודעים =]
בקיצור הוא רומנטי..כשהיינו בחוף הים למחרת הוא הביא לי ורד..נכון חמווווווווד?
עכשיו בגלל שנהיינו חברים קרוב מאוד לט"ו באב הייתי צריכה מהר לקנות מתנה..
אז אתמול אני וחברה שלי הלכנו לקנות שמלה..ומצאנו שמלה מהממת!!!! אני חייבת להצטלם איתה היא גם השמלה היחידה שיש לי..
ואז הלכנו לקניון לחפש משהו..קניתי לו נר גדול כזה מעוצב שכתובה עליו ברכת האהבה משהו ממש ממש ממש יפה..ולב מג'לי שכתוב עליו i love u ואני כתבתי לו לפני איזה שעה ברכה בכוחות עצמי=]

 

ישבתי שעות מול המחשב בניסיון לחשוב על משהו לכתוב

אף פעם לא כתבתי משהו בשביל מישהו שאליי קרוב

להעלות רגש כזה על דף זה משהו חדש

אולי זה גם מה שאתה חש

רציתי שתדע שאיתך אני מרגישה שלווה

כנראה זה מה שקורה כשיש אהבה

כאשר ציוץ ציפורים נשמע

מרגישים שהם שרים רק בשבילך

כל פרח חדש שמלבלב

מראה על התחלה חדשה משהו בלב

נכון שהכרתי אותך רק לפני מספר ימים

אבל זה נדמה לי כאילו אנחנו מכירים כבר שנים

הגיע סוף הברכה אבל לא סוף האהבה

כי האהבה שלנו לא תגמר לעולם


נו..איך?טוב הא? הכל מהראש!!


טויף בקרוב יהיו כל התמונות שהבטחתי=]

ועד הפוסט הבא..

המונמונמונמון אהבה במיוחד ביום כזה..


נכתב על ידי , 16/8/2008 17:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואי שנים לא הייתי פה..הייתי קצת עסוקה..קורס קיץ אתם יודעים..
כן כן הגישו אותי על 100=] אבל...היום היתה את הבגרות ועשיתי טעות טיפשיתתתתתתתתתת..שעלתה לי ב-5 נקודות=//
לא נורא ממוצע של 100 ו- 95 יוצר 97 וחצי...98 בקיצור...המממ נחמד...
אתמול הייתי פעם ראשונה בחדר כושר...כן פעם ראשונה!! כפיים כפיים..חחח...המתיחות שעשיתי אח"כ לא עזרו..
קמתי היום בבוקר תפוסה לא נורא..יעבור לי...
קיצר אחרי הבגרות הלכתי לקניון לבקר קצת את ורד שלא יהיה לה משעמם בקרביץ..חח..ואז הלכתי לקנות שרשרת לאמא שלי..
סחטיין עלייי איזו שרשרת קניתי...אני אצלם אותה ואעלה את התמונה..
ואז אמא שלי באה לקניון וישבנו ב show קפה...היה נחמד..וטעים
וכרגיל בערב..חזרות חזרות חזרות..לקראת המופע מחר..(או אפשר לומר היום..)
בלילה הלכתי לראות סרט עם חברות..היה נחמד ביותר=]
במיוחד היה נחמד הסוף..לא של הסרט אלא של איך חזרתי הביתה...
לא רצו שאלך ברגל לבד..לא שאני מפחדת או משו..פשוט דואגים לי..
אז חברה שלי הסיעה אותי על האופנוע שלה..בדקנו שלא מסתובבת לה משטרה..חוצ'מזה זה בית אליעזר אין משטרה..חח..
בטח אתם שואלים למה שאני אבדוק שאין משטרה..בגלל 2 דברים:
1. היא נהגת חדשה..אסור היה לה להסיע אותי
2. אממ..אממ..טויף אני אוציא את זה..הייתי בלי קסדה..
טויף כנראה עשיתי את המעשה הכי מטורף שיש..אבל זה היה שווה את זה=] מרגישים את הרוח בפנים..אחחח..
רק מזל שלא נפלתי..אבל פסדר עברתי את זה בשלום..

יש עוד עדכון קטן...
יום חמישי אני הולכת לים..אחרי חודש וחצי שלא הייתי..כן חודש וחצי וואוו..זה מלא זמן...
חברה שלי באה עם חבר שלה..וחבר שלה מביא את חבר שלו (אתם יודעים..לסדר לי..חח..)
מה שהכי מצחיק זה שלפני כמה ימים חברה שלי גילתה שזה שהם מנסים לסדר לי הוא קרוב משפחה שלה..
אז אני אהיה סוג של קרובת משפחה בשבילה..חחחחחחחחחחח..

אז..זהו אלו כל העדכונים..
לאחר תקופה ממושכת של אי כתיבה..מה שמזכיר לי שאני צריכה להמשיך לכתוב את הספר שלי..(בקרוב בחנויות..חח...)
וגם את התסריט לסרט שיצא מתישהו בעתיד הלא רחוק..או הרחוק..תלוי בתקציב..

אז...ביוש' לכם..
המונמונמון נישוקים קטנים וגדולים
עד הפעם הבאה...
נכתב על ידי , 13/8/2008 02:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





165
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לweird dreams אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על weird dreams ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)