לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

si es atal es atal



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 341312281 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


מה קורה אנשיםםםםםםםם???
מה איתכם?אצלי מצוין!!
היום היתה לנו הרצאה על אלכוהול..ובמקרה ההרצאה שבוע לפני הטיול השנתי..חחחחחחחח..
כאילו שזה יעצור אותנו..
אחח גישגיש (ידיד שלי..כינוי יותר נכון..חח)ישיג לנו אלכוהול לטיול..יום שישי הוא יהיה בן 18 אז לא תהיה לו בעיה להשיג=]
מצאתי בן שירקוד אצלי בבגרותתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
דיברתי עם אבא שלי בענייני מחול ואז הוא כזה אומר לי שבן דודה שלו בתחום הריקוד..הוא רקד בלהקות בארץ,בחו"ל..
ואני כזה "מההה?איך לא ידעתי..?" קיצר התקשרנו אליו..התברר שהוא מתחיל ללמוד באוקטובר=// אבל הוא הציע לי מישו אחר..ומחר אני נפגשת איתו!!כן,כן..אני נוסעת עם אבא שלי לבן דודה שלו ונפגשיםםםםםם!!משוחחים..מדברים...=]
קיצר...
הכל סבבה
ולסיום ..הידעתם שג'ינג'ים משתכרים מהר יותר מאשר האחרים? (אם היא/הוא רוסי/ה אז הרוסיות מנצחת..חח)

ועד הפעם הבאה..המונמונמונמון נישוקיםםםםם
נכתב על ידי , 17/9/2008 15:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום אני וגיל חודששששששששששששששששששששש
וואי איך הזמן עבר מהרררררררר!!
אתמול אני,אמא שלי ואח שלי שמנו את כל הדברים של המטבח והחדר שירות בארגזים..והיום פירקו לנו את המטבח ואת השירותים והאמבטיה ואת החדר שירות..
הבית נראה מוזר..חחחחחחחחח..וואי חבל שלא עשיתי תמונה לפני ותמונה אחרי של המטבח..איך לא חשבתי על זה???
לא נורא,לומדים מטעויות..
עכשיו מתחיל האח הגדול..תוכנית טובה שווה צפייה
אהה..ומכירים את הסרט "משחקי שעשוע"? נחמד..לא יותר..הרעיון טוב פשוט הבימוי לא=// זה נראה כאילו זה במאי מתחיל..

טוב,אז עד הפעם הבאה..
המונמונמונמונמון נישוקים קטנים וגדולים=]
נכתב על ידי , 14/9/2008 21:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מהקורה אנשייייייייייים?
אז ככה..ביום ראשון לי ולגיל יש חודשששששששששש!!
איך הזמן עובר כשנהנים..חחח..
טוב אז חידושים אחרונים..
*המוזיקה שלי לבגרות ממש כמעט מוכנה אני רק צריכה צליל אחד..מכירים את הצליל של פעמון דלפק?אני צריכה למצוא את הצליל..למישהו יש את הצליל הזה?במקרה?
*שיניתי את הפוני שלי..במקום שהוא יהיה לצד חילקתי אותו לחצי ואז כל אחד בצד אחר
*יש לי כפכפים חדשים=] אחרי שהקודמות נקרעו לי=// ועכשיו נופר(החברה הכי טובה שלי) לא רוצה לשים כפכפים כי היא מפחדת שיקרעו לה(בגלל מקרה קודם שלי נקרע ויום אחרי זה לה נקרע)
*עושים שיפוצים בבית..ביום ראשון מפרקים את המטבח..שמים לנו מטבח חדשששש..משפצים גם את השירוקלחת(שירותים+מקלחת למי שלא הבין)..וכנראה תהיה גם רצפה חדשה בכל הבית.אני רוצה לעשות ציור בחדר..לצייר משו על הקיר
* גיליתי את החוש האומנותי שלי..עשיתי חמסות בעצמיייייייי!!!הדבקתי תמונה..ואז עיצבתי את זה..יצא ממש ממש יפה!!אמא שלי עכשיו מתלהבת מ'זה.וגם התחלתי לצייר=]יותר נכון חזרתי לצייר..חח..ושוב אני צריכה להעלות תמונות של החמסות והציורים שלי..בנוסף לתמונות האחרות שאני צריכה להעלות.
*עוד שבוע טיול לאילת!!!! 3 ימים..יאייי..היום הסבירו לנו על הטיול..עשו קצת הפעלה..משו נחמד..ביום הראשון הליכה=// ביום השני הליכה ואז שייט!!!!!וביום האחרון הליכה קצרה ואז צלילה!! וזהו קצת עצוב שזה הטיול האחרון..
*בגלל ששנה שעברה פרצו ללוקרים ועוד כל מיני מעשים שונים ומשונים בבצ'פר..אז החליטו שמתקינים מצלמות נסתרות..
*אתמול הגעתי בתחילת ההפסקה לכיתה ומה אני רואה??בנו מבצר משולחנות וכסאות..חח..ממש היה שער..ועשו "פסלים" מכיסאות ואמרו שזה גדר תיל..חחח..היה שלט כזה על השער "מבצר 2008"..היה הכי שווה לראות את הפרצוף של המורה שלי לאנגלית..היא קראה למנהל החט"ע ולמנהלת הבצ'פר..והעיקר מה הם עשו?הם אמרו לנו שנפרק את זה..חח..זה הכל...

וזהו זה סוף החידושים..יש לי עוד 3 חודשים 17=] ואז מגיע לי האורגן!!!יאיי..
אהה נזכרתי בעוד משהו..כתבתי שיר..והלחנתי אותו=]

טויף אז עד הפעם הבאה המונמונמונמונמון נישוקים=]

נ.ב. למישהו יש רעיון למתנה ליומולדת של חבר שלי?
נכתב על ידי , 12/9/2008 22:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





165
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לweird dreams אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על weird dreams ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)