לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הממ כן נחמד פה^^


ריגוש אטומי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008


טוב אני מרגישה צורך בתמונותD:

 

 

תיאטרון-

 

  גן עדן- סיפור הנחשול

 

 

 

 

    אני ממש אוהבת את התמונה הזו.  ( לא קשור לאנשים ששם.. כאילו גם הם שניהם פשוט נשמות אבל התמונה עצמה יצאה ממש טובה)

 

 

 

 

 מההופעות בבליך וברמת גן בכלל(:

 

 

 

 

 

 

 בדיאולוג הכי יפה בהצגה " הזוג המוזר"-גרסת נשים עם ליטלי

 

 

 

 כנ''לD:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

טוב יאאלה חפרתי(:

 

 

 

 

לוטמצקS:

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/6/2008 16:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כן שוב פעם אני^^

 

 

אני מרגישה כאילו אין לי חיים בזמן האחרון. כאילו הכל..

מת. אני לא מבינה

למה .. מה קרה.. מה עשיתי בדיוק.. אבל כל הזמן אני רק מנסה לראות מה לא בסדר.. מה הבעיה בחיים שלי. חברים שלי אמרו שאני מכיחה את עצמי

להיות בדיכאון. יכול להיות שהם צודקים. אני לא יכולה להגיד שאין בזה כלום. אבל אני לא מבינה איך בנאדם יכול להינות מהכאב של עצמו?

כאילו בשביל מה לו לעשות את זה..? גם ככה הוא רק סובל.. אז למה? אני לא מזוכיסטית או משהו כזה. אז מה הקטע שלי? אוף. אנשים אומריםצשזה כי אני מפחדת

להיות מאושרת. גם את זה אני לא מבינה. לפחד להיות מאושרת?

 

גאד. כל כך הרבה הצגות יש לי על הראש עכשיו. (22.6   29.6   5.7   6.7 -יומולדת   8.7   11.7  יאוו אין לי חיים..אבל תכלס.. כיף(:  )

 

 

אתמול הייתה לי (עוד) חזרה בתיאטרון. הרגשתי שהפעם הלך לי ממש טוב. כאילו המורה הזה בדרך כלל רק צורח עליי ומעיר לי כל הזמן. הבית ספר הזה כולל כמה מורים. עם מורה אחד אני מסתדרת יופי. הוא מרוצה מהעבודה שלי.. וכל מה שאני עושה הוא אומר שאני עושה אותו טוב..והמורה השני הדבר האחרון שהוא חושב שאני זו שחקנית.קקי. לא נורא.. אולי אנחנו בדרך הנכונה.. לכו תדעו..(:

 

 

 

יום חמישי..- "חיוך עם אקדח"   יהיה מגניב(:

 

 

 

 

 

 

לוטמצקS:

 

נכתב על ידי , 3/6/2008 16:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיבוכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיבוכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)