לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דגדגדג



כינוי:  פשוט אניי....

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009


יום שיגרתי....

 

האמת שאין לי הרבה מה לכתוב... היה די יום שיגרתי..

וגם אתמול לא היה משו מיוחד....

 

בצפר- בית-מחשב-טלויזיה-אוכל-לישון...

סדר יום שיגרתי ומעצבן במיוחד...

כל יום אותו דבר.. אני יכולה להשתגע מזה...

משעמם לי ברמות מטורפות ואין שומדבר שאני יכולה לעשות עם זה...

אבל לא נורא... אפשר לשרוד...

חח...

 

טוב יאללה אין לי הרבה לכתוב ואני לא רוצה להתחיל לכתוב שטויות

(למרות שנראה לי שאני כבר כותבת שטויות)

 

אז.. יאללה בי..

 

נכתב על ידי פשוט אניי.... , 10/2/2009 18:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז חזרתיי....

 

לא יודעת למה.. לא יודעת אם כדאי..

אבל חזרתיי...

לא מצפה לתגובות, לחברים ולכל הבולשיט הזה...

רוצה לכתוב מה קרוה לי.. להוציא קצת.. לא להיות לבד.. או לפחות לא להרגיש לבד..

 

מי שאין לו משוו רציני להגיד שלא יגיד .. אין לי עצבים לתגובות כמו "בלוג נחמד" ושטויות

כאלה... זה נראה לי פתטי...!

אני גם לא מפרסמת תבלוג או משו..

חזרתי בשבילי לא בשביל שיראו אותי ומה אני מרגישה..

כדי שאני יוכל להוציא הכל בלי לפחד שיכעסו עליי...

 

בנתיים אין לי מה לכתוב.. בכל זאת זה רק התחלה..

אבלל אולי אני יכתוב עוד..

אולי אפילו היום..

 

אז בי!

נכתב על ידי פשוט אניי.... , 8/2/2009 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אניי.... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אניי.... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)