לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעיין היועצת


הי, אני מעיין ואני אנסה לעזור לכם בכל נושא אפשרי: חברויות, לימודים, בנים/בנות, אהבה, מחזור, התבגרות, מין, לבוש, וכל נושא אחר שמעניין אותכם. בנוסף יהיו גם בבלוג דברים שיעזרו לכם, לבצפר, לבית ובכללי.

Avatarכינוי:  מעיין, זו שתעזור לכם :)

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

ייעוץ|תוכנה להורדה| טיפ הפוסט| בלוג הפוסט



היי לכולם. מה העניינים?

אני במצב רוח מרומם לאור 3 שאלות ששלחו לי בפוסט שעבר..

סופסוף יש לי מה לעשות.XD

רציתי שתדעו שאני מזדהה או הזדהיתי עם כמה מהבעיות שהיו בפוסט שעבר

 וגם עם 2 מהפוסט הזה, ושתדעו בנות, שיש הרבה בעיות בחיים,

אל תאשימו את עצמכם בכל מצב שקורה, תהיו אופטימיות לגבי החיים והעתיד,

 תחשבו רחוק ותגיעו רחוק, תחשבו אופטימי- תהיו אופטימיות וכך גם החיים יהיו,

תהיו נחמדות- יהיו נחמדים בחזרה, את מחליטה על עצמך, על היחס של האחרים אלייך,

 על העתיד שלך, על ההרגשה שלך ועל הכל!

 אני כל כך שמחה להיות פה ולעזור ולהקשיב ולקרוא את הבעיות שלכם,

ולדעת שבעוד כמה ימים אולי אוכל לעזור לכם, רק רציתי שתדעו את זה. :)

אז שנתחיל?:)


ייעוץ 

אנונימית. :) שאלה את השאלה הבאה:

אממ..אני חייבת עזרה. אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון, אני כל הזמן נכנסת לדיכאון ומרגישה חלשה. אני פשוט עייפה מהכל,נימאס לי מהכל! מהבית שלי,מהמשפחה,חברים,בצפר פשוט הכל!! שלא תביני לא נכון,יש לי מלא חברים,יש לי חבר וזה.. אני מרגישה ריקה בפנים,ועוברת הרבה לילות עם דמעות. אני לא יכולה להתגבר על זה,זה פשוט יותר חזק ממני. ההורים שלי כל הזמן שואלים אותי "מה קרה?" ומנדנדים לי שאני בכלל לא איתם, חברות,אומרות לי עכשיו שאני לא מתייחסת אליהם מספיק. המחנכת שלי אומרת לי שירדתי בלימודים. רק בגלל הריקנות בפנים.אני לא יודעת איך לגרום לזה להיפסק. בבקשה תעזרי לי!!!! מחכה.  

הייעוץ שלי: קודם כל, אני שמחה להודיע שבעוד כשלושה ימים נגמר בצפר,

אז אולי בגלל זה את חלשה ועייפה, מהלחץ, המבחנים, השיעורים, המורים, בהחלט מקום מחליש ומעייף..

תראי, מה שאני בטוחה לגביו, שזה תקופתי.

הייתה לי תקופה כזו לפני כשלושה חודשים, ופשוט החלטתי לאסוף את עצמי,

 לחשוב למה זה קורה לי, מה אני צריכה או רוצה כדי שהמצב ישתנה? כך תעשי גם את.

 אני החלטתי שאולי אני יותר מדי בשגרה, אולי אני צריכה קצת הפתעות, אז דאגתי לספק לי הפתעות והמצב ישתנה.

 כמו שכתבתי בתחילת הפוסט, ההרגשה שלך בידיים שלך,

ולמרות שלפעמים המצב לא נראה כך, הוא עדיין כך והוא לעולם לא ישתנה. בקשר לריקנות, את צריכה תעסוקה, למשל אם את בקטע של אומנות, כדי להסיח את דעתך מדברים, קפצי מדי פעם לחנות הקרובה תקני כמה מוצרים, כנסי לdo it yourself וזה כבר יעשה את העבודה.

 אם את בקטע של ריקוד ושירה או ענפי ספורט, לכי לחוגים.

עכשיו שזה כבר עוד רגע סוף שנה תירשמי לקורסים או תעשי בייביסיטר,

 או תיפגשי עם חברות, בקיצור, שתהיה לך תעסוקה תרגישי פחות רייקנית,

 מבטיחה לך, כי זה פשוט יבנה לך אופי, אם את בקטע של אומנות, פתאום תרגישי יצירתית,

אם בקטע של השירה, הריקוד והספורט אז תרגישי פתאום מוכשרת או ספורטאית,

למרות שזה נשמע מטופש, את תרגישי שמשהו ימלא את הרייקנות הזו, תסמכי עליי :).

בקשר לנידנודים, תחליטי על סדר עדיפויות, אם החבר במקום הראשון,

 תסבירי את המצב לבנות ותבלי איתו יותר,וכו'..

את מנסה לרצות את כולם וזה בלתי אפשרי, תוכלי לרצות רק תחום אחד מהשלושה,

 את כבר תחליטי מה הוא יהיה.

 

מקווה שתגידי לי איך הולך, מה בחרת?

 איך את? מה שלומך? עזר? צריכה עוד?

 תקועה באמצע התהליך? מחכה ומקווה שהכל יסתדר, מעיינוש, שאוהבת המון.

 

אנונימית שאלה את השאלה הבאה:

יש לי ידיד ממש טוב ואנחנו כל הזמן מדברים והכל אבל פתאום גיליתי שהוא ממש לא

 מי שחשבתי שהוא ואני לא רוצה לדבר איתו יותר אבל אני גם לא רוצה להעליב אותו אני חייבת עזרה בדחיפות!!!

היעוץ שלי: קודם כל, תחשבי אם מה שגילית עליו שווה שהוא לא יהיה ידיד שלך,

 כי לדעתי בן ובת ידידים זה הדבר הכי מדהים שיכול להיות.. :) אם זה באמת שווה,

 קחי אותו לשיחה,בשקט, תהיי רגועה, אל תהייי דרמטית מדי,

זה גם ממש מדאיג, וגם לא נראה ידידותי וגם לא חברי.

תסבירי לו בהבנה,

 תגידי לו קודם כל את הדברים הטובים בקשר למה שגילית עליו,

 ואז תגידי למה את לא חושבת שזה דבר טוב. למשל גיליתי שידיד שלי הומו אז אני אומרת לו:

תראה, זה ממש מדהים שיש לך אומץ, להיות שונה מהשאר,

אבל אני לא יודעת, אני לא יכולה להיות חברה שלך כי..וכו'..

בערך..

אם תהיי ספציפית יותר אוכל לתת תשובה חד משמעית :)

 

מעיין ^_^

 

עוד אנונימית שאלה את השאלה הבאה:

אוקיי זה מסובך. בזמן האחרון אני בוכה, סתם ככה בלי שום סיבה וכול יום..

 למה זה קורה? למה אני לא יכולה להבין מה יש לי? \: אף אחד לא מבין אותי..

אני כבר לא יודעת איך להסביר את זה. ואני בוכה ממש עם רגש ודמעות ונהיית אדומה. האם את יודעת למה זה קורה?

 

ייעוץ שלי:

תראי, זה גיל ההתבגרות, הייתה לי תקופה כזו,

בדר"כ זה פשוט כי את לא מה שאת רוצה להיות, או שאת מרגישה רע, מבטיחה לך בכל ליבי,

 זה ישתנה ויתחלף עם תקופה מדהימה [!], פשוט תהיי יותר אופטימית לגבי העתיד,

 תחייכי אל העולם והוא יחייך אליך בחזרה :) זה די דומה לשאלה הראשונה שבפוסט.

מקווה שעזרתי, מעיין.


תלמידון

תוכנה ממש מגניבה ושווה וכדאי שיהיה  לכם במחשב לשנה הבאה. זאת תוכנה שעוזרת לתלמידים. יש בה מערכת שעות, לוח מטלות,דף קשר, לוח ציונים, ובהגדרות אפשר לסדר שהתוכנה תזכיר לך לחזור על החומר בכל מבחן שבו קיבלת 70 ומטה.

תוכנה מדהימה, עוזרת ושימושית ביותר.ממליצה ביותר.:)

להורדה לחצו כאן


טיפ הפוסט

מדריך: איך לעשות פן שיראה טוב ויחזיק מעמד?

 כמו בפוסט הקודם, גם את המדריך הזה מצאתי בתיקייה האישית שלי, מי שהכין, שיגיד.

נכון שלפעמים לפני אירוע חשוב את מוותרת על ביקור במספרה ומחליטה לעשות בעצמך פן?

ובואי נגיד שלא יוצא לך בדיוק.. הכי טוב?

בשביל זה המדריך, בשביל שתוכלו לעשות פן לעצמכן ולחסוך כמה עשרות שקלים ;]

 

1. חלקי את השיער לחמש קבוצות, אחת מלפנים, אחת בכל צד של הראש, אחת למעלה בקודקוד ואחת מאחור על העורף.

2. גלגלי כל קבוצת שיער סביב עצמה ותפסי בקליפס צמוד לקרקפת.

3. שחררי קבוצה אחת, אחזי במברשת עגולה ביד אחת ואת הפן ביד השניה.

4. החלי בייבוש השיער מהשורשים אל הקצוות.

5. מתחי את השיער עם המברשת כווני אליו את זרם האוויר אך היזהרי שלא למשוך חזר מדי את השיער, דבר שעלול

לקרוע אותו.

6. חזרי על כך מתיחה מספר פעמים, עד שכל קבוצה ישרה ויבשה לגמרי.

7. לאחר שסיימת את פעולת ההחלקה, ישנן שתי אפשרויות לגימור: למי שרוצה נפח, ניתן לגלגל את השיער בעודו חם ברולים

גדול מאוד. ולהסיר אותם לאחר חצי שעה. למי שרוצה מראה חלק לגמרי, מומלץ למשוח תכשיר לחות על השיער, ולחמם אותו

שוב בקצוות.

8. לסיום יש למשוח מעט סיליקון על השיער, לשיפור הסרק ולאיחוד הקצוות.

 

בהצלחה!


בלוג הפוסט

החלטתי שבלוג הפוסט הפעם יהיה הבלוג הזה,

מכיוון שגל המנהלת המקסימה שלו משקיעה בו ברמות שלא יאומן, ומשום מה לא מגיבים לה הרבה.

קוראים לו only girls ויש בו אינספור עזרים לבנות. ממליצה בחום!

only girls

שימו לב- הבלוג סגור לחודשיים.מאוד עצובה מזה..

אז תשמרו אותו במועדפים ובעוד חודשיים תיכנסו ותתרגשו :)


זהו...מקווה שנהניתם ושעזרתי לכם. אוהבת המון המון, מעיינוש.

 

 

 

נכתב על ידי מעיין, זו שתעזור לכם :) , 28/6/2008 14:49  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



608
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעיין, זו שתעזור לכם :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעיין, זו שתעזור לכם :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)