לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Feel Like A Star

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

סוג של סיום...


אז בגדול, התקופה הזאת ממש לחוצה אך עם זאת מהנה
בסוף השבוע אחי הקטן חגג בר מצווה ושבת חתן, וזה אומר שכל המשפחה המורחבת באו לישון אצלנו באשדוד ולכמה ארוחות משפחתיות שאלכס באה איתי אליהן והיה ממש כיף ושמח עם המשפחה והדודים השיכורים. ללא ספק, הרבה אלכוהול נשפך שם.
מחר(יום רביעי) אני נוסע לחופשה באילת עם המשפחה עד ליום ראשון, אחלה הזדמנות לנוח קצת מכל הלחץ ולחזור במאת האחוזים למסיבת הסיום והנשף ולכמה שיותר עבודה עבודה עבודה עד הצבא.
ואפרופו צבא, היום נסעתי לבאר-שבע לעשות סיכום פרופיל שנקבע ל-64. הקב"א שלי 52 ככה שאני מקווה לאיזה ג'וב טוב, מ"צידי בסיירת ניירת" . ולכל אלו שחושבים לעצמם "ג'ובניק מנייאק" - אז יש לי את הסיבות שלי.

ודבר אחרון בהחלט, קצת מצער אומנם אבל מחייב, והוא שאני עוזב את ישראבלוג. אבל כל שינוי לטובה, וכאמור, בתאריך הראשון ליולי(1.7 למתקשים שבינינו) אני עובר לבלוג חדש במערכת וורד-פרס עם דומיין משלי. אני בטוח יהיה הרבה יותר נוח גם לכם וגם לי.
הבלוג החדש הולך להיות שונה כמעט לגמריי מן הבלוג הנוכחי ולדעתי יש למה לצפות. הסברים,סיבות למעבר ופוסט סיכום בישרא יבואו עם פתיחתו של הבלוג החדש במערכת וורד-פרס, וכשאחזור מן החופשה באילת ביום ראשון.


נכתב על ידי Feel Like A Star , 23/6/2009 15:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^Emily™^ ב-15/11/2009 15:43
 



ושנה לבלוג!


אוקיי אז אני יודע שמלא מלא זמן לא עדכנתי את הבלוג, ושרוב הקוראים ברחו אבל הם עוד יחזרו (:

ההפסקה הזאת לא הייתה בשליטתי ובחודשיים האחרונים הייתי פשוט בלחץ עצום שבקושי אפשר לי לכתוב פה.

 

אז מה השתנה שעכשיו יש לי את הזמן לכתוב?

אני נמצא כבר שבוע אחרי סיום הלימודים, ויש לי הרבה מאוד זמן פנוי ורעיונות מעניינים לפוסטים חדשים ומצחיקים(שיתפרסמו רובם בבלוג 627771 שלי).

 

חוץ מזה שהיום פחות או יותר שנה מאז שפתחתי את הבלוג אז אפשר להגיד שאני מתחיל מחדש.

 

אז בקצרה, הדברים המרכזיים שקרו לי בחודשיים האחרונים:

נגמר לי המלווה, סיימתי 12 שנות לימוד, אני ואלכס נפרדנו בפעם המי-יודע-כמה, מצאתי עבודה בפארק אתגרים, סוף עידן הפוני(לפחות לזמן מה).

וזהו בערך,מהפוסט הבא אפשר להמשיך ולכתוב על ההווה.

 

המשך החודש צפוי להיות עמוס ביותר, בין היתר בגלל טיסה לאילת לחמישה ימים עם המשפחה וצו רפואי שקיבלתי שאמור להכריע מה אני אעשה בצבא.

 

היום אני מתחיל בעבודה החדשה בפארק אתגרים, נקווה שלא יהיה קשה מדי(:

 

תמונה עדכנית, שלא תשכחו איך אני נראה:

 

 

 

עבד המין הנאמן שלכם, ברק.


כדאי לכם להיכנס - http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=627771

נכתב על ידי Feel Like A Star , 16/6/2009 10:30  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/6/2009 22:20
 



לדף הבא
דפים:  

22,862

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel Like A Star אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel Like A Star ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)