לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האקדמיה לטמטום (;


הגיגים, מחשבות, תכנים והכל בתוך הראש של ילדות בנות 16

כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פפפפפפירסינג!


מה קורה אנשים? איך החופש? כיף? יופי אני שמחה:)

 

טוב כאן זייקה ודניאל אצלייי....

ביום שלישי דניאל עשתה עגיל באף ויצא לה  ממש יפה! ואז גם אני החלטתי לעשות עגיל באף...

קבענו;  דניאל, בר (בת דודה של דניאל) עדי,(חברה) אחותי ואני ללכת לגרנד לעשות עגיל בשנטיפי...המוכרות שם החליפו משמרת [והפוסטמה שהייתה אמורה לעשות לי את העגיל החליטה לא להגיע באותו יום] אז אני יותר לא מראה את הפרצוף שלי שם. חצופים!!!!!!

אז החלטתי היום אחרי הקייטנה לעשות את העגיל.

 התקשרתי לדניאל ואמרתי "דניאל עוד שעה תהיי בקניון חיפה" ודניאל כמובן קמה במהירות התחילה להתלבש וניפגשנו בקניון...

דניאל כל הדרך לקניון פחדה שיקרה לי משהו כמו למשל..האם אני אתעלף? או שאני ימות? או שאני יחטוף הלם...מי יחזיק אותי? מי יצעד לידי...

 

ואז הגענו לחנות המוכר היה ממש חמוד!!!! שאלתי אותו "מה יקרה אם אני יעשה אפצ'י?!" אז המוכר אמר לה 'מקסימום יהיה לך עגיל במצח' חח חמוד...

קיצר הוא בא הושיב אותי, לקח את האקדח החד פעמי והכניס אותו לאף שלי ושאל:" נו את מוכנה?אני לא עושה לפני שאת מאשרת.אל תדאגי." זייקה:" לא!" דניאל:"כן" [מאחורי הגב שלי, עומדת ותומכת בי שאני לא אתעלף במקרה]

 ואז בדיוק הוא עשה חח דווקא ממש לא כאב!!!!!

וזהו עכשיו גם לדניאל וגם לי יש פירסינג באף חחחח

שיהיה לנו להתחדש =]]

 

עכשיו פינת הציטוטים:

 

זייקה:"מה יקרה אם פתאום יהיה לי אפצ'י באמצע שהוא יעשה לי את העגיל...הוא יגיד לי פתאום..תתחדשי יש לך עגיל בעין"

 

דניאל:" איפה אחותך עושה את האוזן בעגיל או באף!?|"


וזהו להיום(:

נ.ב
כן, הבראתי למי שהתעניין ו- הגבות? 3>>

 

נכתב על ידי , 17/7/2008 15:50  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחום של ת"א


פוסט חדשששש

דניאל פהJ

 

אוקיי טוב קודם כל סליחה שלא עדכנו הרבה...היה לזייקה את הבגרות בלשון ולי ולה היה יומיים אחרי זה בגרות באזרחות, (שדרך אגב לא הלך לנו משהו חחח נקווה לטוב..)

.- עשינו חישוב: עם המגן שלנו שגם אם נקבל 24 עברנו על 55

 

 

אוקיי חח לי יש מחר בגרות בלשון אעאעעאע וביום שני בגרות חוזרת במ"מ=\

 

 

אז אתמול הייתי עם 2 חברות טובות בת"א... היינו שם מ-10 בבוקר עד 10 בלילה...מיותר לציין שבכלל לא ישבנו שרק הלכנו הלכנו הלכנו ושוב הלכנו... כן היה מאוד מעניין!...

הן מינו אותי בתור המדריכה רק שלא היה לי שמץ של מושג איפה אנחנו.... הן כל הזמן שאלו אותי לאן הולכים ושמתי לב שכדי להמצאות בת"א צריך ללכת תמיד ישר.

אז ככה: קודם כל הגענו לעזריאלי כי נסענו ברכבת, אחרכ הלכנו ברגל לדיזינגוף סנטר...אחרכ לרחוב ליד ואז היינו בשוק הכרמל....ואז לשוק בצלאל...ואז הלכנו לשנקין...ואז היינו בעוד רחוב אחד... וגם הגענו לאלנבי והדבר היחיד שדאגנו לו "מה יקרה אם לא נמצא דברים זולים?!"

 

עכשיו לרובכם בטח זה נשמע נורמלי...מה, בסך הכל רצינו לעשות שופינג...רק שאחרי זה לא ידענו ככ איך חוזרים לעזריאלי...

המשכנו להסתובב וללכת ולשבור את הרגליים ,וחזרנו עם מלא שקיות חח אני קניתי תיק ו-3 חולצות... חברה שלי קנתה כל מיני טבעות ועגילים ושמלה כזאת חמודה ואולי 4 חולצות... ועוד חברה שלי קנתה גם עגילים וטבעות וחולצה ומכנס-ועשינו מלא שטויות...

אחרי הליכה מרובה פתאום שקד וניצן (2 החברות) היו צריכות להשתין.נכנסו לאיזה חנות ושאלנו אם יש שירותים...המוכרות אמרו שאין ואז שקד הפוסטמה שאלה את המוכרת איפה הם עושות פיפי וקקי אז המוכרת אמרה שהן הולכות לעשות במסעדות...קיצר החלטנו לצאת ולחפש שירותים. נכנסו לאיזה חנות בגדים ושקד שאלה  את המוכר אם יש לו שירותים...המוכר אמר שיש ואז שקד נכנסה ראשונה.

אחרי דקה היא יוצאת ואומרת למוכר שאין נייר טואלט ושאלה אותו יש לו במקרה עוד...המוכר אמר שלא...באסה! קיצר שקד אמרה לניצן שנשאר ממש קצת מהסוף ומקסימום לה ישאר הגליל הריק...טוב שהמוכר לא היה על הרצפה והתחיל להסתלבט עלינו...ואז ניצן פתאום שואלת אותי:"דניאל את לא צריכה לשירותים?" אז אמרתי לה שלא...ואז המוכר אמר:"טוב שלא..לך עוד נשאר הגליל..מה לה יישאר!?" חח ואז הוא שוב צחק..

 

ואז החלטנו לחזור ואני בתור ''מדריכה'' אמורה להוביל אותם..שקד וניצן שאלו לאן ללכת ואני כמובן אומרת להן:"ישר ישר"

הלכנו לאיבוד ושאלנו מישהו איך מגיעים לעזריאלי אז הוא אמר: 'קחו אוטובוס קו 5' ואני שאלתי: ואיך מגיעים לשם ברגל?! הוא הסתכל עלינו  כאילו נפלנו מהירח...אז הוא  שאל אתן רציניות!? אז אמרתי לו שכן...הגענו לכאן ברגל אז למה שגם לא נחזור ברגל!?ועזב. פשוט ככה.

 עוד אחד וגם הוא היה המום שרצינו ללכת ברגל ועוד מישהו ועוד מישהו..

 

בסוף,בדרך לעזריאלי נכנסו לאיזה חנות אחת ממש יפה רק חבל שהכל שם היה יקר...כאילו פאקינג קלמר של הלו קיטי עלה 70 ₪!...וסתם התחלנו להתחנף למוכר שיעשה לנו הנחות והכל אבל הוא לא רצה והוא כל הזמן אמר "איזה באסה!" ואז שאל מאיפה אנחנו ואמרנו לו שמחיפה ואז שאל: 'איפה מחיפה' ואז אמרנו לו מנו"ש...ואז הוא אמר שהפעם הראשונה שלו הייתה שם...לא שזה ככ עניין אבל התחלנו לחקור אותו למה הוא והאישה הזאת נפרדו חחח ואז בסוף השיחה הוא אמר "איזה באסה!" חחח וכבר נהיינו חברים אבל הוא עדיין לא עשה לנו הנחה=\..אכן באסה. אכן.

 

ואז החלטנו להמשיך ללכת לעזריאלי ושאלנו אנשים איך חוזרים והם הסתכלנו עלינו מוזר עד שפתאום מצאנו את עצמנו בעזריאלי... ואז אכלנו פיצה ואז הלכנו לרכבת...ברכבת עשינו סגירת מעגל...שנסענו לת"א ראינו 2 אחים עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות אחד גדול והשני יותר קטן...והם היו ממש יפים...שחזרנו מעזריאלי ראינו  2 אחיות גם עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות..גם אחת גדולה והשניה קצת יותר קטנה...

 

ובקיצור אחרי היום שהיינו בת"א משהו כמו 12 שעות חזרנו הביתה הרוגות מעייפות!

 

ועכשיו לפינה הקבועה שלנו הציטוטיישן! הפעם זה כל הציטוטים רק מת"א

 

.*שקד ניצן ואני מדברות על המבחני בגרות באנגלית"

שקד:"מעניין איפה המבחני בגרות עכשיו..." ניצן:"בים" שקד:"כן הם בטח משתזפים כי הם לבנים" חחח

 

 

ניצן:"אני לא רואה בעיניים" דניאל:"אני לא רואה ברגליים" שקד:"אני לא רואה בשדיים"

 

שקד ניצן ואני מסתובבות בת"א שקד:"דניאל היא המדריכה שלנו" דניאל:"כן אני המדריכה רק חבל שאינלי מושג איפה אנחנו נמצאות"

 

.* מסתובבות ברחבי ת"א* שקד:"לאן עכשיו?!" דניאל:"ישר ישר" *אחרי שעה* ניצן:"לאן עכשיו?!" דניאל:"ישר ישר" *אחרי שעתיים* ניצן ושקד:" לאן עכשיו?!" דניאל:"ישר ישר"

 

*על ה-2 ילדים שראינו ברכבת בדרך לת"א* דניאל:"איזה יפים הם ראיתן יש להם עיניים בלונדיניות ושיער כחול" *שקד וניצן צוחקות ואני לא מבינה מה לא טוב במשפט*

 

*ברכבת אוכלות ליצ'י ותירס וכל הרכבת מסתכלת עלינו ומזילים ריר* דניאל:"רוצים קצת?!"

 

*שירדנו מהרכבת והלכנו לכיוון האוטובוס ניצן פתאום מבינה ששקד אמרה בשדיים ולא באוזניים והיא פשוט נקרעת מצחוק וכמעט עושה פיפי במכנסיים ואז עוברת לידנו מישהי וניצן מזה נבהלה ממנה*

 

*אחרי 9 שעות של הליכה בת"א שלי ולשקד כבר אין רגליים* ניצן:"וואי עכשיו מתחילות לכאוב לי הרגליים" חחח הגיע הזמן באמת

 

עד כאן להיום...השמטתי מלא דברים מת"א כי היו יותר מדי חחחח

אז שיהיה לכולם חופש נעים !!

להת'

 

 אהה כן נ.ב

מי שמגיב, מגניב
וזייקה בחופשת מחלה.

נכתב על ידי , 9/7/2008 17:42  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,114
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzayka@danni אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zayka@danni ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)