לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

HighWay To Nowhere.



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 235495409 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

פוסט ראשון || עליי קצת D; || תמונות :)


שאלום D;
יואואואוא איזה כיף זה לחזור לבלוג . את האמת,אני לא יודעת למה הפסקתי .. 
(היו ילדים שלא רציתי שיקראו בו,וקראו,וחסמתי אותו ואז)
זה היה מזה מבאס כי פרקתי שמה דברים והיה לי ממש טוב ..
ולחשוב שאנשים בטח קראו והעבירו על זה דחקות זה לא נעים.
אבל חפיף,עכשיו אני לא חושבת שמישהו לא רצוי יקרא פה (:
ואף אחד לא ייקרא יותר מה שאני לא רוצה.
אז ככה .. אני לומדת בגימנסיה בכיתה י7 עיוני(שליטעעעע )  
כיתה אעש (H)
מצאתי מתחילת שנה מלא חברים חדשים וזה ..
אבל אני מרגישה שאני מזניחה את הישנים,ומזה לא טוב לי עם זה ..
אבל קשה לי כבר להתקרב אלייהם כי אני מרגישה שהם נעלבו ממני,
ושהם כבר מרחיקים אותי בעצמם .. :\
אני מניחה שאני צריכה להמשיך לנסות, אני אני לא רוצה לאבד אותם למרות
מה שהם חושבים..ככה זה בתחילת תיכון - עובדים יותר על הקשרים החדשים
בהתחלה,אבל בסוף הכל מתאזן ! אני מקווה .. 3>

שיר שאהבתי 3>

מזכיר לי שכל הזמן כולם רק חושבים על העתיד,איך לנצל את ההווה כדי להצליח בעתיד,
לומדים ועובדים בשביל מה שיהיה...
ומה לגביי עכשיו ? אותו לא צריך לנצל כל שנייה ? מחר אנחנו יכולים להיות מתים כבר.


בא לי לצבוע את השיער .. לאיזה צבע כדאי ? שחור,חום,בלונד,אדום..
את האמת שבא לי גוונים בוורוד .. D;

חחחחחחחחחחחח יאו היום אני ואולגה היינו בחנות נעליים ..
ואז שמענו את השיר של קופיקו ואני כזה היי ! קופיקו !
ואני מתחילה לרקוד והפלתי עוד איזה10 זוגות XDDD
חחח זה היה כ"כ מצחיק DDDD:

יש לי דבר אחד להגיד למישהו -


תמונות ? D;








טוב  אני ישים עוד אחר כך ><

ספופו 3>









נכתב על ידי , 27/12/2009 23:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pablo Honey ב-31/5/2012 00:26
 



פוסט ראשון קולולולו D;


ממ,התחשק לי לפתוח בלוג D;
אני ? (:

http://yfrog.com/59photo1114000j

http://yfrog.com/1r021rxj


הנה זו שרדה D:



התמונות יצאו בגודל העולם,סורי ><

ממממממ .. אז קצת עליי ? D:
ספיר,מראשון,גימנסיה ריאלית (H)
חברים קוראים לי ספופו >.>
שרה מציירת ומנגנת בגיטרה D:
LOVE YOU :)




ממ זהו לבינתיים .. פוסט בקרוב D;

ספופו 3>


נכתב על ידי , 26/12/2009 21:15  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/12/2009 21:32
 





3,877

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספופו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספופו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)