לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אדום


ז ו כ ר ת ?

כינוי:  יע"ל

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

בנאדם לשתות איתו, להעביר איתו את הלילה




היה טוב לשמוע ממך.

התגעגעתי...

לרגע זה היה כאילו בכלל לא הלכת.

אבל המציאות היא מה שקורה ועם זה צריך להתמודד.

אפילו הפעם שאמרת לי שתבוא כבר לא התרגשתי, כי ידעתי שזה לא יקרה. למרות שהכוונה היתה טובה, אני כבר מכירה אותך.

לא נורא.

 

היום זה 20 שבועות. זה נשמע קצת.

אבל זה כבר נראה כל כך רחוק.

 

"רוצה שאספר לו על אופי הביקור
"אני בא מאהבה", אני עונה  "

3>

 

 

 

למה זה ככה, שתמיד אחרי שמשלימים עם דברים, הכל מתהפך?

 


בנתיים שום דבר מיוחד.

מחר יש מתכונת במתטמטיקה.

אתמול היתה יומולדת לליז מושיקו ודניאל.

לפני כמה זמן גם היינו ב'מה קשור' מהמגמה, היה דווקא נחמד מאוד.

הוספתי גם אורגנית לחדר.

הפועל ירושלים תהייה נגד הפועל חולון בחצי גמר. הולך להיות פיצוץ. תרתי משמע.

מעבר למשחק שהולך להיות, ומי ינצח, הפעם יש לזה גם משהו אישי.

אני מאוד מקווה שנעבור אותם, ושהמשחק יעבור בשלום, זה הכי חשוב. כי המשחק הזה הוא סכנת חיים!

השבוע שהיה היה לא ממש טוב. כמעט כל ערב הלכתי לישון בלי מצב רוח וגם דיי קמתי ככה.

מזל שיש את המסגרת של בית ספר (ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה!!!) אבל זה מה שהציל אותי בימים האלה.

אם לא הייתי הולכת לבית ספר בימים האלה הייתי פשוט משתגעת ממחשבות.

מנסה לעשות מה שנכון, מה שמרגיש לי נכון בכל אופן, מקווה שזה הדבר הנכון באמת. ושהכל יהיה בסדר.

מעיין, כל פעם מחדש אני לא מאמינה לעצמי עד כמה אני אוהבת את הילדה הזאת. היא פשוט מדהימה!

 

 

שיהיה שבוע טוב.

 

 

נכתב על ידי יע"ל , 12/1/2008 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,393

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליע"ל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יע"ל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)