לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its Now OR NeveR.


חיי זה לרקוד והכלי הוא הגוף.

Avatarכינוי:  Beautiful cow.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

ממשיכה לנסות.


שבוע חדש, מוצלח ובעיקר מרזה.

ממשיכה עם הדיאטה, מקסימום 1000 קלוריות ליום.

סיכום שבוע שעבר:

שבוע [יותר נכון שלושה ימים] נורמליים ותקינים, סופ"ש הרס לחלוטין בגללו הארכתי את הדיאה ביומיים.

 

ראשון:

בוקר- תה עם ממתיק מלאכותי שלא ידוע לי הערך הקלורי שלו [ממתיק זהב ויסוצקי, מישו יודע?] מחשיבה ל2 קלוריות.

ביניים-X

צהריים-טונה,ביצה,מיונז, שתי בטטות- 365 קלוריות.

ביניים- תפוח- 54 קלוריות

ערב- סלט- חסה,מלפפון,עגבניה,פלפל,אלף האיים 5%,גבינה לבנה חצי אחוז,ביצה.261 קלוריות

סה"כ: 682 קלוריות. בסדר, מרוצה מעצמי, רק שימשיך ככה.

כמובן שהיה ספורט כמו תמיד, שעתיים וחצי ריקוד.

 

שני:

בוקר- תה 2 קלוריות

ביניים-X

צהריים- שתי ביצים,פסטרמה,בטטה- 430 קלוריות

ביניים- תפוח ובננה- 144 קלוריות.

ערב- טונה,מיונז,ביצה,קוטג' חצי אחוז- 261 קלוריות

סה"כ: 837 קלוריות.

לא משו, אבל עדיין במסגרת הדיאטה.

^ איך הייתי רוצה להיות כמו הבנות מסקס והעיר,נראות טוב [בעיקר קארי] כל הסדרה,

קונות בגדים,אוכלות דברים משמינים וכמובן איך לא, נשארות רזות. הקנאה^

 

שלישי:

שקילת בוקר: 82.5. כן בעיקרון אני השמנתי מהשקילה הקודמת רק שהייתי מודעת לזה,

חזרתי להתחלה ואפילו עקפתי אותה אבל העיקר שחזרתי עכשיו למשקל הזה. ומה שאומר שרזיתי וכל העיניין משפיע.

בוקר- תה+ממתיק מלאכותי , תפוח 56 קלוריות

ביניים- תפוח 54 קלוריות

צהריים- טונה,ביצה,מיונז- 210.5 קלוריות

ביניים-X

ערב- בית קפה עם אמא, ולא אני לא אגיד אוף כי זה הציל אותי מהזומביות שנרכשה בכל היום הזה מהלימודים.

קיצר, אני לא יודעת בדיוק אבל אכלתי סלט, עם חזה עוף וטחינה, [אכן לא טוב] ושתיתי קפה הפוך עם ממתיק אני משערת שזה במקסימום 350 קלוריות

 ניסתי לחשב את זה, יצא פחות אבל קשה לי להאמין שזה פחות. בכל מקרה אני מקווה שיהיה טוב.

סה"כ: 670.5 קלוריות.

 

רביעי:

שקילת בוקר: 82.2

בוקר- תה+ממתיק, 2 קלוריות.

ביניים- תפוח בינוני  35 קלוריות.

צהריים- אפונה וגזר, תפוח 154קלוריות

ביניים- 2 תפוחים 70 קלוריות

ערב- טונה, מיונז, ביצה, גזר גמדי. 233 קלוריות

ובננה 90 קלוריות.

סה"כ: 584 קלוריות.

הכי מעט שהצלחתי להחזיק עד היום.

היה לי שבוע ממוטט שהוא עדיין לא נגמר, למזלי הוא בתהליכי סיום. אני מרגישה שאני עומדת ליפול מהרגליים מרוב לחץ

במבחן בהיסטוריה שהלחיץ אותי פתאום- קיבלתי 90 יחסית אליי זה מעולה.

אמא שלי דיברה עם אחותה בטלפון, היא אומרת לה "היא התחילה לקבל ציונים טובים,הפסיקה לאכול רק חסר שהיא תהיה אנורקסית" [אני בלב:הלוואי]

אני מתה לפרוק את כל האמוציות מהשבוע שעבר אבלכמובן, אין זמן. מחכה לסופשבוע.

 מחר מבחן בביולוגיה שאני לא ישנה בגללו כבר שבוע מרוב לחץ.

אני ממש מקווה שיהיה טוב.

 

חמישי:

שקילת בוקר- 82.4 אכזבה.

בוקר- תה+ממתיק מלאכותי 2 קלוריות.

ביניים- תפוח 43 קלוריות.

צהריים- ביצה,פסטרמה,גבינה,בטטה,ובננה.- 562 קלוריות.

ביניים- נס קפה בלי חלב עם ממתיק- 2 קלוריות

ערב- סלט,גבינה,ביצה ובננה 264 קלוריות

סה"כ: 874 קלוריות. זה היה לצערי מין יום אוכל שכזה.

 

שישי:

שקילת בוקר- 81.6

בוקר- תה+ממתיק 2 קלוריות.

ביניים-X

צהריים- חזה עוף,קטשופ,אפונה עם גזר 229 קלוריות.

ביניים- X

ערב- ארוחת ערב עםהמשפחה סתם בבית, שכללה המון בשר,וסלטים. [אכלתי אחד בלי רוטב ואיקרא] בלי פחמימות.

 אחרי זה נכנסתי לשירותים ובוא נאמר, הוצאתי את הכל.

לא, לא הקאתי או משהו בסגנון כנראה שהגוף שלי פשוט לא הגיב לזה טוב ובוא נגיד שהוצאתי את הכל. [ולא זה ממש לא היה מכוון]

 אני די שמחה שזה קרה, בוא נגדיר שזה הוציא ממני כמעט הכל.

 אני לא בטוחה שאני אשקל מחר אבל אני אספור מחר.

סה"כ: X לא יודעת להעריך.

 

 

נכתב על ידי Beautiful cow. , 30/11/2008 20:59  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוקבת


שבועיים,דיאטת סקרסדייל [פוסט קודם]

לא יותר מ1000 קלוריות ליום,בלי פחמימות. עוקבת.

 

 

שלישי:

בוקר- תה עם כפית סוכר אחת. 19.8 ק"ל

ביניים- גזר- 12 ק"ל

צהריים- מלפפון,עגבניה ובשר רזה- 181 ק"ל

ביניים- גויאבה, תפוח 35 ק"ל

ערב- גבינה לבנה 3%, ביצה,טונה,מיונז,גויאבה-312

ותפוח-18

סה"כ:  676 קלוריות.

בדיאטה הזו זה מקסימום 1000 קלוריות.

התחלה טובה. יחסית.

מקווה שזה רק יתמתן עם הזמן.

 

רביעי:

בוקר- תה עם כפית סוכר אחת 19.8 ק"ל

ביניים- מלפפון-12 קלוריות

צהריים- טונה,מיונז,ביצה,גמבה- 234 ק"ל

ביניים- תפוח,בננה-72 ק"ל

ערב-קוטג',מלפפון,שתי פסטרמות דל שומן,בננה ותפוח- 279 ק"ל

סה"כ: 617 קלוריות.

אני ממש אבל ממש מקקוה שאני לא טועה בחישוב הגרמים.

 

ועכשיו אני צריכה ללכת לחרוש את חיי למבחן מציק בהיסטוריה שאני חייבת לקבל בו ציון טוב. בהצלחה.

 

חמישי:

בוקר- תפוח+תה 45 ק"ל

ביניים- כלום

צהריים, קוטג',ביצה,סלט,כף אלף האיים 5%,שמיר-230 ק"ל

ביניים- בננה-54 ק"ל

ערב-גבינה לבנה, ביצה,טונה,מיונז,בננה תפוח-387.5 ק"ל

סה"כ: 711.5 קלוריות.

 

שישי:

לצערי הרב לא ספרתי, כי היה בולמוס בצהריים.

 פשוט לא הפסקתי להיות רעבה, הבולמוס נשאר בגדר הבלי פחמימות, ויחסית אליי ובולמוסים שלי,

 היה יכול להיות יותר גרוע אז אני מתנחמת בזה,

בערב הייתי במסעדה ואכלתי רק מרק ובשר וויתרתי על הפחמימות אבל לא הצלחתי לוותר על המנה האחרונה במיוחד אחרי שכל היום חיפשתי אחרי שוקולד בלי למצוא. אז היום הזה היה דיי הרוס,

 אבל אני מתנחמת בזה שהיה יכול הליות גרוע יותר? אבל מיום שבת חוזרים לתלם.

 

שבת:

חרא. פשוט אין מילה אחרת לתאר את המצב. אני לא מצליחה להשתלט על עצמי ולספור קלוריות כמו בכל יום אחר בסוף שבוע. אני כבר לא יודעת מה לעשות.

הוזמנו לחברים לארוחת צהריים ונכון, לא אכלתי פחמימות אבל לא הצלחתי לספור או באמת לאכול מעט.

כרגע הארכתי לעצמי את הדיאה הזו ביומיים.

מטומטמת.

מיום שלישי אני אשקל יום יום.

עריכה 30.11, פאקינג אכלתי פחמימות. מאריכה את הדיאה ביומיים.

 

 

נכתב על ידי Beautiful cow. , 27/11/2008 15:36  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזעזע.


 

יש לי הפרעה. ששמה הפרעת אכילה.

רק עכשיו אני מסכימה לקבל אותה ולהתנהג אליה יפה.

רק עכשיו אני קולטת שאני חלק מהמעגל הזה של הרדיפה אחרי משהו שאולי לעולם לא אמצא.

אני רק רוצה לקחת אותה לצד הטוב, לצד שבו היא יכולה לעזור לי, לצד שבו אני אוכל להשיג דברים באמצעותה.

כי ההפרעה הזאת היא מסובכת. מצד אחד היא יכולה באמת לגרום לי להשיג את מה שאני כל כך מייחלת לו.

הרזון הזה, הדמות הזאת שנמצאת בסוף התהליך שאני רוצה להיות שווה לה. להיות זהה לה. אבל מצד שני,

כל מה שהיא גורמת לי לעושת עכשיו זה רק להתרחק מהמטרה, מהדמות הזו.

היא גורמת לי בזמן האחרון לרק רע. אז מעכשיו. אני רוצה לראות בה רק את הצד הטוב.

הימים האחרונים גורמים לי רק להתרחק מהמטרה שלי, להתרחק ממה שאני כל כך רוצה. הימים האחרונים היו מזעזעים, מפחידים רמה חדשה שלא הכרתי.

אני מפחחדת להישקל, אני מפחדת לראות את גזר הדין שאני מייחסת לו חשיבות גדולה. אולי גדולה מדיי?

כתוצאה מכל מה שעובר עליי בימים האחרונים פצחתי בשיטה חדשה.

סקרסדייל.

ללא פחמימות.

אני לא אשבר. אני לא אפסיק,ואני לא אהיה אפסית מוחלטת שלא יכולה להשתלט על עצמה.

היא נעלמה מהגוף שלי,

היא נעלמה מהנשמה שלי.

היא לא פה.

 

אני אעלה על המשקל בעוד כשבועיים תאריך מדויק, 9.12.08

קשה לי להאמין שאני מלא אתפתה באמצע ואעלה על המשקל, בכל מקרה. כרגע הדבר הזה נטול בפחד רב מדיי.

 

מהיום, ספירת קלוריות,קשיחות,והצלחה.

 

יש לי היום מופע,עולה על במה פעם ראשונה מאז ה1.7 . אני מאוד מקווה לבלוט בצורה טובה, אחרי מחמאות רבות מצד המורה,

"קשה להוריד ממך את העיניים, את פשוט מרגשת" אני מרגישה שאני צריכה למלא ציפיות רבות וזה דווקא מוצא חן בעיניי.

אני מקווה לבלוט, אבל לא בגלל שאני השמנה, ולא בגלל שאני הגבוה, או הגדולה.

בגלל שאני טובה, מוצלחת,מרגשת.

הלוואי.

 

תודה לאל שיש לי את המקום הזה, תודה שיש אותכן ואת התגובות המחזקות שלכן. תודה.

 

 

 

נכתב על ידי Beautiful cow. , 25/11/2008 13:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,067
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautiful cow. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Beautiful cow. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)