לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של נויושש=]]

הבלוג שלי!! מוגבל לאנשים שלא סובלים מאי שפיות אלא נהנים ממנה=]] הכניסה מותרת, היציאה מ-י-ו-ת-ר-ת-! הקיצר תקראו על החיים המאוד "מעניינים" שלי כי אנלכם חיים...

Avatarכינוי:  ~^~נויושש~^~

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

היוםםם....


היה יום דיי מעפןן...

כמו כל יום חמישי אני ושיר איחרנו לבצפר כי עצרנו לקנות שוקו.. בשעתים הראשונות של ערבית כמעט נרדמתי וכשחנין (המורה לערבית) שמה לב לזה היא קראה לי לקרוא איזה מילה מהלוח וזה היה מזה פאדיחותת כי אנלא יודעת כלום בערביתת..!!

 

בהפסקה הייתי צכה לעשות שיחה עם המורה המזורגגת שלי (גולדפישש..) ופיספסתי את כל ההפסקה וגם חלק משיעור ספורט. במדעים לא עשיתי כלום...((כהרגלי..)) למרות שיש לי ממוצע 90 במדעים אני מודה שבחיים לא עשיתי שיעורי בית...XD

רק שהפעם נתנו לנו עבודה על לעשות משו על בעלי חיים שמותאמים למדבר או לליד הים..משו כזהה..XD  העיקר שאנלא לומדת מדעים עם גולדפישש...!!

 

ואז בשעתיים האחרונות גולדפיש השאירה אותנו כדי להחזיר לנו את העבודות שורשים ((כמובן שבלי ציון בטענה שהיא "שכחה את זה בבית"..)) ואז ילדים הקריאו קטעים מהעבודה שלהם... בקיצור: ב-ו-ר-י-נ-ג-!!

 

ב4 אמאשלי לקחה אותי לסיפריה..((עודאחד מהניסיונות שלה לגרום לי לקרוא מרצוני החופשי...)) ולקחתי 3 ספרי אימה.. נירא מתי יהיה לי כוח לקרוא אותם..חח..XD

 

בנתיים אני משועממת ברמות (לא חדש) אז כתבתי בלוגג...(כן, המצב קשהה..)

אבל אפשר להתעודד.. ביומשישי גומרים בצפרר...!!

לקטע המלא...
נכתב על ידי ~^~נויושש~^~ , 12/6/2008 17:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





26
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~^~נויושש~^~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~^~נויושש~^~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)