לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נו, תעשו לי טובה..


We''re just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year, Running over the same old ground.

Avatarכינוי:  Matt_is_going_crazy

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

מתכונן נפשית..


וואי האתגר, אני כל כך מחכה.. ואילת.. והרישום לתיכון...
עומס נפשי חזק...
אני צריך להוריד מעליי קצת..
ויש עוד מלא שיעורים במתמטיקה, שיהרסו לי את כל החופש,
אני רוצה לבכות..
נכתב על ידי Matt_is_going_crazy , 30/3/2009 19:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





326
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatt_is_going_crazy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matt_is_going_crazy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)