לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

† Valley Of Death †




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

אממ....


נגמר החופש...סמעק חוזרים לשיגרה של לימודים - בעע אחד ענקי!
כל החופש התבזבז על העבודה (באיזשהו אופן לא כל כך התבזבז כי אספתי הרבה כסף D: )
אז כן אני עובדת כמלצרית ואני קורעת את התחת בשביל כלום כמו שהרבה מכם אומרים..אבל זה די שווה את זה מבחינה אחרת..
אף אחד לא יבין אם הוא לא ינסה את זה ולא ירגיש בעצמו.
תנסו להזכר..יצא לכם פעם סתם לתת חיוך למישהו ברחוב או פשוט בגלל מצב רוח טוב שיש לכם בבוקר מסיבות שלא איכפת לי אתם אומרים למישהו בוקר טוב.. זה ניראה כל כך פשוט..אבל לאותו אחד זה יכול לעשות את היום.
אני כמעט כל יום רואה את אותם האנשים הקבועים. כמה כבר אני עובדת שם? חודש ומשהו ואני כבר זוכרת כמעט כל אחד מה הוא יזמין. כן אני כותבת סתם דברים סתומים אבל תחשבו...עד כמה זה משמח אדם אחר אם פשוט תחייכו, את אותו אדם שמעביר את היום בפיצרייה\בית קפה מיסכן כי אין לו משהו יותר טוב לעשות.
בטח מסובך להבין מה בכלל ניסיתי להעביר כאן. אבל אני שמתי לב שככל שאתה מעביר את הזמן בקירבה לאנשים לא מוכרים מכל הגילאים אתה כאילו מגלה את העולם מחדש. אתה רואה שאנחנו לא כאלה אגואיסטים וחומרניים כמו שזה ניראה. אתה מפתח יותר, בואו נגיד - אהבה - לזולת.
או למשל כל הסטיגמות והדיעות שלך על חברות מסויימות באוכלוסייה שגיבשת אותם כל אחד בדרך שלו אם מזה שפגעו בך ונישאר זכרון שלא תשכח עד לזה שמישהו סתם סיפר לך משהו כל אלה גם נעלמים עם הזמן...כי אתה מבין שמשהו ספציפי לא מכליל, כן בכל זאת נישאר הכעס שיכול לגרום להכללה אבל בכל זאת צריך לזכור שלא כולם כאלה ויש אפילו ההפוכים שבהם אתם תוכלו לבטוח ולאהוב יותר מהכל.

אני חייבת למצוא מקום יותר נורמאלי לכתוב...=\
או ללכת לטיפול כמו שההורים שלי מציעים...

תהנוווו....3>
נכתב על ידי † ForsakeN† , 17/4/2009 23:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של adir ב-18/4/2009 09:16
 





Avatarכינוי:  † ForsakeN†

בת: 31

ICQ: 238333907 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל† ForsakeN† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על † ForsakeN† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)