לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  איזולדה.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אני חרמנית כ"כ!


לא באמת אכפת לי מה אתם חושבים עלי..
גם לא אכפת לי להגיד בפומבי שאני
חרמנית.
 
הייתי נותנת הרבה בשביל להיות איתו במיטה
עכשיו...אבל אין מה לעשות..הוא בחר בחברה שלי..
 
איזולדה.
נכתב על ידי איזולדה. , 18/6/2008 15:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האהבה שלו הייתה רק שקר..(מחזירה תגובות)


דיכאון.
הדמעות מחניקות,הלב זועק.רק רוצה למות.
 
יושבת לי בהפסקה.שומעת מוזיקה ומביטה מהחלון של הכיתה אל החצר.
רואה אותו איתה.הם מתחבקים.הלב נקרע לחתיכות.
"אני אמורה להיות במקומה!"
רוצה לצעוק.אך לא יכולה.
השיר מתחלף.מגיע לפזמון
"Your Love Is Just a Lie"
האהבה שלך באמת הייתה רק שקר.שקר גס.שקר מכאיב במיוחד.
מעיפה אגרוף לתוך הזכוכית של החלון.הילדים שהיו בכיתה נבהלו.
אני קמה ובורחת מהכיתה.בעיני דמעות של כאב.
~~~~~&~~~~~
 
 
~~~~~&~~~~~
איזולדה.
נכתב על ידי איזולדה. , 16/6/2008 20:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון+אני כ"כ מצטערת על זה ששכבתי איתו.


פוסט ראשון.
התחלה חדשה.
 
אני איזולדה.כמובן שזה לא שמי האמיתי.
בלוג זה יהיה אנונימי.אז אל תצפו למצוא פה את גילי
או את השם של העיר בה אני גרה.
~~~~~&~~~~~
דופק וזורק.
זה באמת קרה לי למרות שזה נשמע כמו סיפור סקס דמיוני.
מצטערת על זה שיש יותר מידי תיאורים.פשוט אני רוצה לשחזר את מה שהרגשתי
באותם רגעים.
 
זה לא קרה ממש מזמן..אולי טיפה לפני חופש פסח.הכרתי מישו מהבצפר שלי.שכבה מעלי.
הוא היה פשוט מושלם.גם במראה וגם באופי.הוא היה בלונדיני עם תספורת אימו עם עיניים ירוקות מדהימות.
היו לו פנים חמודות שפתיים עבות וגוף נחמד.הוא לא היה ערס..ההפך..הוא היה סוג של פריק.
הוא היה אכפתי ורגיש.ידע להגיד ת'דברים הנכונים בזמן הנכון.והיה לו חיוך פשוט כובש.
הוא טוב בפוטושופ.וזה היה תירוץ טוב להיפגש.כי הייתי גרועה בזה..
הוא בא אלי הביתה..השיחה זרמה..הוא הסביר לי כמה דברים בפוטו..ואז נזכרתי שהוא הבטיח לי חיבוק.
אמרתי לו את זה..וכמובן הוא קיים את ההבטחה.אבל לא התרחקנו ישר אחרי החיבוק.
הפנים שלנו נשארו קרובות.ושנייה אחרי זה התנשקנו.זה היה כ"כ מדהים.
נפגשנו הרבה במשך החופש..והתחלתי להתאהב בו..מאוד אפילו.(מוזר..אני כותבת עליו..והוא התחבר פתאום
לאייסי..)אמרתי לו את זה..והוא אמר שגם הוא מרגיש אלי משו.אבל הוא לא היה מוכן לקשר רציני..
ולא חשבתי שזה משו באמת משמעותי..וחשבתי שבסוף נהיה ביחד..אז שמתי על זה זין.
השיחות שלנו תמיד זרמו לכיוון הגס..ותמיד זה גלש לתיאורים חמים.עם השיחות האלה עלה לי
החשק להרגיש אותו יותר קרוב אלי..באחת מהשיחות הצעתי לו להיפגש..
ורמזתי לו שיביא קונדום..הוא בא אלי..היה לי בית ריק..אמא שלי הייתה בעובדה ואבא באילת.
היינו אצלי בחדר..התנשקנו על המיטה שלי..הוא הוריד ממני את החולצה ואז אני ממנו..הוא נישק
אותי בצוואר והסתכל במבט שואל על החזייה..ואמרתי לו לא עכשיו..ככה זה היה כמה דקות..
ואז הוא שוב הסתכל עלי..צחקתי ואמרתי שאם הוא היה רוצה הוא כבר מזמן היה מוריד אותה ממני.
הוא מצץ את הפטמות שלי..עבר בי רעד ונפלטה לי גניחה של הנאה.הוא השכיב אותי על הגב והוריד
ממני את הטייץ שלבשתי והתחיל לרדת לי..הלשון שלו שיחקה עם הדגדגן שלי.הוא שאף אותו לתוך הפה..
גנחתי בשקט ובהנאה..
הוא הכניס את הלשון לתוכי והתחיל לחקור את הנרתיק שלי.הייתי כ"כ רטובה.הוא הפסיק לרגע ושאל אם
אני רוצה שהוא ימשיך..אמרתי שכה..הוא הכניס לתוכי אצבע..הכניס והוציא אותה..ובאותו הזמן
גם ליקק את הכוס שלי.הוא הוסיף אצבע..גנחתי בטירוף..
הוא הפסיק ונשכב מעלי.נישק אותי..הרגשתי את הטעם של עצמי..וזה הטריף אותי..
פתחתי את החגורה של המכנס שלו.הידיים שלי רעדו בטירוף.הוא עזר לי..הוא גם רעד.
זה היה פשוט בלתי נשלט..תוך שנייה המכנס והתחתון שלו כבר היו על הרצפה..הוא היה בתול אז
הוא לא ממש ידע איך שמים קונדום אז עזרתי לו.כשניסיתי לשים אותו על הזין שלו
הידיים שלי בגדו בי.רעדו כ"כ עד שלא יכולתי להחזיק בהן כלום..
אך לבסוף הצלחתי..הוא נשכב מעלי..הרגליים שלי פשוקות..מחכה שהוא יחדור לתוכי..
כיוונתי אותו..הדחיפה הראשונה הייתה קצת כואבת..כי היה לו עבה יחסית..
הוא התחיל לנוע לאט בתוכי..הנשימות שלו לא היו יציבות כ"כ..נישקתי אותו..זה כ"כ משגע
להתנשק ולהרגיש את הזין בתוכי..הפסקתי את הנשיקה והוא הגביר את הקצב..גנחתי בטירוף..
היה חם..הוא נישק אותי בצוואר..זה חירמן אותי ברמות מטורפות..
גם לו נפלטו כמה גניחות חלשות..לחשתי לו בשקט אם הוא לשנות תנוחה..
התהפכנו ועכשיו אני הייתי למעלה.דהרתי עליו..הגברתי את הקצב..גנחתי בטירוף..
בתוכי חשבתי שאני לא רוצה שזה יפסק..
החלפנו שוב תנוחה..עברנו לדוגי..
הוא זיין אותי חזק מאחור..לא הפסקתי לגנוח אההה אהההההה.
הוא ליטף את הגב שלי ומישש את השדיים..
נשימותיו היו קצרות..
חזרנו לתנוחה ההתחלתית..הוא הגביר את הקצת..זה היה מהיר וחזק..
הייתה הרגשה שהמיטה עוד שנייה תשבר..הרגשתי את כל משקלו עלי..החום של הגוף שלו..
הזין שלו התחיל לפעום..ולהתכווץ..סימן לזה שהוא גומר..הוא מחר יצא ממני..
כפי שהבנתם אני לא הגעתי לאורגמה..אבל נהנתי מהעובדה שלו היה כיף.
סיכמנו שזה נשאר בנינו ושאפחד לא ידע על זה..ושהיחס שלו לא ישתנה..
ואז בערב יום העצמאות..הכל התפוצץ..
דיברתי עם החבר הכי טוב שלו במסן..והוא אמר לי להיזהר ממנו..
כששאלתי אותו למה הוא אמר
"שמעי..אני יודע ששכבת איתו..אני לא תופס ממך זונה ולא כלום..פשוט תזהרי ממנו..
הוא יכול להיות נחש"
דיברתי איתו על זה..והוא בהתחלה הכחיש..ואז הוא אמר שהוא סיפר ל-2 חברים שלו..
הייתי בשוק..בגללו התחילו להסתובב שמועות בבצפר..וזה עוד לא הכל..
גיליתי שהוא גם לא רצה להיות איתי..ושהוא לא אהב אותי..
גיליתי שהוא אהב את אחת החברות שלי..כל הזמן הזה..
אני כ"כ שונאת אותו!
אבל גם כ"כ אוהבת..
אני נתתי לו הכל..וזה מה שהוא עשה..
~~~~~&~~~~~
איזולדה.
נכתב על ידי איזולדה. , 16/6/2008 13:39  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,169
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזולדה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזולדה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)