לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

on diet and stuff.


בדרך לשלמות..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


אמא שלי גילתה על הבלוג..

היא סיפרה לאבא שלי ועכשיו כל כך קשה לי לחיות עם זה.

אז אולי אני אקח הפסקה מהבלוג לפרק זמן מסויים.....

אולי אחליף בלוג......

 

ביי

נכתב על ידי שמנה בהפרעה. , 9/9/2008 00:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כ-זאת שמנה עדיין לא פגשתי.. כמוני

אכלתי כמו בהמה כי התכוונתי להקיא.. ופתאום אחותי חוזרת הביתה..

לא היה לי סיכוי להצליח אחרי שהיא כבר תפסה אותי פעם אחת

יצאתי מהבית כולי שונאת את עצמי יותר מתמיד... הלכתי לאיזה גינה והקאתי במאחורה שלה.

כמובן שלא הקאתי מספיק וקניתי לקסעדין.

עליתי כמו מטומטמת. כאילו שזה לא מספיק יום אחרי אכלתי שוב, הקאתי שוב ושוב לקסעדין.. (נשארתי אותו משקל שמן)

והיום.............. אכלתי כמו פרהההההההההההההה

ולא הצלחתי להקיא הכל.. כנראה כבר התעכל אני מתביישת לכתוב כמה עליתי..

אבל מחר אחרי ההשפעה של הלקסעדין אני אכתוב כמה אני.(למרות שזה יהיה מאוד מאוד שמן ומאוד מאוד רחוק מה45 החלומי שלי)

 

עד כאן בינתיים :\\\\\\

נכתב על ידי שמנה בהפרעה. , 6/9/2008 00:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום ה1 ללימודים


הבטחתי לעצמי שאני חייבת להיות מקסימום 46.6

שוב עד היום בבוקר..

והתעוררתי 46.2 :)

כמובן שחזרתי הביתה וזללתי מלא

אבל הקאתי את זה..

אני מקווה להתעורר מחר לפחות 46.0 וסוף סוף מחרתיים

לראות את ה45   שאני מחכה לו כ"כ יותר מדי זמן.

עכשיו 18:50 ואני שוקלת 46.4 אני רק מקווה לא לעלות מנוזלים כי אני הכי שונאת את זה (למרות שזה יורד בפיפי)

אני לא מתכוונת לאכול יותר היום. אני אשתה כוס מים ומקסימום אם ממש ממש יתחשק לי כוס קפה דל שומן לפני השינה.

 

בביה"ס:

אחד הילדים בכיתה החזיק לי את היד (החלק השמן) ואמר לי כזה "מה זה הצטמקת בחופש"

כל כך שמחתי בתוך תוכי. (חוץ ממנו לא אמרו עוד.) אבל שמחתי.

 

זהו להיום.. מחר אני לומדת עד 13:00

אני בטח אסתובב לי עם חברתי עד 18:00.

תכנון למחר:

ב- אולי כוס מים\ חצי כוס דיאט תפוזים 

(הפעם אני לא אשתה קפה כי אני מתכננת לשתות בבי"ס.) 

צ- קפה הפוך דל שומן.

ע- מים ואם אני אראה שלא עליתי במשקל ("עליית נוזלים" עאלק) אז אני אשתה עוד קפה דל.

   אם עליתי אז דיאט קולה.

 

מחר סוג של צום מיצים :)

 

wish me luck !!!

love u

נכתב על ידי שמנה בהפרעה. , 1/9/2008 18:49  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שמנה בהפרעה.

מין: נקבה




1,235

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמנה בהפרעה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמנה בהפרעה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)