לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I’m not SUPERMAN



Avatarכינוי:  סופרדיאטה

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

נוראאאאאאאאאאאאאאא


 

אוך!!

אתמול: אייסקפה| סנדביץ' מפוצץ דברים שמנים | שוקולדים | מילקי | לחם מטוגן

מה אני חושבת לעצמי?!?!?!?!?

אין! אני ממש מפגרת!

היום אני לא כ"כ מרגישה טוב, יש לי קצת חום...

אז אני לא אוכל ללכת למכון כושר!

מחר: חדר כושר ב16:00 חובה!

 

תפריט:

בוקר: לחם מטוגן !?!?!  | קוטג' | קפה

צהריים: אין לי כלום לאכול (אין ירקות, אין לחם, אין מוצרי חלב)

ערב: סלט ירקות | קוטג' | פתיתאורז

וכל פעם שאני רעבה לאכול פרי.

+ + + + + + + + + + +

היום בערב יש סיכוי שאני נוסעת למסיבה...

למה אני לא רוצה לנסוע: זה מסיבה ענקית לגילאים ז'-ט'

אני ממש לא קשורה שם לכלום, חברות שלי יההיו שם אבל אין לי שם שום קשר...

אבל יש סיכוי אני יבוא...

 

נכתב על ידי סופרדיאטה , 22/6/2008 15:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תאכלי ת'לב


הבהרה: התפריט של אתמול הוא לא תפריט מהדיאטה, הרשתי לעצמי ביום האחרון לפני הדיאטה.

 

ב1.9 או במסיבת סוף החופש

אין אחד שלא יסתכל לכיוון שלי.

כולם ירכלו ביניהם ויהיו המומים!

 

* נמחק, הרגשתי שזה לא נכון לכתוב את זה בבלוג האופטימי הזה *

 

תפריט להיום:

בוקר: סלט ירקות | ביצה (כפית שמן) | פרוסת לחם קל  | 1 כף קוטג'

ביניים: ענבים / אפרסק

צהריים: סלט ירקות | חצי קטג' בסוף אכלתי: אורז וקצת עדשים וקצת קוטג' (אחותי אמרה שזה בסדר)

ביינים: אפרסק

ערב: אני עכשיו אוכלת סלט ירקות | 2 פרוסות לחם קל | 4 כפות קוטג'

ושתיתי היום 2 כוסות קפה: מותר עד 2 ביום.

הלך מעולה ! ^^

ספורט: ביום ראשון אני אחזור להליכות וחדר כושר.

 

אחלו לי בהצלחה =]

נכתב על ידי סופרדיאטה , 20/6/2008 11:35  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

327
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופרדיאטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופרדיאטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)