לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I Will Be Thin



Avatarכינוי:  Fat Stupid Girl

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

חוזרת.


 

טוב אז אני חוזרת לבלוג הישן שלי, ואני מקווה שאני אשאר שם

ואפסיק להתנודד כל הזמן .

הבלוג

3>

נכתב על ידי Fat Stupid Girl , 18/8/2008 14:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



17/8/08 עדכון.


מחקתי את הפוסט הקטן שהיה קודם.

הכרזתי על צום אבל מיד התחרטתי, כי זה לא הפתרון וזה רק גורר אותך

ומוביל לבולמוסים שאי אפשר כמעט ולעצור אותם.

אז נראה לי שהנה אני שוב חוזרת לספור קלוריות, משהו שאני נורא אוהבת

אבל גם נורא שונאת, התגעגעתי לזה אבל אני עדיין שונאת את זה.

|איזה פיצול אישיות הא?|

אכלתי בארוחת בוקר- קורנפלקס עם חלב 170 קל' גג כי זה היה קצת.

צהריים- בינתיים כלום חוץ מעגבניית שרי.

ערב-

 

ראיתי 2 סרטונים מחרידים על 2 אנורקסיות ואחת מהן גם בולמית.

אחת מהן שוקלת בפאונד 60! בקילו זה איזה 30 פחות או יותר היא פשוט נראית דוחה!

והיא כבר לא מסוגלת לעכל כלום היא ישר מקיאה הכל והיא פוחדת אפילו לשתות מים!!

אז אני לא רוצה להגיע למצב הזה ממש לא.

אני לא רוצה שיהיה לי גוף מזעזע מלא בעצמות אני רק רוצה שיהיה לי גוף רזה ורגליים

רזות ובטן שטוחה, אבל לא כמו שהיא הייתה ממש לא!!

המינימום שאני אגיע אליו יהיה 45.

לא פחות! ואם זה יקרה אז תבואו ותביאו לי מכות ותזכירו לי שכתבתי את זה.

 

תופעה שממש מפחידה אותי בזמן האחרון - נשירת שיער.

השיער נושר אצלי כמה שהוא רק רוצה, במקלחת היום ממש המוןןן שיער נשר לי בידיים.

פשוט מגעיל אני רק נוגעת בו והוא נושר לי.

בסוף לא ישאר לי ממנו כלום. משהו שאני לא רוצה שיקרה כי אני אוהבת את השיער שלי.

 

ואוו הסרטונם האלו חרוטים אצלי בראש עכשיו ואני חושבת על זה ואני לא יכולה לגעת בעצמי.

:S

מה שלא תעשו, אל תחפשו את זה!

זהו אני חושבת, אני אעדכן בהמשך היום

333333>

 



סתם בגלל שאני מתה עליו והוא סקסי *.*

נכתב על ידי Fat Stupid Girl , 17/8/2008 13:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

883

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFat Stupid Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fat Stupid Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)