לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


דינוזאורים שולטים !!1 ..

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 463718427 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

דינוזאורית קטנה P:


 כאן דינוזאורית קטנה P:
מה שלומכם ?
אתם לא ממש יכולים לענות על זה
אז אני אענה במקומכם .
שלומנו טוב מאוד (=
חח , קרעתי ת'עצמי ..
אז כמו ששמתם לב התמכרתי

^ לדינוזאורים ^
כן כן , התאהבתי בהם z4minmizcg3j.gif
נכון הכותרת יצאה לי מאוד מקורית?
oggylinzw34f.jpg
דינוזאורים שולטים XD
כמו שאתם רואים התחרפנתי ..
תתגברו (:
אז ככה , יש חדשות בקשר למופ"ת .
טובות ולצערי גם רעות ..
הרעות - הן שקיבלתי במתמטיקה 40 nnzzwzggziyq.jpg
הטובות - הן שקיבלתי באנגלית 95 ובפיזיקה 81
אז עברתי בשני מקצועות kjvm2zzcgjm5.gif
נקווה שעברתי .
אה והמורה לפיזיקה התחברה לאמי zavznjdkxnjz.jpg
לפחות היא מגלה לי את כל
מה שהיה בועידות של מופ"ת ..
חיחי (:
oggylinzw34f.jpg
קניתי 4 חולצות מ : FOX

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה
לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה  
oggylinzw34f.jpg
כאן הייתה ,
דינו שלכם 333>

נכתב על ידי , 27/7/2008 13:27  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פשוט נעלם לי החשק ,
אתם לא מגיבים ,
כאילו לא קיימים ,
כבר לא מעניין לעשות ת'בלוג
משום שבכלל לא אכפת לכם ..
אם זה מממשיך ככה ?
בי בי לבלוג \:

 

נכתב על ידי , 25/7/2008 01:39  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני בניצנה !


@#%^@$%#&&^*@#$

היוווש אנשנושים אני ?
 בנייצנה !
- - -
ניצנה זו קייטנה כזאת מאוד רחוק מאיפה שאני גרה ..
שעתיים / שלוש נסיעה ..
- - -

היינו כבר בבריכה , קרמיקה , אוטו מאנרגיית השמש ועוד הרבה הרבה ..
עכשיו הביאו לנו זמן קצת להיות על המחשב (:
אני ממש נהנת לי פעע !
- - -
אבל איבדתי ת'פלאא ..
איזה באאסה ..
- - -

נ.ב - ליאת ? מבלוג 571960 איתי בניצנה P :
חח , איזה צירוף מקרים ?!
LOVE

נכתב על ידי , 20/7/2008 21:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

835

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנה נה בננה P": אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נה נה בננה P": ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)