לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Image Hosted by ImageShack.usJust me


כינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005


עזבתי את הבלוג.. אפילו סגרתי אותו... ועכשיו פתחתי ואמרו לי שאם אני לא אפרסם משהו הוא ימחק...

 

אז הנה אני...

מפרסמת!

עכשיו שמחים?

אה ואנלא יודעת אם אני חוזרת... יש לי בלוג חדש!ומי שאמור להיות שם נמצא שם... ומי שלא ... לא!

 

להת'
נכתב על ידי , 18/11/2005 10:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,457
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJuggelD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JuggelD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)