לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

אין כותרת.


אני לא הולכת להגיד שטוב לי..אבל אני גם לא הולכת להגיד שרע לי

אני באמצע.בדיוק.

אני צריכה לשבת ולחשוב מה אני רוצה לעשות איתך..להיפרד..או לא (?)

אתה יודע שאני אוהבת אותך אבל..זה לא נראה כאילו אתה אוהב אותי ... אתה יצרת ריחוק ענקי בינינו .. והגענו למצב הזה .

גם אם אנחנו מדברים ( שגם זה בקושי ) אתה יבש . אתה מראה חוסר אכפתיות מוחלט

כאילו..זהו שלחתי לה הודעה..הראתי לה שאכפת לי למרות שלא.

זה כזה מעצבן , מעליב ומשפיל.

לא הייתי צריכה להיכנס לזה מההתחלה .

אבל..יהיה טוב מתישהו.אוליי באמת נשים לזה סוף..עם כמה שזה יכאב , אני חייבת פעם אחת לעשות משהו שיגרום לי להרגיש טוב עם עצמי.

 

~אחריי שסיימתי את החפירה שלי אני עוברת לשאלון כי די משעמם לי ~

 

((1) שבילית איתו: ליייפפפזז יובל שגית יארדן מריה מילנה לוסינה שי וכץכץ D:
(2) סימסת לו: כרגיל.עמית XD
(3) הלכת איתו לסרט : אממ...עומר

(4) הלכת איתו לחנות :מממ לא זוכרת XD
(5) דיברת איתו בטלפון : מאמא
(6) גרם לך לצחוק : חנצ'ה
(7) התגעגעת אליו : סיוווו שנטשה אותי וחזרה סופסוף הביתה 3>

לענות בכנות ...

(1) ירח או שמש ? ירח
(2) חורף או סתיו ? חורף
(3) ימין או שמאל ? ימין
(4) גשום או שמשי ? גשום D:
(5) איפה אתה גר ? חור מסויים XD
(6) מועדון או פאב ? נאמ..מועדון(?)
(7) האם יש אדם או שניים שאתה יכול לסמוך עליהם בעיניים עצומות ? ! חח כן
(8) האם אתה רוצה להתחתן ? חחחח ביום מן הימים ..
(9) אתה מגלגל את הספגטי שלך או חותך אותו ?! מגלגלת :P
(10) מה השעה ? 21:18
(11) האם אתה מפחד ממחוייבות?  ...
(12) מהי המשאלה הכי גדולה שלך ?סוד משלי X:
(13) האם אתה יודע לבשל? חביתה .. נחשב?XD
הרגשה עכשוית? לאטוב לי

ב-48 שעות האחרונות ...
(1) נישקת מישהו/י? בלחי וכל זה XD
(2) שרת? חחח כן
(3) שמעת מוזיקה ? תמיייייייד !
(4) רקדת בטירוף ? כןןן XD
(5)בכית? קצת..מקודם X:
(6) חיבבת מישהו שאתה לא יכול להשיג ? נה

הראשונים שלך ...
(1) הדייט לטקס הסיום ? חיחי לא היה

(2) השותף לחדר הראשון שלך ? ממ..לא היה D:

(3) מה הייתה העבודה הראשונה שלך? בייביסיטינגג
(4) מתי הלכת לחתונה הראשונה ? ואאאי לא זוכרת XD
(5) לאן טסת בפעם הראשונה ? צרפת בלגיה והולנדדדדד
(6) מתי ברחת פעם ראשונה מהבית ? חחחחחחח לא נראלי שזה קרה XD
(7) מי היה החבר הכי טוב הראשון שלך? לכסה 3>
(8) מי היה החבר הכי טוב שלך בתיכון ? שירן 3>.
(9) איפה ישנת פעם ראשונה אצל חברה : לכסהה D:

(10) מי האדם הראשון שתתקשר אליו כשיש לך יום רע ? בד"כ לא מתקשרת..פשוט יושבת בשקט שלי , הכי מרגיע
(11) באיזו חתונה היית פעם ראשונה שושבין/ה ? אפעם לא הייתי שושבינהה
(12) מה הדבר הראשון שעשית כשקמת הבוקר ?חזרתי לישון XD
(13) מה היה הקונצרט הראשון שהלכת אליו ? הא ?!
(14) מה היה הקונצרט האחרון שהלכת אליו ? נאאממ..?XDD
(15) קעקוע ראשון ? אייןןן
(16) הדלקות ראשונה על סלב ? זאק אפרון XD
(17) הדלקות עכשווית על סלב ?רוברט פטינסווווווווווווווווווווון *~*
(18) הדלקות ראשונה ? כיתה ו' נראלי?XD

(19) הדלקות עכשווית ? חיחי . חבר שלי נחשב?XD
(20) דייט ראשון ? ממממממ..עם ניקיטה XXD

4 דברים שאתה לובש כרגע:

(1) חולצת בצפר
(2) גרביים
(3) מכנס קצר
(4) וצמייייד

3 דברים שאתה ממש רוצה כרגע:

(1) קצת התעניינות ממנו X:
(2) גשםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם *~*
(3) שוב גשם ? D:


שלושה דברים שאכלת היום:

(1) שניצל תייירס
(2) אורז
(3) סלט 3:

4 דברים שעשית היום:

(1) ישנתי
(2)ראיתי טלויזיה
(3)הייתי במחשב .. (עדיין XD )
(4) אכלתי D:

חהחה זהוו סיימתי לחפווור D:

ליל"ט 3:

נכתב על ידי Sap :3 , 26/10/2009 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Too much of no sound


עוד עידכון אחרי מיליון שנה.

ממ..אני חושבת לעצמי למה תמיד שיש משהו טוב סוףסוף,אחרי שכ"כ הרבה זמן חיכית לו

תמיד יקרה משהו שיהיה חייב להרוס?.לגרום להרגיש לא טוב.

התעלמות זה דבר מכאיב.במיוחד ממישהו שהוא קרוב אלייך..

אם אני מציקה..או לא יודעת מה לפחות תגיד..אל תתרחק ממני ככה..בלי להגיד מילה.

אני מנסה להבין מה קורה.אבל כלום לא קורה וכלום לא זז.

"I need to know if it's over..casue i will leave you alone"

רק שהדברים יחזרו להיות כמו שהם.נמאס לי להרגיש רע .

נכתב על ידי Sap :3 , 15/10/2009 19:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Sap :3

בת: 29

MSN: 




1,250
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSap :3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sap :3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)