לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

skinny is happiness



Avatarכינוי:  f-a-t

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


שבועיים שלמים היא סחבה אותו בבטן

שבועיים שלמים היא הרגישה אותו מתפתח בתוכה

שבועיים שלמים הסקרנות לגלות אם זה בן או בת הטריפה אותה

שבועיים שלמים היא הייתה הבנאדם הכי מאושר בעולם..

שבועיים שלמים היא הייתה בטוחה שהיא הולכת להיות אמא

ורק אחרי שבועיים שלמים נזכרו לספר לה שאין לו דופק

 

ואני הייתי עסוקה בזה שהוא לא שם עלי! מטומטמת

 

היא פשוט עמדה שם עם דמעות והתחילה לספר לי הכל, לי- עובדת פשוטה שהגישה לה אוכל, ואני כל כך רציתי לחבק אותה, לחבק אדם זר ולהגיד לו עד כמה אני מצטערת, עד כמה זה מעציב אותי אבל פשוט עמדתי שם וגם אני התמלאתי בדמעות ואיך שהיא הסתובבה פשוט ברחתי למטבח והתחלתי לבכות וגם אותי אף אחד לא בא לחבק וגם לי אף אחד לא אמר שהוא מצטער בשבילי ושהוא עצוב לראות אותי ככה וגם אני נשארתי לבד

 

 

היום פשוט נשברתי ובכיתי ליד חברה שלי בשירותים, הדמעות לא הפסיקו לרדת, את הגלגל אי אפשר להחזיר אחורה, את החור שיש לי בלב אי אפשר לסתום, אבל דבר אחד בטוח- אני הולכת לרדת ובגדול!

 

אף פעם לא הייתה לי כל כך הרבה מוטיבציה...

נכתב על ידי f-a-t , 30/6/2008 18:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ישבתי היום שעה שלמה והסתכלתי על הספה שעליה הכל קרה ושיחזרתי הכל.. פעם אחר פעם, אחר פעם, אחר פעם

אני כל כך מטומטמת! היה לי ברור שלא יצא מזה כלום!

ממחשבות על קידום עברתי למחשבות על פיטורים, אני לא מסוגלת להיות איתו כל כך הרבה שעות במיוחד לא כשהוא זה שנותן לי הוראות

אני רוצה לספר למישהו, אני רוצה לצעוק את זה חזק שכולם ישמעו, אני לא יכולה לספר לאף אחת מהחברות הטובות שלי כי כולן עובדות איתנו (יצא ככה), אני רוצה לקרוע את הלב שלי מתוך הגוף ולהחביא אותו כדי שאף אחד לא יוכל לפגוע בו, למעוך אותו, לרסק אותו

לא רציתי להתאהב שוב...כנראה שמאוחר מדי=/ 

 

ונפרדתי מחבר שלי היום,לא הייתי מסוגלת להסתכל לו בעיניים אחרי מה שעשיתי וגם לא הייתי מסוגלת לספר לו שבגדתי בו

אהבה זה כואב....

 

לפחות לא היה לי תאבון והדבר היחידי שאכלתי היה קצת שקשוקה עם 2 פרוסות לחם קל

מחר אני אוכל רק סלט בולגרית בעבודה שזה 338 קלוריות...

ביום רביעי אני אוכל 2 כאלה... 676 קלוריות

 

החלטתי שבימים שאני לא עובדת אני גם לא אוכל...

זה אומר ששלושה ימים (לא רצופים) בשבוע אני אצום=]

 

נכתב על ידי f-a-t , 30/6/2008 04:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הוא לא יפה, הוא לא מצחיק והוא מנשק גרוע!

אבל בכל זאת התאהבתי בו

 

והדבר הכי גרוע, חוץ מזה שהוא האחראי משמרת שלי, יש לי חבר..

בגידה זה כל כך לא אני

מישהי יכולה להסביר לי מה הולך פה?!?!?!

 

מבחינת האוכל היה די נחמד בכינרת.

ביום הראשון אכלתי רק קוראסון אחד

ביום השני אכלתי פיתה אחת עם סטייק בקר וקצת אלף האיים לייט 

וביום השלישי אכלתי חומוס עם פיתה אחת ופחות מרבע סלט

וכמובן שהרבה הרבה אלכוהול!

זה אומנם דברים משמינים אבל הרבה מהחומוס נשאר בצלחת וזה כל מה שאכלתי בשלושה ימים

חבל שאת האלכוהול לא הקאתי

 

ואני מרגישה שהיום יהיה טוב כי אני מרגישה חרא ואין לי תאבון..

זה חרא לבגוד, גם אם את לא אוהבת את מי שאת בוגדת בו...

 

נכתב על ידי f-a-t , 29/6/2008 14:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

378

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לf-a-t אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על f-a-t ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)