לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Swing Life Away




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

אני כבר לא יודעת.


אני כבר לא יודעת.

היום אור שאלה אותי איך אני מרגישה לגבייך, אם כשאני מסתכלת עלייך אני מרגישה החמצה וכאב.

לא ידעתי מה לענות לה.

אני עצמי לא ידעתי מה אני מרגישה.

אין ספק, השארת בי חותם. אני לא יכולה להכחיש שקשה יותר בלעדייך, שמוזר לי להתרגל לעניין שזה לעולם לא יקרה. והעניין לא קשור אליי בכלל, אלא זה חוסר הדדיות שקיים בזכותך.

לפני זמן קצר עוד היה לי קשה לדמיין מצב שבו אנחנו לא נהיה ביחד.. למרות שעכשיו אני מבינה שכל מה שרציתי היה קירבה בינינו, ולא דוקא במצב של מערכת יחסים רצינית. אפילו ידידות קרובה הספיקה לי, ואולי זה אפילו מה שרציתי בעצם מלחתחילה.

ועכשיו... אני צריכה ללמד את עצמי להמשיך הלאה, להתרגל לעובדה שפרפרי נפשי ישארו לעד, במקרה שלך, כלואים בכלוב של חושך, וכנפיהם לעולם לא ייפרשו.

נכתב על ידי hope_&_dope , 3/7/2008 19:25  
1922 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  hope_&_dope

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhope_&_dope אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hope_&_dope ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)