לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


תיקראו ותגלו לבד!!!XDD

Avatarכינוי:  #.#סופרוומן#.#

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

הסוף..


זהו זה..המטרה הכללית של הבלוג הזה חלפה..אז אין עוד מה לעשות..

אנחנו כבר לא ביחד..וזה ממש לא משנה מה אני אעשה..זה לא יקרה שוב..

הוא כבר לא אוהב אותי..וכניראה שגם..לא יאהב..

אולי אני טועה..אני לא יודעת..אבל..אני לא חושבת שיש לי עוד סיכוי אצלו =/

ממש חבל לי על הקשר שלנו כי אנחנו כל כך התרחקנו עכשיו..אפשר לאמר שכל מה שיש בינינו עכשיו זה היי וביי.

אני ממש מצטערת על הכל..לא רציתי שזה יגמר ככה..אבל אני כנראה בן אדם בלתי ניסבל.

טוב..אז..אני חושבת שכבר הבנתם שאני פורשת וסוגרת את הבלוג..

אין לי יותר מה לעשות פה..והרחמים העצמיים שלי לא מעניינים לאף אחד תתחת..

אז..

בפעם האחרונה..

 



נכתב על ידי #.#סופרוומן#.# , 15/12/2008 16:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,096
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#.#סופרוומן#.# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #.#סופרוומן#.# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)