לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

drugs never work


נגיע לגשר-נחצה אותו.

Avatarכינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

המחלה..גם אותה נעבור ביחד.


אותו שיר מתנגן כבר מ11 בבוקר עד 3 בצהריים
מזכיר לי אותך..מעביר לי מחשבות עלייך..
גורם לי להזיל דמעות,נזכר בחיוך שלך,בפנים שלך,
מסתכל על התמונות שלך..והכל יורד..קורא קצת באינטרנט
על המחלה שיש לך..והדמעות מגבירות קצב..
קורא את התסמינים של המחלה,ואת חלקם כבר יש לך
איבוד תאבון ירידה במשקל בכי על כל דבר..

 

"גאולה..הו גאולה נשקי אותי עכשיו נשמה
 נשים הן מילים הן מים חמים הוו גאולה..
 הברית בנינו אחותי , אהובתי ,יפה שלי אישה שלי..
 יש בך כובד ראש וצחוק בזוויות וריח דליות
 ויש אמת גדולה ואהבה..יקח מה שיקח
 יתן מה שיתן .. גאולה.."

 

נזכר בשיחה שלנו אתמול שרבנו,רבנו לא כי כעסתי
רבנו כי פחדתי להיות בלעדיך..דיברנו על המחלה שלך
שביקשת ממני שאם תחלי אז להמשיך הלאה..שאף אחד
לא רוצה חברה חולה משותקת על כיסא גלגלים עם אירוע מוחי..
ואת לא תהיי "החברה החולה" את תהיי החברה שלי.

 

אני אוהב אותך ולא משנה באיזה מצב תהיי,אם יש דבר שאת לא יכולה
לבקש ממני,זה לעבור הלאה ממך..אני מאוהב בך.
אני יאהב אותך בכל מצב..לא משנה איך תהיי..את אהובתי..את תקועה
במחשבות שלי 24 שעות..אין יום שאני מעביר ללא מחשבות עליך..

 

אני אוהב אותך..ואת שלי לנצח.

 



נכתב על ידי , 5/3/2009 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





680
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRotem_ohana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rotem_ohana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)