לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגירסה שלי.


החיים מנוקדת המבט שלי.

כינוי:  The Myitery Writer

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

פרק שלישי (:


טוב, אני צריכה לעדכן יותר, אבל אתם צריכים גם להגיב ><"

יאללה, פרק שלישי:

-

דניאל וקאסי עלו צוחקים לחדר בזמן ששמעו משהו מתרסק על הרצפה.

"מה הוא שבר הפעם? חסר לו שזאת התמונה שלי עם אמינם." אמרה קאסי. "יאללה בו, אולי אם נציל אותו ממוות יתנו לי כסף" היא אמרה וגררה את דניאל למטה.

"טוב נו," הוא אמר "בשביל הכסף!"

-

כשהם הגיעו למטה, הם ראו את מייק מסתכל לעבר החלון, שעכשיו נשארה ממנו רק מחצית ממה שהייתה, במבט מבועת, ואכן, התמונה של קאסי עם אמינם מנופצת על הרצפה.

"מייק!!!" היא צרחה. "מה עשית חתיכת אדיוט?! אני אהרוג אותך!!!"

"אני.. אה.. זה.. זה היה בטעות! באמת! אל תרביצי לי! בבקשה!" הוא גמגם, מתחנן לרחמים.

"לא להרביץ לך?! לא להרביץ לך?! אני לא ארביץ לך, אני אהרוג אותך!" היא המשיכה לצעוק עליו.

"קאס, עזבי ת'ילד. בואי נשמע מה יש לו להגיד" אמר דניאל, מנסה להרגיע אותה.

"תראה, דניאל, לך יש רק אחים גדולים, אתה לא יודע איך צריך לטפל בדביל הקטן, אז תלמד למקרה שאבא שלך יתחתן עם שחקנית הוליוודית צעירה" היא אמרה והשאירה את דניאל מתפקע מצחוק בעודה ניגשת לעבר אחיה הקטן.

קאסי הרימה את מייק מצווארון חולצתו ואמרה: "אני נסעתי את כל הדרך ללוס אנג'לס בשביל התמונה הזאת. אתה יודע את זה, מייק?"

"אה.. כן?" הוא לחש, מפחד.

"אז למה ניפצת לי תמונה עם פאקינג אמינם?!" היא צרחה.

"בטעות! סליחה סליחה סליחה! אל תשמידי אותי! בבקשה!"

"תראה, אתה תצטרך לשלם על המסגור של התמונה הזאת. זה הרבה כסף מייקי." אמרה קאסי, בעוד דניאל מביט בנעשה בשעשוע.

"סליחה! אני אשלם! סליחה!"

"טוב מאוד" היא אמרה והורידה את מייק.

"אה.. קאסי?" היא שמעה שוב את אחיה בזמן שהיא ודניאל התחילו לעלות למעלה.

"כן שרץ?"

"מה עם החלון?"

"איזה חלון? שברת גם את החלון? בחיי שאתה הדביל הכי מוכשר על העולם המפגר הזה! לאדעת ולאכפת לי מה עם החלון. תתקשר לאמא ותגיד לה שאתה חתיכת טמבל וששברת חלון."

"אנחנו באנגליה, מה עוד יש לי לעשות חוץ מלשחק כדורגל?!"

"שיחקת כדורגל בבית? הממ... אני מריחה כאן עונש פנטסטי. תגיד לה גם את זה."

"אוף.."

"אה, והתמונה זה חמישים דולר."

"מה?!" צעק מייק.

"מה לעשות, שברת שילמת. חמישים דולר, ועד מחר."

היא אמרה, ושמעה את אחיה הקטן מתקשר לאמם בחשש.

כשהיא ודניאל הגיעו לחדר, הוא התחיל להתפקע מצחוק.

"מה?" שאלה קאסי, מחייכת.

"למסגר תמונה עולה עשרה דולר מקסימום!" הוא אמר והמשיך לצחוק.

"אני יודעת. אני צריכה את הכסף, ואני רוצה פיצויים על עוגמת נפש. זאת אחת התמונות היותר שוות שיש לי."

"את גאון מרושע"

"עובדה שאני נכשלת במתמטיקה, וזה לא יכול לקרות שוב, אני צריכה לקבל מעל שמונים כדי שיקנו לי את האייפוד טאץ' הזה, אז תתחיל ללמד אותי"

"חופשי"

הם ישבו ליד השולחן וקאסי הוציאה את הספרים.

הם למדו עד שמונה, ואז הסיעו את מייק למסיבה והלכו לסרט.

-

טוב, המשך יבוא D:

תגובות יתקבלו בברכה. 

נכתב על ידי The Myitery Writer , 10/7/2008 07:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שני D:


היי.. לא כתבתי קצת הרבה זמן ><"

טוב, פרק חדש.

-

בשעה שש ועשרים, היא הדליקה את טלוויזית הפלזמה בחדרה על ערוץ MTV, שבדיוק ניגן את השיר "LoseYourself" של אמינם.

כחמש דקות לאחר מכן, נשמעה דפיקה בדלת, ודניאל נכנס.

-

"היי" הוא אמר וחיבק אותה.

"אווהווווו!!" נשמע קולו של מייק מהסלון. קאסי ניגשה אליו והעניקה לו מכה על הראש מכל הלב.

"מה לעשות, תסתכלי עליו! הוא יודע שהוא בחיים לא ימצא לעצמו בחורה, אז הוא יורד עליך כי יש לך חיי חברה" אמר דניאל בנימה עוקצנית.

"צודק. יש אנשים חסרי חיים שחושבים שהם מגניבים בגלל שבגיל 13 הם הולכים למסיבה הראשונה שלהם.."

"סתמו ת'פה.. קרציות.." מלמל מייק.

דניאל וקאסי עלו צוחקים לחדר בזמן ששמעו משהו מתרסק על הרצפה.

"מה הוא שבר הפעם? חסר לו שזאת התמונה שלי עם אמינם." אמרה קאסי. "יאללה בו, אולי אם נציל אותו ממוות יתנו לי כסף" היא אמרה וגררה את דניאל למטה.

"טוב נו," הוא אמר "בשביל הכסף!"

-

טוב, זה ממש קצר ודי עלוב, אז סליחה מראש, פשוט מעיפים אותי ><"

תגובות מעודדות?

 

נכתב על ידי The Myitery Writer , 3/7/2008 22:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Myitery Writer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Myitery Writer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)