לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Dirty from within


רוצה לרזות, מקווה לעזרה ותמיכה 3>

Avatarכינוי:  fat reflection





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אני רוצה למותת


אני שונאת שבזמן האחרון כול הזמן המצב רוח שלי הוא רע..

אבל אני מרגישה ששום דבר לא מצליח לי!

קודם כול השבוע שהתחיל רע:\

ודווקא מהבחינה הזאת זה היסתדר כי לא היה לי תאבון וכמעט שלא אכלתי כלום כל השבוע

ועכשיו ביום שישי שהייתה ארוחה אז דחפו לי מלא אוכל וכאבה לי הבטן כול הלילה

והיום בצהריים גם אמא שלי הכינה מלאמלא אוכל! אוף:[

עליתי על המשקל לפני כמה שעות והייתי 59

אני כול כך רוצה למותתתתת

אני כבר לא יודעת מה לעשות אחרי שבקושי אכלתי כל השבוע חשבתי שאולי אני יוריד כי באמת לא אכלתי הרבה

ומה ביומיים העליתי שני קילו?

פשוט אני לא מצליחה שום דבר!

נמאס לי כבר לעמוד מול המראה ולהיכנס לדכאון מכול השומנים

נמאס לי כול הזמן רק לחשוב על זה שאני שמנה ולהרגיש רע אם כל דבר שאני עושה

וכל פעם שאני אוכלת להרגיש ממש אשמה ובחילות וכאבי בטן

אני פשוט מרגישה כול רע עכשיו

אתמול יצאתי לריצה בבוקר, מוקדם מתי שהיה לא חם וכשחזרתי פשוט כול השרירים שלי נתפסווו

ואני בקושי יכולה לזוז, בטח שלא לעשות ספורט או משהו כזה:\

אני כבר לא יודעת מה לעשות אני פשוט שונאת את עצמי כול כך.

 





בא לי להקיא רק כשאני חושבת על להסתכל על עצמי במראה

אם הייתי נראית ככה הכול היה נראה אחרת..

תודה על התמיכה בתגובות, זה באמת עוזר לי להרגיש פחות בודדה ממה שהייתי מרגישה אם לא היה לי אף אחד..

אני כול כך שמחה שיש לי תמיכה, באמת3>

תודה לכולם ובהצלחה

 

אני מקווה שהפוסט הבא שלי יהיה יותר אופטימי:\

שבוע טוב.

אני לא יאכזב את עצמי. עד שבוע הבא אני אחזור להיות 57 והלוואי שפחות

 

נכתב על ידי fat reflection , 26/7/2008 19:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיכאוןן


איזה שבוע חראאאא

דווקא היה סוף שבוע ממש נחמד!

הייתי עם חברות וזה ונסענו לבאולינג חח:]

אבל.. לא יודעת

פשוט מיום ראשון אני מרגישה ממש רע כיאילו שום דבר לא הולך לי..:\

גם עליתי במשקל ועכשיו אני 58 אוווףףףףף

פשוט בחמישי ורביעי וגם ביום שישי בערב ההורים שלי ממש תקעו לי אוכללל והיה מלא דברים מטוגנים ואני כזאת פרהה

ואז פשוט ביום ראשון הרגשתי נורא בודדה ולא היה לי כח לכלום

אני לא יודעת אפילו למה אולי ביגלל שעליתי במשקל..

אבל פשוט לא יצאתי מהמטיה כל היום, גם לא אכלתי כל היום שזה טוב אבל אני גם היום מרגישה ממש ממש רעע

נראה לי שאני בדיכאון או משהו

גם ביגלל עמית וכל הקטע.. גם המשקל

כיאילו אוף!! זה כול כך מתסכל נימאס לי שכל החיים שלי סובבים סביב זה ואני לא יכולה להיות מאושרת סתם ככה ושאני תמיד יסתכל במראה ודברים כאלה ויחשוב אוף כמה אני מכוערת ושמנה!

זה כבר מעצבן  כי מצד אחד אני רוצה לחיות ולהינות.. ואני לא מצליחה לא לחשוב את כל המחשבות האלה:[

וכל פעם שאני מסתכלת במראה ודברים כאלה אני פשוט נכנסת לדיכאון ובא לי למותת

זה מעצבן אני רוצה להיות ילדה רגילה כמו כולם, שנראית בסדר ולא כל כך אכפת לה מיזה.. ושחיה את החיים שלה!

ועוד עכשיו חופש למה אני צריכה להרגיש כול כך רע?:[

אני רוצה לצאת להכיר אנשים ולעשות דברים אבל כל האנשים שאני מכירה לא מבינים אותי ומתרחקים ממני

ואני מרגישה כול כך רעע

 

אני מקווה שאולי אני ירגיש יותר טוב בהמשך השבוע..

אולי אני יצליח להתגבר על המחשבות השליליות ולהרגיש יותר טוב.

בינתיים שיהיה לכולם המשך שבוע יותר טוב משלי:\

בהצלחה

נכתב על ידי fat reflection , 21/7/2008 11:58  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף


ניפגשתי עם עמית היום...

הרגע חזרתי מארומה (אני לא מאמינה ששוב הוא גרר אותי לבית קפה)

כיאילו.. בהתחלה הוא כזה אמר שהוא שמח לראות אותי ושנורא נורא רזיתי

זה גרם לי להרגיש טוב שהוא שם לב:]

וסתם דיברנו קצת מה חדש וזה...ואמרתי שאני מצטערת שהייתי כול כך מגעילה ונפרדתי ממנו כול כך מהר ואז שגם לא דיברנו..

והוא אמר שהוא גם הצטער בהתחלה אבל שהוא רואה שאני לא בסדר

(מהההה?!?!?!?!?!)

ושהוא רואה שאני לא אוכלת וזה ושהוא שמע שהתעלפתי והכול

ושהוא יודע שיש לי "הפרעות אכילה"

 ושהוא לא יכול להתמודד עם זה וזה..

וזה כאילו ממש ביאס אותי..אני שוב מרגישה שאף אחד לא מבין אותי אפילו מישהו שאהב אותי ואמור לתמוך ולהבין אותי!

זה כמו שבנים הולכים לחדר כושר כדי שיהיו להם שרירים והם שותים כל מיני חלבונים כאלה כדי לפתח את הגוף אז בנות ששמנות עושות דיאטה.. וספורט

 מה הקשר בכלל להפרעות אכילה!

נראה מה אתה היית עושה במקומי...אוף!!!

 

בסוף סתם כזה הייתי מבואסת כל הפגישה וברור שלא הזמנתי כלום והוא גם עיצבן אותי אז אחרי כמה זמן פשוט הלכתי:\

בכל מקרה, כבר חשבתי שאני רוצה לשמור על קשר אבל הוא כול כך עיצבן אותי שפשוט..:[.. וויתרתי על זה:\

 

בכול מקרה ביומיים האחרונים ניסיתי לאכול הכי מעט שאני יכולה.. למרות שביום ראשון הלכנו עם כל המשפחה לחגוג יום הולדת לבן דוד שלי בספגטים

הכריחו אותי לאכול פיצה זה היה כזה אישי ויחסית קטן ואכלתי שתי משולשים, אבל עדיין זה בטח המווווןן קלוריות

אבל עשיתי אחרי זה המון חבל, אני מקווה שזה מפצה:\

 

אני מקווה שהמשך השבוע יהיה יותר טוב...

לפחות מתחילת השבוע שלי:[

בהצלחה לכולםם

 

טינספו לעידוד3>



פשוט שלמות.

נכתב על ידי fat reflection , 15/7/2008 20:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat reflection אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat reflection ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)