לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dont wish for it. work for it


כמו כולנו, בדרך לרזון, לשלמות, ליופי, לעצמות...

Avatarכינוי:  My Fat Obsession

מין: נקבה

ICQ: 463600593 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

BACK




אני קצת לא מאמינה שאני עושה את זה

אבל אני

נפלתי

יותר

מידי

עמוק

 

קראתי אצלכן, התעדכנתי, ופשוט, כלכך התגעגעתי לזה.

אני רוצה לחזור לאכול ככ מעט שמתגאים בזה

אני רוצה לחזור לאכול מעט שהקיבה קטנה

אני רוצה לחזור לאכול מעט ולהרגיש רעב נעים שכזה

אני רוצה לחזור לאכול מעט ושוב לרזות

 

אני רוצה את כל מה שהתגעגעתי אליו

את כל מה שלא היהלי בחודשים האחרונים

כי השתגעתי

והחיים שלי היו מערבולת אחת ענקית

של רוע וקושי

ועברו עלי כלכך הרבה דברים

ועכשיו מספיק

כי עכשיו אני עוזבת את הכל וחוזרת לכאן

לדרך שלי

למה שידעתי פעם! אני אמצע אותו שוב

 

התגעגעתי בנות

ואני מקווה שתחזרו לכאן גם אתן

תעזרו לי

 

 

 

אני לוקחת גלולות, והשמנתי כלכך! הגעתי לשיא, לשיא ולשפל, שניהם יחד.

אני חוזרת אחרת קצת. התבגרתי, השתניתי, למדתי וחוויתי דברים שלא חשבתי או הכרתי בקיומם קודם לכן.. ואני חוזרת אחרת לכאן.

כי נמאס לי. ומעכשיו אני משתנה שוב.

ואני אצליח.

 

נכתב על ידי My Fat Obsession , 29/10/2009 16:36  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,538

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Fat Obsession אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Fat Obsession ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)