לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Moment On My Lips


A Life Time On My Heeps.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

תיעוד יום 1.


היי אנשים.

איך עבר היום שלכם? שלי בסדר, אכלתי ענבים בבוקר, וסלט בצהריים.. שתיתי 5 כוסות מים בנתיים, ואני יוצאת להליכה כם חברה עוד מעט.

נקווה למחר יותר טוב.

 

נסטיה.

נכתב על ידי , 8/7/2008 18:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תיעוד יום 1.


היי אנשים.

 

איך עבר היום? שלי בנתיים בסדר, אכלתי בבוקר 10 ענבים, ואחר כך סלט וחצי שניצל תירס ושתיתי 5 כוסות מים. אני עוד מעט יוצאת להליכה של שעה.

 

נראה מה יהיה מחר.

נכתב על ידי , 8/7/2008 18:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההתחלה שלי.


למטה :|

נכתב על ידי , 7/7/2008 23:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWasted13 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wasted13 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)