לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

התמוטטות ופריקה


לא משנה כמה אני אנסה, אני פשוט לא אצליח.

לא מצליחה להמשיך בחיי, ולהתחיל פרק חדש בהם.

מרגישה שלא משנה מה אני אנסה אני תמיד ארגיש את העבר מחכה לי בפינה,

מחכה להכות בי ולהגיד לי כמה אני פחדנית.

 

העבר הזה פשוט רודף אותי, חונק.

לא אומרת שאני מתחרטת, בחיים.

אני חיה באמונה שהעבר או שמזהיר ומלמד אותנו על העתיד.

אבל כנראה שזה יותר מדי ללמוד וקשה לי, מרגישה שהמתח ממוטט אותי ולא נותן לי מנוחה

אם זה ביום אם זה בלילה

 

הפחד והחיפוש משמעות מאחורי כל דבר קטן שנעשה או נאמר יכול פשוט לחרפן, לבלבל.

מרגישה שאיבדתי שליטה על החיים שלי, את התמימות והרוגע.

לא יודעת כבר מה לחשוב, לא יודעת כבר מה לעשות.

לא יודעת מה נסגר עם החיים שלי.

מתה לחזור לתקופות קלות יותר כשכל מי שהייתי צריכה או אהבתי היה לצידי עם חיבוק גדול ומרגיע, בלי צביעות או אינטרסים.

כשהכל היה גלוי וידוע

כשהכל היה קל וחיובי

כשהכל היה... תמים.

נכתב על ידי , 28/7/2010 03:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,969
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לX_X Shir X_X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על X_X Shir X_X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)