לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

look at me and tell me what do u see


No More Words

Avatarכינוי:  hate somebody

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

לא הכל רוד


מישהי מהפוסט הקודם אמרה לי שאני עלובה ושאין לי חיים...ממ..טוב מה אני יכולה לענות לה?

לאחרונה באמת התנתקתי מהעולם החיצון ואפילו החברות שלי לא מתקשרות אלי-מה שגרם לי לחשוב-יש לי חברות?

אני באמת מרגישה עלובה תראו לי מישהו/י שאין לו/ה חבר/ה...אל תרחמו אלי...זה לא מפריע לי שאין לי אם מי ללכת לקניון או למי לספר על מישהו ממש חתיך....אתם יודעים למה? כי פשוט ניהיתי כ"כ סגורה שאני בקושי רושמת אפילו בבלוג שלי.....עלוב אה?

ובזמן שכל החברות שלי מבלות כמו שכל נערה מתבגרת בגילי עושה אני יושבת בבית לבד ונחנקת...ואני בטוחה שאם אני אמות מחר אף אחד מלבד הקרובים שלי לא יבוא ללוויה ולאף אחד לא יהיה אכפת.

בטח אתם חושבים שאני סתם עוד ילדת צומי שחסר לה חיים...עזבו אותי מתגובות נאצא...אני משתינה על תגובות נאצא! (לא במובן הישיר של המילה, אני לא התפגרתי עד כדי כך).

 

 

אסתי

נכתב על ידי hate somebody , 11/7/2009 21:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-6/10/2009 20:20
 





1,421
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhate somebody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hate somebody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)