לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תרגום שירים (:

השירים שאתם רוצים, בתרגום מהיר במיוחד. D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2008

Goo Goo Dolls - Iris


Goo Goo Dolls - Iris
אירוס.

-
ואני אוותר לנצח לגעת בך,
כי אני יודע שאת הרגשת איכשהו.
את הקרובה לגן עדן, שאני יהיה לעולם.
ואני לא רוצה ללכת הבייתה עכשיו.

וכל שאוכל לטעום זה הרגע,
וכל שאוכל לנשום זה חייך.
כי במוקדם או במאוחר זה ייגמר,
אני רק לא רוצה להתגעגע אלייך הלילה.

ואני לא רוצה שהעולם יראה אותי,
כי אני לא חושב שהם יבינו.
כשהכל הופך להיות שבור,
אני רק רוצה לדעת מי אני.

ולא תוכלי להילחם, הדמעות שאינן באות,
או הרגע של האמת בשקרייך.
כשהכל נראה כמו בסרטים,
כן, את מדממת רק כדי לדעת שאת חייה.

אני רק רוצה לדעת מי אני.
אני רק רוצה לדעת מי אני.
אני רק רוצה לדעת מי אני.

-
נכתב על ידי SONG translation , 2/7/2008 14:28  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I Believe - Yolanda Adams


I Believe - Yolanda Adams
אני מאמין.

-
הם אמרו שלא תעשה את זה כלכך רחוק,
ומעולם מאז שאמרו את זה, זה היה קשה.
אבל לא משנים הלילות שבכית,
כי אתה לעולם לא תתן לזה להיכנס לתוכך.
עבדת באמת קשה.
ואתה יודע בהחלט מה אתה רוצה וצריך,
אז תאמין ולעולם אל תוותר.
אתה יכול להגיע אל מטרתך.
רק דבר אל נשמתך ותאמר..

אני מאמין שאני יכול (אני יכול)
אני מאמין שאני יוכל (אני יוכל(
אני מאמין, אני יודע שהחלומות שלי אמיתיים (יודע, החלומות שלי אמיתיים)
אני מאמין שאני יעמוד (או יה)
אני מאמין שאני ארקוד.
אני מאמין שאני אגדל באמת בקרוב (וזה למה)
זה מה שאני מאמין.

המטרות שלך הן רק דבר בנשמתך,
ואתה יודע שהמהלכים שלך ייתנו להם להופיע.
תמשיך ליצור תמונות במחשבותיך,
אז רק תאמין שהם יתממשו מתישהו.
זה יהיה בסדר,
תשאיר את כל דאגותייך ולחצייך מאחור.
רק תן לזה ללכת.
תן למוזיקה לזרום מבפנים,
שכח את כל כאבייך,
ורק תתחיל להאמין.

לא משנה מה אנשים אומרים,
החזק ראשך מעלה והתרחק.
עם כל התקוות והחלומות.
אני מאמין,
גם אם בכל זאת נראה שזה לא בשבילי.
אני לא אוותר, אני אשמור את זה הלאה.
הבט אל השמיים,
אני אגיע לכל צרכיי,
אני תמיד יאמין, אווו.

-

להזמנות, תכתבו את שם ומבצע השיר בחלון מסרים, או בתגובות.
נכתב על ידי SONG translation , 2/7/2008 13:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה + Guys Like You Make Us Look Bad


היי D:
אז, כן. היה לי בלוג תרגום שירים,
ופתחתי חדש.
אז מכיוון שזה הוא בלוג חדש, השירים יתורגמו במהירות.
מי שרוצה תרגום

כלשהו, שיכתוב בתגובות, או בחלון מסרים.
בנתיים קבלו תרגום לשיר שאני אישית מאוד אוהב, של להקה שאני אישית מאוד אוהב.


Bless the fall - Guys Like You Make Us Look Bad.
בחורים כמוך גורמים לנו להראות רע.

אתה צועק לא להסתכל, אתה צועק לא לגעת.
מה הם עשו, שאני לא?.
כי בכל פעם שאני חושב על קולך, אני מתחיל לרעוד, גרוני כואב.
ובכל פעם, שתצטרכי כתף-
אני פה. את רק חייבת למצוא דרך.

היא יושבת לבד, מנסה להסתגל,
היא בוכה: "בבקשה תן לי ללכת, אני לא אספר לאף אחד."
אתה צועק לא להתסכל, בבקשה אלוהים לא לגעת.

הו, אלוהים. בבקשה עזור לנו,
תוציא אותה מזה.



אז אם אתם רוצים תרגום,
אתם מוזמנים לבקש. ^^
נכתב על ידי SONG translation , 2/7/2008 13:17  
680 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  SONG translation

גיל: 15




707
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSONG translation אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SONG translation ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)