לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בלוג מושי מושלם של ילדה מושי מושלמת#$@!


הבלוג המושי מושלמי שליייי!@#!$ (פקטיבי, אבל רציני. כנסו ותבינו. אולי. אם אתם חכמים מספיק.)

כינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2008

בוקר טוב לכול האנשנושים!#~~!$!


כאן אורלוש המאמי שלכם שהאח הקטן והדפוק שלה העיר לפני 10 דקות!@#!$!

 

היום אני אצל ספתא שלי בתל א2י2 וכיף פעעע!!@#!$

יכול להיות שהיום אני יסע לעזריאלי אז דברו איתי :):):):)

 

משעמם לי פע ברמותתתתתתתתת כי כולם עוד יושנים!@

חוץ מעומרי הדפקט הקטן שהעיר אותי?!#@!$!$ מי הרשה לו ביכלל?@!#? טוב לא נורא הוא רק בן 5 חיחי

 

 זהוווו..................

דברו אנשיםםםםםםםם@!#!$

 

אורלוש :))))))))))))))))))))))9 חיחי יצא לי גם 9 חחחח

נכתב על ידי , 11/7/2008 07:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממש משעמם פעעע


שיואו ממש משעמם לי ואני כאילו מזה מתה שיגיע כבר הערב כי אני יפגוש את כל האנשנושים המתוקים במועדוןןןן

 

בינתיים הכול בסדר ואין לי משו חדש ומושמושון להגיד לכם חיחי

 

טוב זהו תגיבווו

 

אורלוששששששששש :]

נכתב על ידי , 6/7/2008 13:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לייק שיואו אנשנושים אתם מזה בדילאיי!! שיואו!#!@#


לייק אני לא רוצה שאנשנושים שמכירים אותי ידעו שזה הבלוג שלי אז אני כותבת בשפה הכי שווה כאילו!!!@!!#~אחד!

 

שיואו יניב כזה דפוק לפעמים הוא מדבר איתי והכל בסדר ולפעמים לא! אני לא מבינה כאילו נכון שזרקתי אותו אבל הוא היה ידיד ממש טוב שלי ועכשיו הוא לפעמים כועס ולפעמים רגיל ואני לא יודעת מה לעשות!! :'(

 

ולייק קארין מזה מעצבנת היא עכשיו אומרת שאני חשה ומגעילה ולייק בא לי להביא לה כאפה!! איזה ילדה כאפות!!!#@!

ויפית ברור בצד של קארין אפילו שהיא ממש ילדה כאפות ולא יודעת אל מה היא מדברת ביכלל!@!#!$

ואנסטסיה עוברת דירה וכאילו גם אני אבל היא עוברת רחוק ואני לא יראה אותה הרבה זמן בטח.. זה ממש מדכא...

 

ועכשיו גם אנסטסיה וגם שובלוש לא יהיו איתי בכיתה ולא יהיו לי אם מי להיתכתב ולדבר בשיעור משעמםםם

 

אוףףף משעמם ליייייי

 

 

אורלושששש ://///////

 

נכתב על ידי , 3/7/2008 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

42

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאתי מישרא@!$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאתי מישרא@!$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)