לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים של ילדה ..


שאוהבת את ג'ו גו'נאס ^ _ ^

Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 318515906 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


היי מה קוורה ? .. = ]

אז עבר עליי המון מאז הפעם האחרונה שעידכנתי פה .. O:

עברתי דירה .. לבית יותר יפה ^ ______ ^

נמ'מ בבצפר סבבה לייייייי . D:

יום שבת הייתי בבר מצווה למטיס החייים שלי :-*

[ לא באמת קוראים לו מטיס , אבל מטיס זה השם משפחה שלו אז אנחנו קוראים לו מטיס ]

ויום אחרי זה היה לי בר מצווה לילד מהכיתה שלי שקוראים לו ג'ואי ..

אני ורעות היינו אמורות ללכת ביחד , אבל בערך בשעה 6 , היא התקשרה אליי ואמרה לי שהיא לא באה ,

אז התלבטתי אם ללכת או לא , כי הוא גם לא הזמין עוד בנות שאני מכירה שהיו איתי בבצפר הקודם , רק מהבצפר החדש ,

ובכול זאת אם אני יילך אז אני יהיה שם לבד כאילו לא לבד ..

היו שם מלא בנות שאני מכירה אבל הם לא כאלה חברות טובות טובות טובות שלי ,

אני איתם רק בשלום שלום ואל תבואו לי בחלום כי בתכל'ס אינלי כלום איתם !

אבל בסוף החלטתי שאני הולכת , והלכתי וגיליתי שדווקא היה ממש כיף בלי החברות שלי ..

אני אוהבת אותן והכולל , אבל לפעמים טוב להתנתק לשלוש שעות ולהכיר אנשים אחרים D:

בקיצוור היה ממש כיףףף .. הם הרימו אירוע ממש יפפה אני נהנתי = ]

בגלל שהילד ברזיאלי , אז הם את כול האירוע עשו על סגנון של ברזיל , זה היה ממש יפפפה; ^ _____ ^

הם הביאו מלא ררקדניות כאלו מברזיל והם רקדו והוא הופיע :]

ולמה גם כולכך נהנתי ואני מספרת על המסיבה הזאת כולכך הרבה ??

כי הילד שאני אוהבת , היה שם .. והוא בא והתחיל לדבר איתי , וצחק עליי ואני צחקתי עליו ..

וכמעט כול הערב הייתי איתו D:


אתמול היה לי יום מווווווווושלם :-*                       22.12

אבל לא על הכול אני יכולה לפרט , כי חלק מהיום היה אישי בשבילי D:

אז אני ייספר לכם חצי :]

היה אמור להיות לנו מבחן ביום ראשון [ 21.12 ] אבל באותו יום התבטל לנו המבחן כי היה לנו ימאות ,

אז אמרו לנו שהמבחן מתבטל .. באותו יום בבוקר [ ביום ראשון ] נכנסו לכיתה שלנו ואמרו לנו שהמבחן ייערך מחר ..

[ ב-22.12 ] אז כול הבנות החרשניות מהכיתה שלי , הלכו לרכזת שכבה ובכו לה , אבל זה לא כולכך הזיז לה ... D:

בסוף איכשהו שזה היה דיי מפתיע , היא באה אלינו בבוקר , ובמקום שיעור ביולוגיה נתנו לנו שעה ללמוד למבחן ,

וזה לא היה מבחן זה היה " בוחן " [ שמבחינתי זה אותו דבר ] והם לא יחשיבו בתעודה את זה כמבחן ,

הורידו לנו מלא דברים מה " בוחן " שהיו קשים ושמנו לנו במקום דברים קלים = ]

וכול הבנות שבכו על המבחן , לא באו לבצפר ביום של ה- "בוחן " , והם אכלו אותה .. למה ??

כי הם ייעשו את המבחן המקורי , בלי הדברים הקלים , ישימו להם את המבחן כמו שהיה לכול הכיתות D:

בקיצור הם אכלו אותה !! מסכנות .. ממש רחמים = ] חח .. :)

ובאותו יום גם אנגלית לא למדנו :D

כי שעה אחת חילקו לנו סופגניות וחצי מהשיעור טחנו אותם [ אכלנו בכוונה לאט ] וחצי מהשיעור טחנו לה ת'שכל על המבחן שיהיה ,

ועל העבודה שאנחנו צריכים להגיש לה ..

ובשעה אחרי זה במקום חשבון היה לנו את המבחן , אז גם חשבון לא למדנו :P

ובשעה חמישית שהיה צריך להיות אנגלית , למדנו עם המחנכת .. היא חילקה אותנו לקבוצות ועשתה לנו שאלון מטומטם על חנוכה :]

שעה שישית כול הבצפר הלך הביתה .. ורק אנחנו למדנו : ' (

הנבלות לא יכלו לשחרר אותנוו .. /:

אז בקיצור היה לי יום דיי סבבה D:


אוהבת אותכם ואני מקווה שאני יוכל לעדכן יותר בחופש הזה = ]

גל D:

נכתב על ידי , 23/12/2008 19:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





867
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלפצ'ולי xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלפצ'ולי xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)