לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

דונאלט


בלוג איכותי שכאן רק בשבילכם .

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

הפסקה - הבלוג מוקפא .


אני מקפיא  את הבלוג לזמן מה .

ישנם כמה סיבות, אני אכתוב כאן את העיקריות :

- אין לי חשק, בכלל שלא .

- כל השותפות פרשו .

- אני עוברת לגור לקנדה בעוד חמישה ימים, אז תבינו באצמכם במה אני צריכה להתרכז עכשיו .

 

וזהו, זה לא בגללכם.

אתם נהדרים (:

מגיבים מלא, נכנסים מלא, ויש כמעט 100 מנוים .

אני אחזור, אני מבטיחה , לא יודעת מתי .

 

בנתיים אני פה - בבלוגי האישי .

נכתב על ידי , 11/3/2009 13:29  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~ צוות דונאלט ~ ב-21/8/2009 19:26
 



הפוסט של יום ראשון - ע"י לרה וולריה D:


היי כאן לרה וולריה D:

הכנו לכם פוסט מושקע ..

תהנו

תמונות לעיצובים  :  ע"י לרה

-קרדיט-

נושא : ילדים

     

     

     

     

    

איזה חמודים 3>

באנרים לרשימות : ע"י לרה

אני הכנתי אותם (: עם אתם משתמשים שימו קרדיט עם קישור !

ולא להעתיק

 

  

  

פעם ראשונה שאני מכינה כאלו אז אני מקווה שיצא בסדר (:

באנרים : ע"י לרה .

לא צריך להזכיר שזה לשימוש אישי,נכון?..

-אני הכנתי

-סליחה על המיעוט

  

~ליחצו להגדלה~

טקסטורות בתוצרת אישית : ע"י ולריה .

אני הכנתי, אם משתמשים אז רק עם קרדיט !

   

    

סמיילים לישרא-בלוג : ע"י לרה .

אם אתם משתמשים תנו קרדיט , ולא להעתיק ..

- אלה הראשונים שלי ! -

   

 סליחה על המיעוט והכיעור. S:

אקשנס להורדה : ע"י ולריה .

 

שטויות לבלוג : ע"י ולריה .

את כולם אני העלתי .

אם שמים להורדה בבלוג אני מבקשת קרדיט, כי זה לא קל להעלות את הכל .

   

 

שמות: ע"י ולריה .

כולם על רקע שקוף .

 

 

 

 

 

חתימות של מריאנה אספוסיטו : ע"י ולריה ^^.

 בתוצרת אישית. לשימוש אישי D:

 

 

אנימציות של פטיטו : ע"י ולריה .

אני הכנתי. לשימוש אישי בלבד!

  

 יצאו יותר מידי מהירות S:

הזמנות - ע"י ולריה

ל'miss isra' :

 

  

  

  

 

ל-'girls time' :

 

  

  

  

  

  

  

 

התאמת צבעים :

כותרת : c8b3ae

פוסט : d1cac8

רשימות : 9f9393

 

ל-

The Girls Blog

 

 

 

 

 

 

 

  

ל-דורין :

 

 

 

 

 

  

 

ל -  Maks סרטים לצפייה ישירה-

 

~תלחצי להגדלה~

  

  

  

התאמת צבעים-

לוגו -  003EC3

פוסטים - D8D092

רשימות - 17C5CE

משחקים : 

* ניתן לפתור רק משחק אחד .

* חובה להיות עם בלוג .

* לכל משחק פרס שונה .

* אין להתשמש במשחקים בבלוגים שלכם .

 

כמה יש ?  -

הפרס : לינקוק  24 בפוסט הזה .

 כמה ריבועים גדולים יש ?  5

הפותר :  I'm Not A Girl,Not Yet A Woman

 כמה בועות יש? 7

הפותר :  ניצן - About you

 כמה עפרונות יש ?  6

הפותר :  ליליה מ'סטייל'

 כמה סמיילים יש ? 13

הפותר :  The Girls Blog

 כמה עננים יש ?  8

הפותר : •מפעל ליצירת שטויות•

-   -   -   -   -   -

הפרסים  :

סטייל | Style

•מפעל ליצירת שטויות•

The Girls Blog

About you

I'm Not A Girl,Not Yet A Woman

ולסיום .. קצת פירסום לא יזיק (:

מי שמפרסם את השלט הבא מקבל לינקוק 36B בפוסט הזה .

 

המפרסמים -

Little miss sunshine XD

I'm Not A Girl,Not Yet A Woman

Bon H&D

casi angeles

בלוג הההפירסומים של ישרא 3>

Color|קולור

 

 

-

יאללה לפרסם (: שווה לכם !

אהבתם את הקטע ? המליצו עליו P;

לרה וולריה 3 >

נכתב על ידי , 1/3/2009 11:21  
160 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנגו~בלוג פימו ויצירה 3: ב-27/3/2010 13:56
 





25,248

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמנהלות דונאלט . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המנהלות דונאלט . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)