לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life catch u with ur pants down- and u've gotta take the best of everything... that's what we got..


כל ההפרעות הנפשיות של בת נוער מסואבת שיצאה לתרבות רעה...:) הא הא הא!

כינוי: 

בת: 37

ICQ: 132080694 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005


הלו... הרבה זמן לא הייתי פה... ואני לא מבטיחה שזה הולך להשתנות כי מה לעשות שאני עסוקה...

ככה זה כשתטוב...שוכחים את העולם מסביב... ככה אנחנו בד"כ לא?

אז כבר 4 חודשים אני עם חבר, וכן, מודה שקצת שכחתי את הבלוג הזה, הוא אפילו כמעט נסגר לפני איזה חודש וחצי ואז החלטתי שאני אשאיר אותו פתוח ואמצא ליזמן לרשום בו...ועברתי דירה..כן, חידוש משמעותי משהו, לחור עולם, שהוא בעצם קצת מגניב, כי זה מיוחד...זה קיבוץ, אבל לא סתם קיבוץ, קיבוץ עירוני! בתוך בית שמש, ויש פה 16 משפחות חמדמדות שפתחו עמותה שנקראת עמותת קהילה והם עושות כל מיני פעילויות חברתיות ותרבותיות שנועדו לפתח את החברה והחינוך ועוד כמה דברים פלצניים שכאלה בבית שמש...

ואני גרה פה... למה? כי אני פלצנית... נולדתי כזאת מה לעשות?

ובנתיים התחדש שאני מועמדת לעתודה רפואית (ועוד כמה ימים אני בטח אדע אם התקבלתי...) בנתיים, זה קצת מעצבן להגיד שאני מועמדת כי כבר נמאס לי להיות מועמדת...

ואני עדיין כותבת מדי פעם, אבל לא לפה, אלא לאתר שלי בבמה שמי שיודע את כתובתו מוזמן אליו בחום, ומי שלא מוזמן לשאול...

חזרתי לרקוד, שזה כיף מאוד אבל אנ רוקדת עכשיו רק חצי משרה כי אין לי זמן בגלל המבחן המטופש הזה אבל זה עובר ביום שלישי ואז יהיו לי חיים, גם כן על זמן מושאל כי ביום ראשון הבא גם יש לי מבחן בכימיה הפעם... אבל כימיה זה יותר פשוט כי זה רק 3 יח' (פיזיקה זה 5) ובכלל, כימיה זה יותר קל מפיזיקה... אבל פיזיקה יותר מעניין...

לא משנה...זהו,

בנימה אופטימית זו,

ביי

נכתב על ידי , 24/9/2005 22:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,725

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDa®k Flow£®.com אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Da®k Flow£®.com ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)