לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מבית היוצר של "מלחמת החיידקים - נקמת הפג'ים" "אבודים באסימפטוטה" ו-"לצ'יצ'ולינה שוב פרץ טחור 2".


הדיכאון הכי מצחיק שתמצאו (חרא עם צימוקים)

כינוי:  תום_יורק_לבית_הלבן

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

סוגרים את המעגל.


חמש וחצי שנים.

כל כך הרבה צלילים, מיליוני דמעות, אולי גם קצת צחוקים, אבל בעיקר דמעות.

הגיע הזמן שזה יגמר.

כל כך הרבה סיבות רעות שזה המשיך.

כל כך מעט סיבות טובות.

כל כך הרבה דברים שאני ארצה לזכור.

כל כך הרבה יותר דברים שאני ארצה לשכוח.

אני עושה היום את מה שאני ידעתי שיכולתי והייתי צריך לעשות כבר מזמן, מקום כזה לא מתאים עבורי יותר.

תודה לכל מי שליווה אותי במהלך השנים האלו בחיי הרשת ההזויים האלו - היו רבים כאלו - האמת שקשה לי להאמין שמישהו מכם עוד יראה את התודה הזאת.

תמשיכו לכתוב, תמשיכו להביע, זה לא חייב להיות כאן, אם כי זה אפשרי, לכל אחד מתאים משהו אחר אני מניח.

אני לא אוותר על החלום שלי לכתוב ספר על אותה דמות חצי מציאותית חצי מעולם הפנטזיה שציירתי כאן,

אבל אני מכבה את האורות על "שבי מהבלוג" בתקווה שאני לא ארגיש את החולשה המפגרת להדליק אותן שוב..

 

One day, This world will see me at the horizon
One day, From a distant light
And just before I stand, to face my love
I'll turn around
And with a smile I'll say my goodbyes

 

 

 

…One last goodbye

 

 

 

 

Goodbye.

נכתב על ידי תום_יורק_לבית_הלבן , 19/9/2009 15:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TheSmilingCroc ב-3/10/2009 04:19
 





4,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתום_יורק_לבית_הלבן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תום_יורק_לבית_הלבן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)