לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הכי קיצי


בלוג יפה נחמד בלוג ש!!ה בלוג שנפתח בקיץ ויסגר באותה עונה....

Avatarכינוי:  *הדסוש*

גיל: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

הפוסט האחרון


 

למרות שזה בלוג אופטימי אני עצובה

 

 

כי נגמר החופש

 

 

 

ראיתי את אחותי בוכה ואף אחת מהחברות שלה

אף פעם לא ראתה אותה בוכה



 

 

כי אין לנו בבצפר מוזיקה ואומנות



 

 

וכמובן בגלל שהבלוג הכי קיציי בעולם נסגר שבמקרה הוא שלי

 

                                           
                    



















 

















 

                                               

 

 

 

 

 

                                             
                                                        ביי ביו'ש

נכתב על ידי *הדסוש* , 31/8/2008 20:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



במבה- החיה שרציתי תמיד בטור חיית מחמד



נכון שהכותרת לא קשורה!1?!1??

 



 

טוב אז למרות שהחופש ה-גדול עוד מעט יסתיים

 



 

 

תחשבו על זה ככה על כל הדברים שעשיתם אפלו הקטנים

 

 



 

 

אז קיצר המשך יום וחצי סופר  דופר שמחים

 




נכתב על ידי *הדסוש* , 30/8/2008 15:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף החופש:(


 

סיון: למה!!!!!

הדס: למה למה?

סיון:כי החופש נגמר!!!!!!!!!!11111    כאילו!!!!!!!!!!!!!11

הדס: משתגידי

סיון: סליחה ??

הדס: עזבי את לא תביני...

      סיון רוצה שאני יכתוב שזאת הייתה המריבה ששל סוף הקיץ אבל היא לא סיימה!

 

סיון: חחח..  מה זה לא חמוד? כמוני!!!!1  

הדס: סיון שכמובן לא קראה את הפוסט הראשון או השני? לא יודעת מה אני חושבת על הסמיילי (אידייוטי כאלו?!)

סיון:אני כן יודעת אני עושה לך דווקא כי את מטומטמת ואני חמודה...

הדס:הו.. עזבי לכי הבייתה טוב נו גם ככככה את צריכה  אז ביו'ש עולם קיצי     





מדינה קיצית

ועוד מלא דברים קיציים

אבל דבר אחד לא קיצי כי אני צריכה לגמור עם הבלוג שלי אז רוב הסיכויים שאני יפתח חדשוש ביי

 

סיון: תפתחי תפתחי למה יהיה מצ'עמם לי בחחיים כי גם ככה אין לי משו עוד יותר טוב לעשות חוץ מי לרשום בבלוג שלך אז ביי ביוש...

 

הדס: זאת דוגמא למישהו (היא) לא אופטימי חהחהחחהחהחהחהחחה

 



נכתב על ידי *הדסוש* , 29/8/2008 18:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





255
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*הדסוש* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *הדסוש* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)