לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my heart is dead, my body's numb, I couldn't open up my eyes


I know you despise me, but what can I do? you once said you loved me, I took it as truth

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 226941797 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009


בחיים בחיים בחיים אני יותר לא אסמוך על אף אחד ולא יאמין לאף אחד
בסופו של דבר אני היחידה שתמיד ניפגעת ומתאכזבת... בע אין לי כח לכלום כבר
אתם יכולים להתרחק ממני כמה שבא לכם, זה כבר לא מעניין אותי
שומדבר כבר לא מעניין אותי
סלאמת
נכתב על ידי , 29/4/2009 14:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית שליט ב-16/6/2009 17:39
 



פחע


טוב, אין לי ממש מה לכתוב, חוץ מששיחזרתי ת'בלוגXD
אז... הייXD
ו..סתם כתבתי שיר שאני מזדהה איתו כרגעXD
ואם יש שגיאות לא אכפת לי *זיןעליכם*

you play with my feelings so good
I hope you enjoyed of the route
I'm feeling so miserable now
I'm disappointed, you let me down
so I let you go and i stay
alone in the dark with the pain
I hope you'll be happy without me
and I hope I also will be
I said it again: I love you
I miss you, I have to see you
but I can't to suffer anymore
and so I have to go


ככה זה ניראה לא משהו
אבל כבר המצאתי לחן וכל זה.. וזה נישמע יפה^^ מדכא אבל יפהXD
מממ.. אין לי מחשב כבר איזה כמה חודשים טובים
וניראה אם בכלל יהיה בזמן הקרובXD
אני דווקא מסתדרת גם בלי...
עכשיו אני במצפה רמון אצל קרוביי משפחה שלי שלא ראיתי 3 שניםXD [מעניין נכון?^^ אני יודעתD:]
קיצר.. אמ.. שיהיה לכם יום עצמאות שמח ול''ג בעומר וכו' וכו'...
תהנו תעשו חייםD:
סלאמת3&gt;

-לני-
נכתב על ידי , 25/4/2009 06:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,317
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לx/X/x- Bleed Inside -x/X/x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על x/X/x- Bleed Inside -x/X/x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)