לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Strive For Perfection



כינוי:  That Wannabe...

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

חזרתי מהטורניר כדורעף


היה קשה!! 10 קבוצות, והגענו מקום רביעי. היינו ממש קרובים למקום שני. הפסדנו ב2 נקודות. זה היה כל כך מבאס.
ביום האחרון של הטורניר היא בקושי שמה אותי... :\ היום נשארתי בבית, לישון ולעשות שיעורי בית. אמרתי ליוז'י שאני דלוקה
עליו, הוא לא מרגיש כמוני. אמר שכבר יש איזה מישהי שהולך לו איתה או משהו. בקטנה לא לוקחת יותר מדי קשה.
אני מחר מתחילה צום אני מקווה שילך לי טוב, אני פשוט זקוקה לזה נראה לי. ותוך 4 שעות הקאתי 3 פעמים. אני כבר לא יודעת
מה קורה איתי אם הכל מתחיל מחדש. אני לא ממש רוצה שזה יתחיל אבל אני לא שולטת בזה אני אוהבת את זה. לא יודעת כבר.
עידכון בהמשך השבוע. אוהבת המון. בהצלחה

עריכה: 15:14
היה לי בולמוס עעעעעענק כרגע וכרגיל הקאתי שוב. פאק אני לא רוצה לחזור להקאות. הייתה התקופה הכי נוראית ..
נכתב על ידי That Wannabe... , 16/11/2009 13:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משקל נוכחי: 85


הייי בננות. אז מה יש לי לספר? טוב התעודה שלי לא משהו אז הייתי צריכה לכתוב מכתב למנהל ולהסביר
למה נראה לי קיבלתי תציונים שקיבלתי ואיך אני ישתפר. משהו דפוק לגמרי. ואז בשבת בוינה.. בכלל לא בא לי לדבר על זה.
עוד לא התגברתי על כל מה שקרה שם. עליתי קילו בוינה אבל היום נשקלתי וירדתי שוב ל85 אז אני שמחה. והיום אכלתי רק ארוחה
אחת והיה לי ספורט+כדורעף אז עוד יותר טוב. יש לי ממש הרבה עומס בלימודים השבוע וביום שישי אני נוסעת לטורניר אחרון של כדורעף :(
ואז מתחילה עונת הכדורסל 3 > כל כך קשה לי ביומיים האחרונים בקושי ראיתי את יוז'י , ילד שאני מתחילה לחבב. ואני משתפנת להגיד לו. חוץ מהיום שראיתי
אותו די הרבה, הוא בא לראות את המשחק כדור עף שלנו נגד הבנים. מזה פחדתי!
אבל אני רואה ילד שאני דלוקה עליו כל כך הרבה. הוא אח של חברה שלי גדול ממני בשנה ויום חמישי יש לו יום הולדת. יש בינינו המון מתח.
המון המון מתח. אבל לפעמים אני כל כך מפחדת שאני פשוט מתחמקת ממנו שהוא מסתכל עליי. כל כך הייתי רוצה להיות מסוגלת להסתכל לו בעיניים.
ולהגיד לו מזל טוב ביום הולדת שלו. אבל אני כל כך מפחדת אני מתנהגת כמו מפגרת שאני לידו. והכי מפחיד נראה לי הוא דלוק על מישהי וזה ממש
שובר אותי. אני ראיתי אותו ממש הרבה ביומיים האחרונים בכל מקום! אני שמחה והכל אבל זה קשה לראות אותו כל כך הרבה :\
וגם אני ממש חייבת לרזות. לא רק בישביל שהוא יקבל אותי בישביל עצמי אני כבר לא יכולה אני מרגישה שהמשקל מושך אותי כאילו
הוא יותר יותר יותר מדי עומס על הגוף. אבל .. זה כל כך קשה להיות דלוקה על אח של חברה שלי. כל כך קשה ואף אחד לא יודע עד כמה זה קשה,
במיוחד שיש בינינו כל כך הרבה מתח, ושהוא מפתח בי ציפיות שאולי בכלל אני סתם מבינה לא נכון. ובמיוחד שהוא אח של חברה שלי ואני לא יכולה
לעשות כלום .
נכתב על ידי That Wannabe... , 10/11/2009 20:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בעע :(


אוקיי אני לא מצליחה להישאר אופטימית די די ודי נמאס לי נמאס לי נמאס לי.
אתמול אמא חזרה מהאספת הורים וסתם פתחנו ריב על הציונים... ואני עדיין משתדלת למרות שאני
כבר לא רוצה לנסות. ואחר כך היום בבצפר השעתיים הראשון סבבה שרדתי גרמנית ראינו סרט,אבל התנגשתי
בקריסטאין בע בע בע.
אחר כך צילום גם איך שהוא שרדתי סיפרתי לידיד שלי (שחבר של מי שאני מתחילה לחבב) שאני מתחילה
לחבב את ידיד שלו והוא ממש תמך יאללה שרדתי גם את זה. אחר כך עליתי להיסטוריה התנגשתי במי שאני מתחילה לחבב
גם סבבה הוא דיבר איתי,אחר כך ראיתי את לסלו, בע בע בע. לא שרדתי את היסטוריה. שיעמום. ירדתי בארוחת צהריים לשחק
עם חברות כדורעף ולא שיחקתי טוב. אחר כך עליתי למדעים, שם הכל התחרפן. לא הצלחתי במשימה שהמורה נתן לנו והמורה בכלל
לא היה שם! ואני ממש מתקשה במדעים, פיזיקה בלה. אז היה לנו משחק כדורעף היום, בחיים שלי לא שיחקתי כל כך זוועה!
לגמרי זוועה גאאאאאד. אני מקווה שבשבת אני לא ישחק ככה והמאמנת המעצבנת הזאת אוח כל מה שאכפת לה לנצח לנצח לנצח דיי
אני טובה אני יכולה לשחק רק רדי לי מהגב.. אחר כך באוטובוס דיברתי עם ידיד שלי שהוא כמו אח והוא עודד אותי
טיפה. הגעתי לבית &gt; שברתי תצום ולא אכלתי הרבה האמת להפתעתי. זה הצום הראשון שלי במלא זמן.
אבל אז מה ? יש לי פאקינג מחזור! וכל כך כואבת לי הבטן ואני לא יודעת מה לעשות הכל יחחחחדדד ><
ועוד כל הצרות עם הבנים וזה דייייייייי. כאילו גאד זה לא קורה לי בבקשה שזה לא קורה לי. אוףף שבוע כזה מגעיל. אני לא יכולה כבר
שיגמר שלא דעת מה אני מתחרפנת. אני צריכה אוויר. ואלוהים יודע כמה אני שוקלת עכשיו. בא לי לצעוק.
$Q#@^$%#%^#@$&amp;$)%&amp;@%$@#$^%$&amp;$* ^%*#@&amp;@$&amp;$%&amp;^)%^!@%$#^%$*%^)^&amp;*#$&amp;#^%$*^&amp;%
נכתב על ידי That Wannabe... , 5/11/2009 22:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משקל נוכחי: 84.9


אכלתי מלא מלא שוקולד ביומיים האחרונים ובכל זאת נשארתי 85 לא יודעת איך. אבל זה לטובתי.
אבל היום אכלתי טיפה יותר מדי אז אני פותחת צום של 28 שעות מעכשיו (2 בצהריים) עד מחר (6 בערב)
קמתי והייתי 84.9 מקווה שעוד יש סיכוי שאני סופ סופ ירד עוד טיפה. והיה אימון טוב אתמול בכדור עף וגם היה לי טיול
בהיסטוריה אז יצא לי מלא ספורט אתמול. והיום אין לי לימודים יש אספת הורים אז אני בבית עושה שיעורים.
ומחר שוב אימון כדור עף,יום שישי ספורט ואז יום שבת -> טורניר כדור עף נגד 6 קבוצות. תאחלו לי בהצלחה (:
פאק השבועיים הבאים יהיו עמוסים. אבל זה לטובה אני מקווה.
נכתב על ידי That Wannabe... , 4/11/2009 15:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ירדתי במשקל להפתעתי


אתמול עשיתי מסיבה לליל כל הקדושים. היה ממש כיף.אבל קרה משהו ממש ממש מוזר.אוקיי במסיבה הביאו שתיה. ואני שתיתי קצת. והיה שם מישהו שממממממש השתכר קוראים לו יו'זי. אז קיצר ביליתי איתו הרבה במסיבה. ובשלב מסוים הוא חיכה למונית והיא לא הגיעה והיה שיר סלו וחבר שלו רק אז הוא בא לי ולחברה שלי ואמר לנו: אחת מכם רוצה לרקוד אני מחכה למונית וזה. או משו כזה. ואני כזה בסדר למה לא. ורקדנו והכל. ועכשיו אני עדיין דלוקה על אח של חברה שלי , מאד.מאד. אבל אני לא יכולה להפסיק לחשוב על יו'זי. לא הפסקתי לחשוב עליו מאתמול ועד עכשיו. וההורוסקופ שלי למחר לא עוזר. אוח. וגם אכלתי מלא במסיבה.הייתי 87 לפני המסיבה ואכלתי פול שוקולדים ועוגות והכלל וגם היום המשכתי לאכול. ואני עכשיו 85 אחרי שנשקלתי אחרי שירותים, עם בגדים. אני שמחה שירדתי אבל זה פשוט נראה מוזר. אבל תודה לה' ירדתי. ואתמול במשחק כדורעף היה כיף. ניצחנו משחק אחד 3-1 והפסדנו את השני 1-2.בקטנה. בנות מה אני עושה עם יוז'י?! :(
נכתב על ידי That Wannabe... , 1/11/2009 22:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,903

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThat Wannabe... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על That Wannabe... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)