לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  kmo

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

התרגשות באוויר


אני מרגישה פרפרים בבטן, מרחפים לכל עבר, מדגדגים וגורמים להרגשה נעימה.
אני מרגישה עכשיו כמו ילדה קטנה כבת חמש, שבזה הרגע קיבלה את הבלון האדום שחשקה בו מאז שנכנסה ללונה-פארק.
אני מרגישה עכשיו כמו מישהי שקיבלה את האהבה שלבה חפץ בה מאז ומעולם.
יכול להיות שאני פשוט מאושרת.
החל מהשבוע הבא אני אתחיל את חוג הציור שאני חושקת בו כבר הרבה זמן, אין מאושרת ממני בעולם כולו!!


תוכניות להשבוע:
דו"ח מעבדה בפיסיקה - הוגש
presentation - יום ו'

נכתב על ידי kmo , 19/11/2008 17:37   בקטגוריות יצירה ואומנות, יצירתי, ציורים, אופטימי, סיפרותי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז זוכרים את זה שאמרתי שאני מתנתקת לאט לאט מהמחשב?


I take that back...

יום שלישי הולך ומתקרב, אני רק רוצה לראות אותה, לשמוע מה היא חושבת עליי, על הציורים...
בעיקרון מי שמחזק אותי הכי הרבה עכשיו זה המורה לספרות שאני אוהבת כל כך, הוא אמר לי היום שאני חייבת למצוא איזושהי מסגרת בה אני אוכל לצייר יותר.
מה שמזכיר לי אם כבר הזכרתי את המורה לספרות, תמיד חשבתי שזה כזה עלוב ואבסורדי להתאהב במורה שלך, אז עכשיו זה לא ניראה כזה משונה, אני לא מאוהבת במורה שלי אבל אפשר לומר שהוא אחד מהאנשים שאני מרגישה טוב כשאני מדברת איתם. הוא אחלה, והוא גם מזל מאזניים אז זה מסביר כמה דברים.


משעמם לי...
יאללה ביי

נכתב על ידי kmo , 16/11/2008 19:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עלובה, ועוד כל מיני חרא


בעצם למה אני כל כך ממורמרת בגלל שאני חווה ילדות מצערת?
הרי זה תמיד מגניב לומר "היתה לי ילדות קשה... תעזרו לי לחיות חיים טובים יותר (פאפי פייס)". אבל ילדות קשה זה לא הסיפור, כאילו מה כבר עשו לי? כולה לחצו עליי בקטנה, וויתרו על הכישרון שלי כמו שהם לפעמים מוותרים על לשאול אותי אם טוב לי... נו טוב.
זה לא כאילו שהם כלאו אותי במרתף וגרמו לי להאכיל את העכברושים, וזה לא כאילו שהם לא אומרים "פשוט מדהים" או "וואו אפשר להרגיש שהציור מדבר בפני עצמו" כשאני מראה להם בגאווה את אחד מהציורים שלי.
זה פשוט עלוב לומר שהיתה לי ילדות ככה ככה, זה צריך להיות הכי רע שאפשר להיות, או הכי טוב שאפשר.

 

לפני כמה ימים דיברנו אני רין ונענע עליו, "את צריכה להודות שאת מאוהבת בו מעל כל הראש" רין אמרה בנחישות
"לגמרי, את כל הזמן מקללת אותו ואומרת שהוא חרא קטן עד שזה כבר לא אמין ילדה" הוסיפה נענע להתחכם
אז פשוט הייתי חייבת לספר להן על אותה פעם בה חזרנו הביתה ביחד (נו מה גרים 'חד ליד השנייה כוסאמק) והיינו צריכים לעלות על מונית שירות, אז הנהג מסמן לי שיש מקום רק לאחד, ואני לתומי אומרת לו "רגע יש רק מקום אחד" והוא מתעלם ועולה על המונית שירות לבד. משאיר אותי לבד מול חבורת מופקרים (טוב לא ממש חבורת מופקרים אבל זה הכי לא ג'נטלמני בעולם!!!)
עזבו עכשיו אביר על סוס לבן או ג'נטלמן עם מכונית לבנה או אדומה עם גג נפתח, מבחינתי גבר כזה פסול, והוא פאקינג לא שאל מה קרה איתי יום אחרי, אז זה שולל את האפשרות שהוא לא שמע את הנהג או לא שם לב.
איך אני בכלל אתאהב בבנאדם כזה? X_X;


lily allen היא האהבה החדשה שלי, אחרי אמי ווינהאוס וקיילי קלארקסון. דאמט מה יש לי בזמן האחרון? הכל מתהפך, לפני שבועיים הייתי חושבת שאמי ווינהאוס מסריחה לילי אלין סוטה.


 

i remember when you started callin' me your miss's
All the play fightin', all the flirtatious disses
I'd tell you sad stories about my childhood
I dont why i trusted you but i knew that i could
We'd spend the whole weekend lying in our own dirt
I was just so happy in your boxers and your t-shirt

 

שיהיה לכם אחלה שבוע <:

 

 

 

נכתב על ידי kmo , 15/11/2008 12:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ldhfnjgkgjjfhkdjsfhdjfnjgfdsgf


מתחשק לי לעדכן את הבלוג אבל אין כל כך זמן...
ביום שלישי אני אפגוש את הציירת שיש מצב שתלמד אותי ציור, ניראה מה יקרה, ואני ממש מעוניינת לדעת מה יש לה לומר על הציורים שלי.
לאחרונה אני מתחילה למצוא את הטוב בכל דבר רע, מה שגם סגנון הציור שלי השתנה, זה מדהים השינוי המפתיע והמהיר הזה...
בעיקרון מה שאני עושה עכשיו כשאני על המחשב זה או לחרוש על הפוטושופ או פשוט לשחק בסימס XD התמכרתי!
אני מתנתקת לאט לאט מהאינטרנט, טוב המציאות גם אם היא מעט מאכזבת לפעמים היא הדבר האמיתי, נחיה עם זה (:

 

סתם עידכון משעמם, אני גם ככה עייפה (החורף משפיע) ומתה לישון.
שבת שלום.

נכתב על ידי kmo , 14/11/2008 19:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,148
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkmo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kmo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)