לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Apple Juice


FooLish

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

עידכון אחרי מלאא זמן#$#% תמונותתת ומלא! 33>




מלא זמן לא היה עידכון והסיבה לזה היא כי כנראה (אני משערת) בגלל העצלנות שלי ושל אניוטצ'קה!! (33>)

אבל זה קורה :)

קרה הרבה בזמן האחרון,

מלא ימי הולדת,יציאות,חופשים,ההשראה באה מכיוון לא ברור...

 

הנה כמה תמונות מהשבועות\חודשים שלא ראיתם שום דבר,וזה גם ייעשה נעים בלב אם אני אכנס לפה אחרי כמה חודשים

ואראה תמונות מלפני מלא זמן,אז....לזיכרון! ^_^

 

יום הולדת של שחר:

 

 



פורים:






חופשת פורים=ימים מרוכזים בסדנת ציור(בבצפר)

 

זה לא לפרוייקט!  (ענת)

דרינקה דרינקה,אני וענת :)

ME

תמונה מצחיקה לסוף,כי כבר מלא זמן לא הייתה אחת (חוץ מהתמונות המפדחות שלנו XD):

 

><"


XDD

מי שאי פעם ראה סקובי דו,יבין ;)

זהו להיום! :))

מוזמנים להגיב,השקעתי לא קצת..33>

 

נכתב על ידי , 15/3/2009 17:38  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pitux ב-21/3/2010 19:13
 





3,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnnot™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Annot™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)