לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא חיים לנצח!!!, כי הנצח לא קיים!!!!!. . . . . .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

טוב אז ככה


קיבלתי הודעה שאם אני לא יכתוב פוסט הבלוג שלי יסגר, ואני לא רוצה שזה יקרה, כי אומנם הוא כבכר לא הכי מעניים אותי בעולם, אבל לפני שנתים וגם חלק משנה שעברה הבלוג שלי היה החיים שלי, ואני לא ירשה לזה להיפסק עכשיו...אז אני רואה שפעם אחרונה עדכנתי בחופש, אז סקיררה קצרה על מה שעשיתי מאז.

-קורס הדרכה בצופים

-מחנה קיץ שהיה בן זונה, משוטטים אמפריה!

-תחילת השנה בי"6-כיתת ספורט.

-עברתי לי"9

-עברתי ממחשבים ועכשיו אני לומד כימיה ותיאטרון.

-אני מופיע בטקס יום השואה עם המגמת תיאטרון.

-אני מצעיד את ט"10 בטקס יום הזיכרון.

-נכשלתי בערבית ואנגלית בתעודה של סוף השליש השני וההורים מכריחים אותי ללמוד כל החופש.

- הייתי בהולנד במחנה אימונים של הג'ודו ובתחרות. לא ניצחתי...באסה.

-קצת אחרי התחרות הבנתי ש-10 שנים בג'ודו הספיקו, ואני יוותר על הזימון לנבחרת ישראל ויפרוש.

-אז פרשתי מהג'ודו.

-התחלתי להשקיע יותר בצופים, יצאתי למסע חותר עם 3 חניכים ערבים למרות שאני ימני קיצוני.

 

זהו בערך, לא זוכר מה עוד..עדכון בעתיד..אני מבטיח..

ביי בינתיים,

חופש נעים!

נדב.

נכתב על ידי , 21/4/2006 17:56   בקטגוריות אני  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 34

ICQ: 172649010  

תמונה




14,968
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבאבא© אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על באבא© ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)