לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


העולם הוא במה אחת גדולה ואנחנו השחקנים

Avatarכינוי:  O÷°‘¨Itay¨‘°÷O

בן: 30

ICQ: 336675969 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

Baby, i'm back =D


וואו פתאום עבר בי חשק עז לעדכן.

הכל זאת זה נראה לי המקום היחידי שכל המחשבות שלי נשפכו בו(ואין כ"כ הרבה מחשבות).

אז סתם בפעם ה50,000 עברתי על ההיסטוריה וחלק מהפוסטים עשו לי בחילה (מהכתיבה המזעזעת)

וחלק מהפוסטים גרמו לי להתרגש (משום מה, הם עושים את זה כל פעם מחדש)

והרוב הגדול פשוט עיצבנו אותי (כמה ילד כאפות הייתי יכול להיות).

 

 

אני פשוט מודה על תקופה מדהימה, ואני אודה על זה כמה שבא לי.

אני פשוט מסתכל בעיניים ורואה אושר...

מד"א אחרי חצי שנה של בכי, ועצבים אבל הכי הרבה כיף.

התקבלתי, ועכשיו התחילו הנסיעות והמשמרות.

ובאמת האנשים שהכרתי שמה זה אנשים לחיים.

 

ואחרי שינוי ענקי שהחלטי לקחת בקיץ הורדתי 18 קילו.

הרגשתי שכל השומן הזה היה החוסר ביטחון שלי.

ופתאום עכשיו אני מרגיש משוחרר, אני מרגיש ביטחון כמו שבחיים לא הרגשתי.

 

באלי לכתוב כ"כ הרבה,

אבל אין לי זמן ואין לי את הכוח.

 

בפעם אחרת,

 

התגעגעתי לפה :)

 

איתי 3>

נכתב על ידי O÷°‘¨Itay¨‘°÷O , 13/4/2009 20:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO÷°‘¨Itay¨‘°÷O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O÷°‘¨Itay¨‘°÷O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)