לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LoLa-Angel



כינוי:  LoLa Girl

בת: 32



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

קמצוץ של ניחוח אהבה


אהבה אמיתית מהי? מהו הרגש המופלא הזה שאנשים מדברים עליו כה רבות?  וכאשר אנשים מחליטים לקשור את חייהם אחד בשני בפני החוק הם נישבעים לאהוב עד שהמוות יפריד ביניהם. יצא לי לראות סרט על אהבה ... ציפיתי לרומן רומנטי ביותר מלא קאלישות אמריקאיות טיפוסיות.

 אני נתקלתי בדרמה שהשאירה אותי בהלם מסויים.

הוא התאהב בה כשניהם היו עוד צעירים הוא הרגיש אהבה ממבט ראשון מאותו רגע שום דבר לא היה מסוגל לעצרו, הוא הפך עולמות על מנת להשיג אותה הוא השיג ושניהם התאהבו באהבה צעירה וסוחפת הם נאלצו להיפרד כיוון שלקחו אותה לעיר אחרת ללמוד והוא נישאר לו אלפי קילומטרים ממנה עם לב שבור, החלק הבא המתואר הוא כששיניהם מתבגרים  והיא מתכוננת להיתחתן עם גבר חלומותיה אשר מאוהב בה, יום אחד הגורל מפגיש ביניהם והרגשות הצעירים שבערו בהם פורצים החוצה ושניהם לא מסוגלים להתכחש לאהבה העוצמתית שבוערת בכול אחד מהם אחד כלפי השניה כול הסיפור מתרחש כאשר איש זקן מקריא יומן על חיים אישיים לאישה זקנה אשר חולה במחלת השיכחה, האיש הזקן מקריא לה יום יום את חייהם היפים שלהם, ואינו מסוגל לעזוב אותה לבדה מכיוון שהאהבה בוערת בו וניראה כי אין דבר המסוגל להפריד ביניהם.

 

אומנם זהו סרט אך סיפור כה מרגש שמעתי פעמים ספורות בלבד, הדמעות שזלגו מעיני היו כה רבות, אהבה כזו ראויה לכינוי "אהבה אמיתית" אהבה ללא תנאי או ציפיה לתגמול.... הוא ישב איתה יום יום והקריא לה את סיפור חייהם  וידע שמהמחלה שלה אין דרך ריפוי ואבל הוא האמין כי למרות הרפואה המתקדמת ומספר הרופאים הרבה שאמרו לו שאין היא יכולה לחזיר את זיכרונה הוא האמין באמונה שלמה באהבה ביניהם שהייתה מסוגלת לחולל ניסים, הסרט מסתיים בהבעת משאלה של שינהם 

הסרט מנסה להראות כי אהבה אמיתית כזו כמו שרוב האנשים שכחו על קיומה אכן קיימת ושבזכות האהבה הכול אפשרי מכיוון שאהבה היא נשק קטלני מול כול הרע והשלילי.

 

THE NOTEBOOK

נכתב על ידי LoLa Girl , 29/6/2009 03:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות של לילה קיצי צעיר


קצת קשה לי להסביר למה אני מבזבזת מזמני המיועד לשינה טובה על כתיבת הרגשות בדף וירטואלי באינטרנט.. אבל הדחף לזה הוא גדול ואינני מעוניינת לעצרו.

כמה שהחיים מסוגלים להשתנות תוך זמן כה קצר כשנה... כמה אירועים מסוגלים לבגר את הבנאדם...

נתחיל בסוף שנת יא שנה מקסימה ונוראית ביותר שלי שנה שאני אבכה כל פעם מחדש שאזכר במסע פולין שהשאיר בי חותם שקשה להסירו ... הרגשות שלי על סף פיצוץ כאשר אני חושבת על כל אשר הספקתי לעבור באותו שבוע מופלא כמה דמעות חנוקות נתקעו בגרוני אשר התהלכתי במקום הנורא מכול עלי האדמה ספוגת הדם שלנו רק שה,כאב וההבדל בין אדמת פולין לאדמות אחרות אשר ספוגות גם הן דם של מאות אלפי שנים הוא שבפולין הדם והריח החריף שלו עדיין טרי והר האפר במחנה ההשמדה מיידנק עדיין קיים.

אך לעומת זאת יש את המשפט המפורסם שאם נשכח עלולה ההסטוריה לחזור על עצמה.

אני לא מאמינה כול כך במשפט שכזה... האנושות שלנו אומנם לקחה מאות מיליוני צעדים קדימה בתחומי המדע הרפואה והטכנולוגיה, אך האדם האנושי לא התרחק בהרבה מתקופת האבן בתחום החברתי, וההוכחה לכן היא ההתנהגות האיגואיסטית המאפיינת כול אחד ואחד מאיתנו עם זה קצת או הרבה אנחנו האנשים אוהבים לחשוב קודם כול על עצמנו ורק אז על הסובב אותנו , אם בכלל והדבר אינו ניראה לאף אחד מאיתנו מוזר.. אלא רגיל משהו יומיומי ... ואני כמו כולם איגואיסטית ופעמים רבות מתנהגת בצורה מאוד לא אנושית, זה מצחיק שאני נאלצת להיות מושפעת מהסביבה שלי בצורה תלותית כולכך, אינני מסוגלת להתנהג כפי שהיה צריך להתנהג, אני מסתכלת סביבי עכשיו , אני מסתכלת על עצמי , על ההשתקפות העמומה שלי במראת החדר אני רואה נערה שרוצה לשנות אבל מפחדת כי היא מכרה את נשמתה לתלות בחברה המודרנית שמרבה לשכוח את היופי והתום התמונים בעולם שלנו.

אני רוצה לעשות שינוי קודם כול בעצמי ואז אולי.. בחברה... יש יותר מידי דברים בעולם הזה שהולכים ודואכים בגלל האדם. לאן נגיע עם נמשיך להרוס את מה שניתן לנו

 

למסקנות שכאלה הגעתי בעיקבות מותו של מייקל ג'קסון אליל הפופ של כול הזמנים, אני מתביישת בעצמי כמו גם בכול אותו אחד ששמע והקשיב באמת למילות שיריו בימים אלה בפעם הראשונה, איך שהמוות מסוגל להכניס אדם למודעות רבים כמה שהדבר לא בסדר אני אחת מאותם אנשים. באמת הקשבתי למילות כמה משיריו והרגשתי הזדהות רבה כולכך עם מילותיו... השיר EARTH SONG גרם לי לחשוב על העולם שלנו שוב, כמה שאני מזדהה עם השיר. בשיר הוא פונה לאדם ולאל בשאלות רטוריות על מר גורל העולם שלנו.

 

 

Earth Song

What about sunrise
What about rain
What about all the things
That you said we were to gain...
What about killing fields
Is there a time
What about all the things
That you said was yours and mine...
Did you ever stop to notice
All the blood we've shed before
Did you ever stop to notice
The crying Earth the weeping shores?


What have we done to the world
Look what we've done
What about all the peace
That you pledge your only son...
What about flowering fields
Is there a time
What about all the dreams
That you said was yours and mine...
Did you ever stop to notice
All the children dead from war
Did you ever stop to notice
The crying Earth the weeping shores


I used to dream
I used to glance beyond the stars
Now I don't know where we are
Although I know we've drifted far

 

וכל הקשור אל הדברים האישיים שלי שכולכך הייתי רגילה לחלוק בדף הוירטואלי שלי ...

לא מזמן סגרתי תקופה כולכך קצרה וניפלאה שהשאירה אותי עם ניצוץ דימעה וחיוך מתוק בטעם הנשיקה האחרונה, אני השלמתי עם המצב ויודעת את הטעויות הגדולות ביותר שלי ... חוסר אמון עם היתי יכולה להביט בעיני כול שיקראה את זה היתי מבקשת ממנו שיסמוך על בן הזוג שלו בכול כי חשדנות היא תכונה רעה ולעיתים קרובות הורסת את החיוך המושלם מעל החיבור שביניכם. ואם אי פעם יצא לי לאהוב אני רוצה שהוא יהיה כמו אותו חלום שלא מזמן סיימתי לחלום, אני יודעת שכול אשר אתה אומר לי הוא אמת עכשיו אני יודעת את זה.

בכיתי הרבה על מר גורלי ועל כמה שלא הולך לי בחיי אבל במבט חתוף אחורה אני לא היתי רוצה לוותר על שום דבר, כול חיוך וכול נפילה הייתה שווה את כול הכוח שהשקעתי בכול כיוון שמכול דבר קטן נישאר לי טעם מתוק בפה בסופו של דבר. החיים הם דבר מטורף לגמרי הם יזרקו אותך לקרשים אתה תרגיש כאב ותרטיב את פניך בדמעות מלוחות אבל אחרי שהזמן יעבור עט עט אתה תתחיל להעריך את אשר קרה כעוד דבר אשר יחזק אותך בחיים האלה, כי בשביל להגיד ביום מן הימים שחיית את החיים במלואם, שנשמת אותם לריאותיך עמוק חווית את כול הרגעים היפים ועצרת את נשמתך מרוב התרגשות כאשר תהיה מוקף ביקיריך ותשבו מסביב לשולחן ביתי אתה תרגיש שמיצית ואתה תוכל ללכת לך בשקט... רק אז תבין שכול אשר אי פעם קרה לך היה שווה את זה


נכתב על ידי LoLa Girl , 28/6/2009 02:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLoLa Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LoLa Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)