לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Arrow in my HEART


~עזבו אין לו תיאור~


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

קוקה קולה וילג' 2009!!!


אז כן חזרתי מהוילג' אתמול... היה בנזונה ואני לא יודע איפה להתחיל...

טוב אז כשהגענו ישר התחלתי לצלם כי רצינו להכיר את האיזור וזה...

האוכל שם ממש טוב.. המסיבות בלילה שוות!

וואי פאק יש שם שומרת של שירותים...

כזאת מפגרתתת!!!!! אני הייתי מחזור 3 וסמירנוב מחזור 2

ולכל אחד יש סיפור שונה איתה... אני וטל הולכים פתאום היא כזה:

"ילדים עצרו" "איפה הייתם?" בבריכה.. "בטוחים?" כן..

"לא אתם רצתם פה ערומים מקודם?" פאאאקקקקקקקק למה לעזאזל שמישהו יגיד לה כן?!

 איזה פוסטמה... סמירנוב בכלל... סתם עובר לידה בלילה

"ילד!! מה אתה רוצה?" מישהו דיבר אלייך בכלל?!

חח היה תחרות כזאת שהקריין אומר מספר 1 צריך לסובב את הראש ימינה

 2 שמאלה 3 להרים את היד ולגעת באף 4 לעשות תנועה של ערס כזה ולהגיד

"למה מה קרה?" 5 לעשות גהגהגה...

אז הקריין אומר מהר ומתבלבלים... פתאום הוא כזה

:"3!!" אז אחד כזה התבלבל הוא הרים יד אחד קדימה ישר

ובטעות נגע עם השניה באף וזה נראה אחושרמוטה כאילו הוא

מצדיע כזה יעני "היי" חחחחחחח כולם מתו מצחוק והקריין כזה "היי גם לך" XDD

היה אחד שכל תנועה הוא עשה כזה בזרימה כאילו הוא רקדן או משהו

הייתה שם מסיבת בריכה שזה הכי מגניב.. כל פעם בכניסה משפריצים מים וזה...

גם היה לנו דיג'יי מעפן כזה... יעני היה דיג'יי בית שהיה טוב אבל בא ילד

שקיבלו אותו לדיג'יי שם והוא שם היפהופ גרוע כזה... אז סבלו חצי שעה

 ואז איזה 300-400 אנשים התיישבו על הרצפה וכולם ביחד כזה

 מוחאים כפיים וצועקים "דיג'יי הומו!!" חזקקק ביותר..

חח אני וטל הלכנו לקחת פחיות קולה... אז טל מסתלבט.. הוא בא אליה כזה

 "אפשר פחית RC?" והיא אמרה"חפרתם עם זה כברץץ תמציאו משהו חדש"

 ואז אני בא"אפשר קריסטל?" והיא עונה" טוב זה באמת מעליב.. קח שקל תקנה"

 חחחחח נקרענו שם... באו גם צלמים של ערוץ 24 וגם מ וואלה!

היינו בים והיה נחמד כזה.. יש כל כך הרבה דברים שיש לי לספר אבל אין לי כח...

אני יגיד רק משהו אחד... זה היה שווה כל שקל!!!

נכתב על ידי , 25/7/2009 13:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון זריז


היי אנשים :] רוב האנשים עכשיו יכתבו שהם מצטערים על חוסר עדכון אבל אני לא :] לא בא לי ולא אעדכן :P
אז לא עדכנתי מלא זמן ויש כל כך הרבה מה לספר וכל כך קצת כח לכתוב.
יאלה נתחיל... טוב אני בן 15 סופסוף!!! מה 22.6 אני מבסוט :]

הספקתי להאריך זקן עד שהו היה מאד ארוך והספקתי גם לגלח אותו עם המכונה שקנו לי ליומולדת D:
ההורים שלי עכשיו בחו"ל אז זרקו אותי אצל סבתא... ממש נחמד פה חוץ מהעובדה שדיי משעמם....

למה אני הייתי דיי חולה בזמן האחרון אז אי אפשר היה ללכת לבריכה...

עכשיו הבראתי קצת (טפו טפו טפו) אז הלכנו לבריכה.... סעמק אני בהכי עמוקים עומד חח

זה 1.70 חחח איזה בריכה קטנה...


גם קצת נשרפתי וכשהשתזפתי הייתה עליי השרשרת שלי... אז יש לי עכשיו סימן של W על החזה כי הוזזתי אותה קצת...

אם מסתכלים טוב זה כמו 2 V מצטלבים... אשכרה הסמל של פולצווגן...
חגגתי יומולדת בראשון פעמיים... אחת עם החברים מבית שמש נסענו לבאולינג...

אחרי זה בורגראנץ' ובירה וכמובן "אי סדר בקניון" חח עשינו צחוקים שם... ס

מירנוב הקרוע הזה הסתלבט על כולם... נכנס לכל חנות עם פרצוף מסטול כזה:"יש לכם פה פלייסטיישן 2?"
שיגע את כולם.. אחרי זה הלכנו לדיונות והתגלגלנו שם וזה..

קברנו את אלכסנדר וחזרנו כולם מלאים בחול.. הרגו אותי סמירנוב וליאור שלא רצו לרוץ לרכבת...

הם חשבו שלא נספיק אבל הספקנו והם הגיעו כמה דקות אחריי וחיכו שעה.
פעם שניה באתי לאלכס לראשון וחגגנו עם החברים מראשון..

מדורה ושרפנו חולצות של בתי ספר חחח הם תכננו לי מופע אבל משהו הפקשש... ט

וב העיקר הכוונה... איזה אנשים טובים הם אה?
ביום הבא שם אני אנדריי ונתן הלכנו לפגוש את נעה וחיכינו לה בבניין וניהיה משעמם

אז מצאנו ערימת עיתונים ועשינו מלחמה... אחריי זה החלטנו לעצבן את בעל הבית ופיזרנו דפים

על כל הרצפה וכשנועה יצאה המנקה צעקה עליה חחחח
באלי מסיבה.. =\ רוצה דיג'יי ושתייה להירגע ככה...


אנחנו נוסעים לים ביום שני... מקווה שיהיה טוב :]
אין יש כל כך הרבה דברים שאין לי כח לכתוב את כולם
אבל אני לא יודע מה יותר חשוב... אז נסתכם בחדשות האלה בינתיים.


יש לי כל מיני מחשבות על החיים - בזמן האחרון אני חושב הרבה על החיים...
על המשמעות שלי בחיים והכל... כן כן נשמע מצחיק אבל לא יודע
תכלס זה כזה דיון עצמי אינסופי... טוב יאלה מספיק אמרתי..
אני ינסה לעדכן בזמן הקרוב :] ביי אנשים

נכתב על ידי , 6/7/2009 16:41  
1942 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 29

ICQ: 456117744 

תמונה




3,893

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLisJR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LisJR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)