בטח כולכם מכירים את הקטע בכל חברות הסלולר שאנחנו מחוייבים להתחבר לשירות אינטרנט בתשלום על מכשרי דור שלישי.
כמובן שלכולם הוצע ה"מבצע" במסגרת שידרוג מכשרים ובד"כ לא "טרחו" לידע אותנו על התשלום הנוסף.
אני מנוייה באורנג' כבר 10 שנים ובבעלותי ארבעה מכשירי סלולר, כולם מדור שלישי, אף אחד לא טרח לידע אותי בעלויות הנוספות בחיבור לאינטרנט.
אני מעוניינת לקדם תביעה ייצוגית בעניין מול כל חברות הסלולר.
אם גם אתם "נתקלתם" בתופעה ומעוניינים להגיב ולעזור אתם מוזמנים לעשות זאת כאן.
מירקה.