לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Last Words


"Everything I ever thought but never got around to saying Even if you already knew Nothing in my life ever mattered more than you"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

שמש


שמש חורף של צהריים
של יום שישי,
נופלת על הגגות בחלון.
דרך חצי התריס המוגף
מרצדים שברי אור
על הפנים שלי.
אני נעמדת מול האור הצהוב
מסונוורת, ומאבדת תחושת זמן.

ממקדת מבט ודמותי מופיעה בחלון הגדול,
אני בוהה בה והיא נעלמת,
אני מתרחקת- והיא מופיעה שוב
שקופה וחיוורת, עם חריצים של תריס עד החזה,
ומרפסת עם נוף ירוק עמום מהבטן עד הרגליים.

היא קפואה בזכוכית הנקייה
ואני מתבוננת בה עד שאין יותר שמש.
עכשיו היא ברורה יותר, ושקיפותה חדה יותר.
אני מתקרבת, משאירה סימן של יד על החלון
ונהנית מהקור שזורם לי לאצבעות.

בנסיון לשחזר את התחושה
אני מזיזה את כף ידי למקום אחר,
היא מתבוננת בי, וזזה איתי, מרוכזת
רואה את ההבנה בעיניים שלי
כמו שאני רואה בשלה, שתינו יודעות.

היד שלי חמה כבר, כמו החלון
שמכוסה כולו בטביעות. אין טעם,
אנחנו מכות על החלון כדמות אחת ולא כואב
מכות במרץ, שתי ידיים מכל צד.

הצלחנו לשבור אותו
אני פוסעת לתוכה ונשענת על המעקה הלבן
משאירה טביעות אדומות, מסתכלת על מה שהיה
מתחת למרפסת ונמחק בשחור.
אני מתקרבת, ומתכופפת עוד
אני רוצה לראות,
אני כל כך רוצה לראות...

היא מתקרבת אליי מאחור ומטפסת על גבי,
נעמדת על הקצה ונוחתת בלי קול בעולם שלמטה.

הלכתי לחפש אותה.

 
נכתב על ידי .נקודה. , 28/12/2012 22:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של . ב-29/12/2012 14:38
 





כינוי:  .נקודה.

בת: 32

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

10,780
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.נקודה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .נקודה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)