לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the jonas brothers


האחים ג'ונאס, האחים ג'ונאס, האחים ג'ונאס, ועוד פעם האחים ג'ונאס אה וג'ו!

Avatarכינוי:  Jonas Brothers Fan Blog

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

i wanna die!


אני רוצה למות!!!!!!!!!!!!

אני לא יכולה להגיע למפגש הראשון של האחים ג'ונאס כי יש לאמא שלי יומולדת והיא לא נותנת לי ללכת!!!!!!!!

נכתב על ידי Jonas Brothers Fan Blog , 15/10/2008 14:10  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב היומולדת


אני מבינה שכבר מאוחר מדי לשים את פוסט היומולדת של ניק ואם כבר טעם אז פשוט שמתי את עיצוב היומולדת

כי עדיף מאוחר מאשר אף פעם(:

חכו לפוסט

נכתב על ידי Jonas Brothers Fan Blog , 14/10/2008 11:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום.


טוב תקשיבו אני ממש מצטערת אבל אין מה לעשות אני חייבת לפרוש ולא רק שאני חולה ואין לי זמן לעדכן אני גם בדיכאון

כי כולם כועסים עליי שאני לא מעדכנת ואני יודעת שאני הייתי ראשונה שפתחה בלוג על האחים ג'ונאס בישרא בלוג

ומוטלת עליי אחריות וכל מי שאומר שאני לא אוהבת אותם מספיק יכול למצוץ לי!!!!

 

ביינתיים אני מחפשת מנהל/ת חדש/ה אז כל מי שרוצה יכול לשלוח לי אי מייל עם הפרטים הבאין:

שם מלא:

גיל:

עיר מגורים:

אייסיקיו/מסן:

 

 

לכתובת הבאה:[email protected]

 

 

בתודה לי...

נכתב על ידי Jonas Brothers Fan Blog , 3/10/2008 17:51  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJonas Brothers Fan Blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jonas Brothers Fan Blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)